- Konuyu Başlatan
- #21
bobinler mümkün mertebe takım değiştirilmeli diye biliyorum ben. lpg kitinizde enjektörler yeteri kadar büyükse,gaz basıncı iyi ayarlandıysa,lpg ye ait map sensörü varsa ve ayar düzgün yapıldıysa sorunsuz çalışmalı araç...
2 tane değişmeyen bobin kaldı onlarıda değiştiricem sonrasındada lpg bayisine gidip dediğiniz şeylere baktırıcam uygunmu değilmi diye zaten sonrasında ateşlemeyle ilgili değişmesi gereken bişey kalmıyo ben şehirdışından aldım arabayı o yüzden lpg için burdaki bayiye gitmem lazım bakalım o nediyecek
---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 10:42 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 10:34 ----------
Kardeşim bende bobin değiştirdim araç silkeleme yapıyo değil mi.4 tane bobin var 3ünü orjinaliyle değiştirdim teki 220 tl idi.ama birini değiştirmediğim için yine silkeliyor.bide bişe sorucam bunlarda biraz motoru sıkıştırınca turbo kızarıyo özellikle 4000-5000 devirlerde bi 10 dakka sıkıştırınca turbo kızarıp nar gibi oluyor.karanlıkta daha iyi görünüyor.sendede var mı aynı şey acaba.bide bunlara sadece prins marka yağlamalı lpg uyuyor sadece diğerleri yetersiz kalıyor.çok araştırdım
aynen bobinin tanesi 220 tl benim 2 tane kaldı onlarıda değiştiricem bujileride dün değiştirdim sonrasında lpg ciye gidicem ayarları için aslında sadece prins olacak diye bi kaide yok ben arabanın çekişinden çok memnunum usta bile şaşırmıştı çekişi çok iyi benzinde gibi diye sadece ateşlemede sorun oluyo turboya gelirsek ben dediğin şeye bakmadım ama bildiğim turbosunun sorunsuz olduğu yani 10 dk. asılmakla bişey olmaz rahat ol uyduruk lineanın turbosuna bile bişey olmuyo bunamı olacak zaten 2500-3000 aralığında turbo devrede yani 5000 de gitsende turbo aktif değil zaten ..