Üyelerimize Ücretsiz Op-com.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emre
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
motor yağ kontrolü yapılırken araç düz bir zeminde bulundurulur.
 
Motor yağ yakıyorsa eksozdan mavi renkte bir duman çıkar.
 
Yeni bir araçta rodaj zamanı doluncaya kadar sürat yapılmaz.
 
Yağ çubuğu silindir bloğu üzerinde bulunur, kartere kadar uzanır. Yağ seviyesi çubuk üzerindeki max ve min işareti arasında olmalıdır.
 
Akü kendi kendine boşalmışsa eleman toz kapakları tozlanmış yada tıkanmıştır.
 
Araç üzerinde kısa devre varsa kutup başları hemen sökülmelidir.
 
Marşa basıldığı zaman tık diye bir ses geliyorsa ve motor çalışmıyorsa akü kutup başları arızalı olabilir.
 
Marşa basıldığı zaman marş motoru çalışmaz, kornaya basıldığı zaman kornada faaliyet yoksa, akü kutup başları gevşek olabilir.
 
Motor çalışmazken kontak anahtarı açık unutulursa konjektor bozulur, endüksiyon bobini, platin ve kondansatör yanar.
 
Motor çalışırken marş yapılırsa marş dişlisi zarar görür..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst