başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum. belki bu duruma düşen arkadaşlara yardımcı olur. bu konu altında tüketici şikayetlerini konuşuruz...
yaz tatilinde sxg75 cihazımın ekranı cebimde çok kötü bi şekilde çizildi. ankaraya döner dönmez kızılay başarı servise gidip ekranı yaptırmak istedim. garanti akpsamı dışında tabi. 70 ytl ücreti kabul ederek 10/09/2007 tarihide cihazımı servise teslim ettim. 20 gün içinde oarçanın ellerine ulaşacağını en geç 30 gün içinde teslim edeceklerini sölediler.
30 gün sonra servise gittim ve hala parça beklediklerini sölediler. üzerine fazla düşmedim. 30 gün sonunda telefonumun takip formunu internetten takip edemez oldum. çünkü bilgiler çıkmıyodu. beklemeye devam ettim.
2.5 ay oldu. başarı telefonlara cevap vermiyodu. sinirle benq-siemens müşteri hizmetlerini aradım ve durumu izah ettim. başarı ile irtibata geçeceklerini ve bana geri döneceklerini sölediler. aradan 1 hafta geçti ne arayan var ne soran. tekrar siemensi aradım ve durum sordum. başarıdan cevap beklediklerini, bana geri dönceklerini sölediler. tekrar başarıyı aradım bu defa cevap verdiler ne olduysa. telefonumu sordum aradan 3 ay geçtiğini, beklemekten bıktığımı söledim. değişim isteniyor notu düştüler. 2 gün sonra tekrar aradığımda yeni telefon geldiğini, gelip almamı sölediler. sevinerek başarı gittim. sıram geldiğinde bi telefon getirdiler kutu ile.. o da ne bi baktım S88... oysaki benim telefonum SXG75 idi. benim telefonumun bundan olmadığını sxg75 olduğunu söledim. sxg75 in üretimi bittiğini benzer özelliklerde olduğu için s88 gönderdiği firmanın sölediler. bunu kabul edemeceğimi paramı iade etmelerini istedim. para iadesi için tüketici hakem heyetine başvurmam gerektiğini sölediler.
büyük bi sinirle gidip siemensi aradım. durumu izah ettim. s88 in sxg75 ile benzer özelliklerde olduğunu sölediler. oysa sxg75 GPS, 3G gibi çok daha üstün özellikler var. karşınızda çocuk yok, ben biliyorum hangi özellikler olup olmadığı dedim. paramı iade etmelerini söledim. bunun benim istememle olmayacağınıi firmanın böle bi karar almasının gerektiğini sölediler. bende tüketici hakem heyetine gideceğimi söleyince ısrarla anlaşmaya çalıştılar. istedğiniz bi model varsa onu gönderelim filan dediler. kabul etmedim.
25/12/2007 tarihinde yenimahalle kaymakamlığına dilekçe ile başvurdum. orda çalışan bayan bağlayıcı karar için fatura limitinin 792 ytl olduğunu söledi. beni faturam 809ytl idi. ön karar çıkarabileceklerini, bununla tüketici mahkemesine başvurabileceği söledi.
daha sonra tesadüfen bi hukuk sitesinde tüketici hakem heyetlerinin bağlayıcı karar için fatura limitinin 2008 yılında 827 ytl olduğunu öğrendim...
neyse sadete geleyim 3 gün önce başarı teknik servisten aradılar ve paramı iade etceklerini sölediler. bi kaç belge istediler. kimlik fotokopisi, fatura aslı, hesap numarası. teslim ettim. haftaya paramı hesabıma yatıracaklarını sölediler. hep beraber bekleyip görecez bakalım. inş alıyorum paramı...
amma yazmışım haa
yaz tatilinde sxg75 cihazımın ekranı cebimde çok kötü bi şekilde çizildi. ankaraya döner dönmez kızılay başarı servise gidip ekranı yaptırmak istedim. garanti akpsamı dışında tabi. 70 ytl ücreti kabul ederek 10/09/2007 tarihide cihazımı servise teslim ettim. 20 gün içinde oarçanın ellerine ulaşacağını en geç 30 gün içinde teslim edeceklerini sölediler.
30 gün sonra servise gittim ve hala parça beklediklerini sölediler. üzerine fazla düşmedim. 30 gün sonunda telefonumun takip formunu internetten takip edemez oldum. çünkü bilgiler çıkmıyodu. beklemeye devam ettim.
2.5 ay oldu. başarı telefonlara cevap vermiyodu. sinirle benq-siemens müşteri hizmetlerini aradım ve durumu izah ettim. başarı ile irtibata geçeceklerini ve bana geri döneceklerini sölediler. aradan 1 hafta geçti ne arayan var ne soran. tekrar siemensi aradım ve durum sordum. başarıdan cevap beklediklerini, bana geri dönceklerini sölediler. tekrar başarıyı aradım bu defa cevap verdiler ne olduysa. telefonumu sordum aradan 3 ay geçtiğini, beklemekten bıktığımı söledim. değişim isteniyor notu düştüler. 2 gün sonra tekrar aradığımda yeni telefon geldiğini, gelip almamı sölediler. sevinerek başarı gittim. sıram geldiğinde bi telefon getirdiler kutu ile.. o da ne bi baktım S88... oysaki benim telefonum SXG75 idi. benim telefonumun bundan olmadığını sxg75 olduğunu söledim. sxg75 in üretimi bittiğini benzer özelliklerde olduğu için s88 gönderdiği firmanın sölediler. bunu kabul edemeceğimi paramı iade etmelerini istedim. para iadesi için tüketici hakem heyetine başvurmam gerektiğini sölediler.
büyük bi sinirle gidip siemensi aradım. durumu izah ettim. s88 in sxg75 ile benzer özelliklerde olduğunu sölediler. oysa sxg75 GPS, 3G gibi çok daha üstün özellikler var. karşınızda çocuk yok, ben biliyorum hangi özellikler olup olmadığı dedim. paramı iade etmelerini söledim. bunun benim istememle olmayacağınıi firmanın böle bi karar almasının gerektiğini sölediler. bende tüketici hakem heyetine gideceğimi söleyince ısrarla anlaşmaya çalıştılar. istedğiniz bi model varsa onu gönderelim filan dediler. kabul etmedim.
25/12/2007 tarihinde yenimahalle kaymakamlığına dilekçe ile başvurdum. orda çalışan bayan bağlayıcı karar için fatura limitinin 792 ytl olduğunu söledi. beni faturam 809ytl idi. ön karar çıkarabileceklerini, bununla tüketici mahkemesine başvurabileceği söledi.
daha sonra tesadüfen bi hukuk sitesinde tüketici hakem heyetlerinin bağlayıcı karar için fatura limitinin 2008 yılında 827 ytl olduğunu öğrendim...
neyse sadete geleyim 3 gün önce başarı teknik servisten aradılar ve paramı iade etceklerini sölediler. bi kaç belge istediler. kimlik fotokopisi, fatura aslı, hesap numarası. teslim ettim. haftaya paramı hesabıma yatıracaklarını sölediler. hep beraber bekleyip görecez bakalım. inş alıyorum paramı...
amma yazmışım haa