triger koptu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 354270
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Kürşat inan seni gerçekten anlıyorum...benimde ilk arabam ve tamirden cıkamıyorum üst üste geliyor hepp..Bakalım herşeyi değişti nerdeyse,başka problem cıkarmaz diye bakıyorumm...Benimde 4 ay oldu 1100ytl masraf ettimm..ama bu kadar masraftan sonra satmak akıl karı değil dediim..Ben bütün masraflarını yaptım zararına satıcam elin oğlu sefasını sürecek dedim kendi kendime birde başka araba alsam yine bunun yarısı kadar masraf yapıcam ..O yüzden satmak iyi bir fikir değil bence....

haklısınız ben de size katılıyorum herşeyini yaptırdıktan sonra satmanın anlamı yok eksik şeyleri varken de satmak istemiyorum alan kişiye karşı iyi olmaz bize yapılanı biz yapmayalım:good:
 
kürşat bbence önceki sahibi bakmamış arabaya trigeli yeni değişmişse garantili olması lazım aldığın kişiye nerde değiştirdiğini bi sor istersen garanti olayını

saolun konu baya eskidi yaptıralı baya bir zaman geçti arabayı karamandan almıştık adamı arasaydım pek sakin konuşacağımı zannetmiyorum yaptırdık şimdilik sorunu yok artık bundan sonraki işlemlerimizi düzgün yerleerde yaptıracağız
 
arkadaslar bu trigerle ilgili bir sorum olacak.aracım 2004 model en son 30000 bakımını yaptırdıgımda aracımın triger kayısınıda değiştirmem gerektiğini söylediler cünkü fazla km yapmamıs olsada üzerinden 4 yıl gectimi fabrika istiyormus kayıs değişimi.ama bana sacma geldi 30000 de ki bir arabanın trigerinin değişmesi ve yaptırmadım.şimdi bu olayı duyunca yaptırayımmı diye içime kurt düştü.üzerinden 4 yıl gecmesi trigerin eskimesine neden olurmu gercekten bilenler yanıtlasın lütfen?
 
arkadaslar bu trigerle ilgili bir sorum olacak.aracım 2004 model en son 30000 bakımını yaptırdıgımda aracımın triger kayısınıda değiştirmem gerektiğini söylediler cünkü fazla km yapmamıs olsada üzerinden 4 yıl gectimi fabrika istiyormus kayıs değişimi.ama bana sacma geldi 30000 de ki bir arabanın trigerinin değişmesi ve yaptırmadım.şimdi bu olayı duyunca yaptırayımmı diye içime kurt düştü.üzerinden 4 yıl gecmesi trigerin eskimesine neden olurmu gercekten bilenler yanıtlasın lütfen?
Tekerlekler nasıl 3-4 yıl sonra sertleşip üzerinde çatlaklar oluşuyorsa,triger kayışı da aynı şekilde sertleşip esnekliğini yitiriyor.Sertleşen tüm kayışların kopma riski çok yüksek.O nun için ben diğer kayışları da değiştiriyorum.
4 yıl ya da 60.000 kilometreyi geçirmemek gerekir.
 
Tekerlekler nasıl 3-4 yıl sonra sertleşip üzerinde çatlaklar oluşuyorsa,triger kayışı da aynı şekilde sertleşip esnekliğini yitiriyor.Sertleşen tüm kayışların kopma riski çok yüksek.O nun için ben diğer kayışları da değiştiriyorum.
4 yıl ya da 60.000 kilometreyi geçirmemek gerekir.


:good: :good: :good: bence de değiştirin 4 yıl olmuş şansa bırakmayın ustalar da değiştir dediyse
 
:good: :good: :good: bence de değiştirin 4 yıl olmuş şansa bırakmayın ustalar da değiştir dediyse
opelin yetkili servisleri yamyamlardan beter oldugu için artık her dediklerine şüpheyle yaklasır oldum.en ufak bir şeyde komple parcayı değiştirme mantığı güttükleri için artık her dediklerini sorguluyorum.bu parca anlasılan sakaya gelmez yavas yavas servis yolu göründü
 
benim de triger koptu dün servise giderken.. 1500 civarı masrafı olacak şimdi verilen bilgiye göre daha yeni eve geldim servisten. arabam salıya kadar serviste kalacak..
kopmadan önce anlayabileceğiniz bazı detaylar :
motor hararet 86 derece olması gerekirken 92-95 civarı olur
motorda boğulma ve kasılma söz konusu olur. özellikle 2500 devirden sonra
dizel sesi gibi vuruntu sesi duyulur
sürtünme sesleri artar

aynı durumlar bende de vardı ve servis yolunu tutmuş gidiyordum ki dün yolda bıraktı beni arabam :( bu kadar mı zamanlama olur...
ama şu da varki triger olmadığını da düşünüyordum bu seslerin kaynağının çünkü 60000 de triger değişmişti ve daha 10000 km yaptım üstüne.. yan sanayi olmasının farkı ortada işte... 10000 km de koptu.. vay bee.. bana sağladı 3-5 milyon kar şimdi 1500 ytl zarara mal oldu
 
geçmişolsun arkadaşım
 
ya kursat valla geldımı aksılıkler ust uste gelıyor, benımde ıkı hafta once benzın otomatıgıyle basladı sanssızlığım ustune LPG kıtının ECU su bozuldu sımdıde radyatörde kaynak yerlerınde kacak varmıs degısmesı lazımmış. bende satayım kurtulayım dıyorum ama cok guzel araba namussuzlar, satsam ne alacam kı?
ya bu radyotor kronık herhalde aynı bende oldu catlak varmıs kaynak yerlerınde su damladıyotu degıstırdım egr valfii aku allah baska buyuk dert vermesın
gecmıs olsun:)
 
Geri
Üst