Üyelerimize Ücretsiz Op-com.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emre
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dizel motorlarda, marş yapıldığında marş motoru ana motoru döndürüyor fakat motor çalışmıyorsa yakıt sisteminde arıza olabilir.
 
Vantilatör kayışı çok sıkı ise alternatör (şarj dinamosu) yatakları bozulur.
 
Vantilatör kayışının koptuğunu ilk olarak şarj göstergesinden anlaşılır.
 
Bujiler deformeli ve ayarsız ise & yakıt sistemi ayarsız ise eksozdan siyah renkte bir duman çıkar.
 
Araç çalıştıktan bir müddet sonra, motor çalışma sıcaklığına gelmiyorsa termostat arızalıdır.
 
Vantilatör kayışı esnekliği1.5 cm olmalıdır.
 
Motor çok sıcaksa ve su eksiltmişse, radyatöre ılık ve Kireçsiz su konulur.
 
Motorun uygun devirde ve uygun viteste kullanılması harareti önler.
 
Motor sıcaklığı hararet göstergesinden(ısı-temp) belli olur.
 
Soğuk havalarda radyatör içindeki suyun hareketini ve donmamasını sağlamak için antifrizli su ilave edilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst