Bizim askerin malum yemin töreni vardı biz de atladık arabaya Diyarbakır yollarına düştük
Giderken sabahin erken saatlerinde gittik.Özellikle şanlıurfada otoyol bittikten sonra Diyarbakır yolunda acaip sis vardı.görüş mesafesi 2 metreyi geçmiyordu.Bu nedenle biraz yolda tedirgin gittik ama çok şükür kazasız belasız diyarbakıra ulaştık.2 gün şehiri gezdik ilk kez gittik çünkü.daha sonra askeri birliğine teslim edip memleket yolunu tuttuk.
Yolculukla ilgili hem araç hem de yolla ilgili bir kaç izlenimim var:Adana-Urfa otoyulu 10 üzerinden 10.İstanbul Park gibi yol yapmışlar resmen.yağ gibi okkk.Ama urfadan sonra işin rengi bozuluyor.özellikle Diyarbakır yolu tam anlamıyla rezillik. 046thumbsdown general_Shame_on_you .Öukurlar,taşımsı yollar,kenarlarda bariyer olmayışı ve yola atlayan çoluk çocuk hem sürücüler için hem de insanlar için tehlikeliydi.Dilerim oraya da güzel double yol yapılır.
Araçla ilgili konuşacak olursak.şehirler arası yaklaşık 1200 km yaptım.şehir içi de 286 km yaptım.Otoyolda ortalama 150 ile gittim.sisli yerlerde mecbur yavaşladım.hız sabitleyici çok nadir kullandım.ortalama yakıt tüketimim 7,3 lt.eğer daha yavaş gitseydim 7 nin altını çok rahat görebilirdim.araçta benle birlikte 4 yolcu vardı.bagaj da full doluydu.uzun yol konforu ben çok mutlu etti.170den sonra gelen rüzgar sesi hariç hiçbir ses duymadım.Özellikle direksiyonun bu kadar hisli olması,her istediğim tepkiye anında cevap vermesi hoşuma gitti.
Güzel otoyol bulmuşken hız rekorumu egale ettim.yeni rekorum 221 .
Bu arada radar denetimleri bu aralar acayip artmış.bütün radarları önceden fark edebildiğimden ceza yemedim ama sürücülerin %50sine ceza kestiler desem abartmış olmam.Tavsiyem şehirler arası yol yapacak olanlar radarlara dikkat etsin