triger değişimi ve sente ayarı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan eyyup29
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

eyyup29

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
241
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar merhabalar bir sorum olacak triger değişimindden sonra arabada sorun olduğu yada sente ayarı denilen şeyin yanlış olduğunu yada başka sorunlar varsa nası belirti verir bilgi verirseniz sevinirim. Tşk.







Eyyüp ÖZTÜRK
 
sentede hata olsa araba çalışmazmış;bende tamircimden duydum.....
 
benim bildiğimde opellerde sente ayarı otomatik olarak kendi yapıyor yağ basıncı ile kendi yapıyor diye biliyorum sentesi bozuk araba vuruntulu şekilde çalışır basarsın gitmez çok yakar ama opelinki otomatik diye bilyorum en azından benimki öyleymiş
 
bir hafta önce başıma geldi. takan usta trigerin dişlerini atlak taknış. 90 ı geçemedim ve aşırı fazla yaktı. kendi ustama götürdüm şimdi çok iyi. özellikle gaza basınca beni koltuğa yapıştırıyor nerdeyse ve gaza bastıkca sünmesi lazim.
 
opellerin tiriger setini değiştirmek çok hassas bir konu olsa gerek o kadar farklı marka araç kullanan tanıdığım var bir tek opel kullanıcıları şikayetci bu konuda.
 
çünkü her usta opelden anlamaz işinin ehli bir yere götürmek lazım özel ya da yetkili ama opel servisi olması lazım diye düşünüyorum
 
Ben geçen hafta değiştirdim. Kayışı sökmeden evvel geçtiği yere metal bir aparat takılıyor kayışın geçtiği tamburlar dönmesin diye. Aparat iki tamburun arasına sıkıştırılıyor dönmesi engelleniyor. Sonra kayış sökülüp yenisi takılıyor. En son aparat çıkarılıyor. Arabada önceki gibi tıkır tıkır çalışıyor. Hatta yan kapak kapatılmadan bir süre motor boşta çalıştırılıyor. Gözlemleniyor. Sonra "tamam" denip kapak kapatılıyor. Usta işin ehli olunca seyretmeside güzel oluyor.
 
benim bildiğimde opellerde sente ayarı otomatik olarak kendi yapıyor yağ basıncı ile kendi yapıyor diye biliyorum sentesi bozuk araba vuruntulu şekilde çalışır basarsın gitmez çok yakar ama opelinki otomatik diye bilyorum en azından benimki öyleymiş
yağ basıncı ile otomatık olarak ayarlanan sıbop ayarıdır.
 
Araç düzensiz çalışır, çekiş düşer, yakıt artar.
 
Geri
Üst