vectra 2.0 turbo sorunu

Valla hocam kimse yanlış anlamasın yani niyetim ortaluğı kızıştırmakta deil ama rampa yukarı bende bi çok kez insignia 1.6 turbo,scorocoo 1.4 tsi,audi 2.0 tdi çok fena tokatladığımı iyi biliyorum,kullanmasını bilene gerçekten yer uçağı bu araba.ani kalkışlar ani araç sollamalar süper,bide turbosu kızarmasa çok daha iyi :)

sat onu sat sat :)

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 22:38 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 22:31 ----------

28e verdim abi, iyi kâr :D



çok iyi para bedavadan seat parası çıkarmışın :D
 
Valla hocam kimse yanlış anlamasın yani niyetim ortaluğı kızıştırmakta deil ama rampa yukarı bende bi çok kez insignia 1.6 turbo,scorocoo 1.4 tsi,audi 2.0 tdi çok fena tokatladığımı iyi biliyorum,kullanmasını bilene gerçekten yer uçağı bu araba.ani kalkışlar ani araç sollamalar süper,bide turbosu kızarmasa çok daha iyi :)

o2 sensör ve elektrik tesisatına bir baktırsanız, hatta AFR göstergesi olan bir tanıdığınızdan yardım isteseniz çok iyi olur. Fakirde çalışıyor sanırım arabanız, hatta forumda bir arkadaşımız astra GTC sinde bu sorunu yaşadığını söylemişti, turbo şakaya gelmez. Çok yüklenince limp mode hadisesi yaşamıyorsanız o zaman daha fena, ağır hasarlar açabilir bu kızarma olayı.

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 22:46 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 22:42 ----------

çok iyi para bedavadan seat parası çıkarmışın :D

Abi şehir içinde 30 liralık gazla 125km yol gitme gibi saçma sapan bir imkan sağlamasa satıp 3.2GTS alıcam ama namussuz çok az yakıyo :D Bana para toplayalım da bi GTS alalım, siz de kurtulun benim çenemden, 2 senedir 3 araba değiştirdim bi GTS alamadım hahaha
 
o2 sensör ve elektrik tesisatına bir baktırsanız, hatta AFR göstergesi olan bir tanıdığınızdan yardım isteseniz çok iyi olur. Fakirde çalışıyor sanırım arabanız, hatta forumda bir arkadaşımız astra GTC sinde bu sorunu yaşadığını söylemişti, turbo şakaya gelmez. Çok yüklenince limp mode hadisesi yaşamıyorsanız o zaman daha fena, ağır hasarlar açabilir bu kızarma olayı.

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 22:46 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 22:42 ----------



Abi şehir içinde 30 liralık gazla 125km yol gitme gibi saçma sapan bir imkan sağlamasa satıp 3.2GTS alıcam ama namussuz çok az yakıyo :D Bana para toplayalım da bi GTS alalım, siz de kurtulun benim çenemden, 2 senedir 3 araba değiştirdim bi GTS alamadım hahaha


ben 2014 te 4. arabam :)
 
o2 sensör ve elektrik tesisatına bir baktırsanız, hatta AFR göstergesi olan bir tanıdığınızdan yardım isteseniz çok iyi olur. Fakirde çalışıyor sanırım arabanız, hatta forumda bir arkadaşımız astra GTC sinde bu sorunu yaşadığını söylemişti, turbo şakaya gelmez. Çok yüklenince limp mode hadisesi yaşamıyorsanız o zaman daha fena, ağır hasarlar açabilir bu kızarma olayı.

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 22:46 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 22:42 ----------



Abi şehir içinde 30 liralık gazla 125km yol gitme gibi saçma sapan bir imkan sağlamasa satıp 3.2GTS alıcam ama namussuz çok az yakıyo :D Bana para toplayalım da bi GTS alalım, siz de kurtulun benim çenemden, 2 senedir 3 araba değiştirdim bi GTS alamadım hahaha
Valla hocam turbonun çekişinde hiç sorun yok,fakir derken yakıt mı benzindede aynı şey var,o2 sensöründe ne gibi bi arıza olabilir ki

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 23:23 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 23:21 ----------

sat onu sat sat :)

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 22:38 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 22:31 ----------



çok iyi para bedavadan seat parası çıkarmışın :D
Valla iyi diyorsunda abi erzurumun soğuğu meşhurdur bilirsin kışı arabasız geçirebilir miyim bilmiyorum :)

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 23:27 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 23:23 ----------

ya hakkaten boş muhabbet yaptığın cvbından belli orda 2.0 vectraya bindim 9 sene sonra 2.0 t aldım diyorum yok arabanın huyunu öğrenememişim yok 100 hp den bilmemne yapmışım çok bildiğin burdan aşikar 2.0 vectra 100 değil 136 hp ikincisi yattığın yerde anca tvnin önüne geçersin aslanım insignianın değil sana soförlük tecrübelerimi anlatmanın manası yok burda herkes soför herkes süper zaten ben askerde org. ilker başbuğun makam soförüydüm istanbulda benle sidik yarıştırma boşver yaşıtlarınla oyna hadi..

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 21:13 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 21:10 ----------



yok be abi ne kızıştırcan coluk çocuk muhabbeti bunlarınki dediğin gibi usta adamsan gerçekten yer uçağı çok keyifli bi araç buarada dediğim videoyu izledinmi bugattiyi yani inanılmaz kızarıyo motor izle için rahatlasın :-))
Yok hocam bulamadım link var mı bide sorumun cevabını alamadım sen denedin mi senin arabayı eğer sendede varsa içim rahatlar eğer yoksa direk satıyorum vectrayı yetti artık :mad:
 
Valla hocam turbonun çekişinde hiç sorun yok,fakir derken yakıt mı benzindede aynı şey var,o2 sensöründe ne gibi bi arıza olabilir ki

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 23:23 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 23:21 ----------


Valla iyi diyorsunda abi erzurumun soğuğu meşhurdur bilirsin kışı arabasız geçirebilir miyim bilmiyorum :)

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 23:27 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 23:23 ----------


Yok hocam bulamadım link var mı bide sorumun cevabını alamadım sen denedin mi senin arabayı eğer sendede varsa içim rahatlar eğer yoksa direk satıyorum vectrayı yetti artık :mad:


turbo kızarma olayı duymadım görmedim.

turbo kullanan arkadaşlarım çok var özellikle ankarada. bence sende bir sorun var,
02 dediği oksijen sensörü demek istiyor.

sat sen sat :)
 
turbo benzinli arabada hele birde lpg varsa olmazsa olmaz bana göre 1-afr saati 2-egt saati... turbo bi kaç vites tam gaz yüklenip hızlandığınızda kızarır. en azından 1.6 turboda böyle. mühim olan bu kızarmayı bilinçli kullanmak... yani uzun soluklu soğumasına imkan vermeden tam gaz gezmemek... otoyola çıkıp 10 dakka ayağınızı gazdan çekmezseniz yaz sıcağı otoban gişelerine ulaşamazsınızda denilebilir buna...
herneyse gelelim fakir karışıma... benim duyduğum gördüğüm bildiğim en b.k durum afedersiniz.... zaten makinelerin içi resmen ölçülüp biçilip belli limitlere göre üretilmiş bide fakir karışımla gazlıyorsanız yedek parça listesi oluşturmaya başlayın derim o derece yani...
benzinde hadi arabada bi sorun yoksa fakirde kalmaz araba ama gazda takılan enjektörden,depodan gelen boru çapından,regülatörün kapasitesinden,enjektörün ucundan,ve lpg ayarından...yani komple sistemden etkilenirsiniz... bunların hepside herhangibiride fakir karışıma sebep olabilir...
oksijen sensörü denen zıkkım parça aylardır sinyal veriyomuşta ben farketmemişim mesela. hiçde arıza vermemişti...ısıtıcısı sanırım bozulmuş ve alt devirlerde tam ısınamadığından voltajı yavaş yavaş okuyormuş... afr biraz yavaş değişim gösteriyordu.son günlerde tamamen sapıttı bi fakire aldı bi zengine aldı karışımı...güç çekiş zaten kayboldu... en sonunda yayan kaldım parça bekliyorum :)

sıkıntı yaşamak istemiyorsanız lpgde sakin kullanın benzinde gazlayın... soğuk motor gazlamayın,gazladıktan sonra bi iki dakka normal devirde kullanın bırakın yağlamaya devirdaime devam edip soğusun makinenin içi sonrada stop edecekseniz rolantide bir iki dakika eşyaları toparlayana kadar bekletin... en sağlıklı uzun ömürlü kullanma yöntemi bu bildiğim...
 
turbo benzinli arabada hele birde lpg varsa olmazsa olmaz bana göre 1-afr saati 2-egt saati... turbo bi kaç vites tam gaz yüklenip hızlandığınızda kızarır. en azından 1.6 turboda böyle. mühim olan bu kızarmayı bilinçli kullanmak... yani uzun soluklu soğumasına imkan vermeden tam gaz gezmemek... otoyola çıkıp 10 dakka ayağınızı gazdan çekmezseniz yaz sıcağı otoban gişelerine ulaşamazsınızda denilebilir buna...
herneyse gelelim fakir karışıma... benim duyduğum gördüğüm bildiğim en b.k durum afedersiniz.... zaten makinelerin içi resmen ölçülüp biçilip belli limitlere göre üretilmiş bide fakir karışımla gazlıyorsanız yedek parça listesi oluşturmaya başlayın derim o derece yani...
benzinde hadi arabada bi sorun yoksa fakirde kalmaz araba ama gazda takılan enjektörden,depodan gelen boru çapından,regülatörün kapasitesinden,enjektörün ucundan,ve lpg ayarından...yani komple sistemden etkilenirsiniz... bunların hepside herhangibiride fakir karışıma sebep olabilir...
oksijen sensörü denen zıkkım parça aylardır sinyal veriyomuşta ben farketmemişim mesela. hiçde arıza vermemişti...ısıtıcısı sanırım bozulmuş ve alt devirlerde tam ısınamadığından voltajı yavaş yavaş okuyormuş... afr biraz yavaş değişim gösteriyordu.son günlerde tamamen sapıttı bi fakire aldı bi zengine aldı karışımı...güç çekiş zaten kayboldu... en sonunda yayan kaldım parça bekliyorum :)

sıkıntı yaşamak istemiyorsanız lpgde sakin kullanın benzinde gazlayın... soğuk motor gazlamayın,gazladıktan sonra bi iki dakka normal devirde kullanın bırakın yağlamaya devirdaime devam edip soğusun makinenin içi sonrada stop edecekseniz rolantide bir iki dakika eşyaları toparlayana kadar bekletin... en sağlıklı uzun ömürlü kullanma yöntemi bu bildiğim...

hocam cevabın için saol ama ben henüz açıklık getiremedim konuya şimdi bu meret turbonun kızarması iyi mi kötü mü normal mi anormal mi arabayı yakar mı yakmaz mı bunuda cevaplarsan memnun olurum :)
 
hocam cevabın için saol ama ben henüz açıklık getiremedim konuya şimdi bu meret turbonun kızarması iyi mi kötü mü normal mi anormal mi arabayı yakar mı yakmaz mı bunuda cevaplarsan memnun olurum :)

mesela yola cıktın 2,3,4,5,6. viteslerde 6000 devire kadar tam gaz yüklendin sonra bir iki dakika içinde durdun açtın kaputa baktın turboya güneş gibi ışık saçar normaldir... yada otoyolda 200km in üzerine çıktın durummuhtemelen yine aynı... yani bu durum normal ama lpgde bu işi yapıyorsan riskli çünkü lpgnin yüksek devirlerde fakirde kalıp kalmadığını bilmiyoruz afr göstergemiz yoksa.
arabayı yakmaz ama bu tarz kullanımdan sonra turbonun soğumasını beklemezsen stop edersen turbonun başını yersin... yada otobanda atıyorum 10 dakika tam gaz ilerlersen yine iş sakat...
sonuç olarak kızarması normal... dikkat edeceğin soğumasına arada bir izin verecek şekilde kullanmak...
 
28e verdim abi, iyi kâr :D

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 21:25 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 21:21 ----------



Ben zaten 2.0 vectraya 100hp demedim, 1.6 vectra c 100hp dedim, okuma yazma da yok :D 98 2.0 CD sahibiydim zaten, hepsini biliyorum arabaların kaç beygir olarak üretilip belirli yıl sonra kaç hp vereceğine kadar :D
İlker Başbuğa kadar gitmişiz, onun bunun uşağı olmayı gururla anlatacağım bir gün olmayacak bu yüzden çok mutluyum. Yaşıtlarım senden daha zekiler zaten, eskişehire geldiğim bi gün sözleşelim de arkadaştan 1.4 golf alıp saplayayım sana, neticede efsane bir araban var 2. sahibinden faturası falan var, fatura +50beygir gücü veriyor hahaha :D

okuma yazması olmayan sen olmayasın .. askere aldılarmı seni bilmiyorum ama( zeki insanları bu tip paşalara haberci yaparlar ) ilker başbuğa bırak muhafızlık yapmayı anca rüyanda görürsün askerde:-) dikkat ette 1,4 sana saplanmasın buarada ben sana yaşıtlarınla oyna dedim hala cvp yazıyosun

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 10:36 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 10:35 ----------

Valla hocam turbonun çekişinde hiç sorun yok,fakir derken yakıt mı benzindede aynı şey var,o2 sensöründe ne gibi bi arıza olabilir ki

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 23:23 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 23:21 ----------


Valla iyi diyorsunda abi erzurumun soğuğu meşhurdur bilirsin kışı arabasız geçirebilir miyim bilmiyorum :)

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 23:27 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 23:23 ----------


Yok hocam bulamadım link var mı bide sorumun cevabını alamadım sen denedin mi senin arabayı eğer sendede varsa içim rahatlar eğer yoksa direk satıyorum vectrayı yetti artık :mad:

buakşam tekrar denicem hocam karanlıkta sonucu yazarım sana ok..
 
buakşam tekrar denicem hocam karanlıkta sonucu yazarım sana ok..[/QUOTE]
tamam bekliyorum kardeşim :)

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 11:27 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 11:24 ----------

mesela yola cıktın 2,3,4,5,6. viteslerde 6000 devire kadar tam gaz yüklendin sonra bir iki dakika içinde durdun açtın kaputa baktın turboya güneş gibi ışık saçar normaldir... yada otoyolda 200km in üzerine çıktın durummuhtemelen yine aynı... yani bu durum normal ama lpgde bu işi yapıyorsan riskli çünkü lpgnin yüksek devirlerde fakirde kalıp kalmadığını bilmiyoruz afr göstergemiz yoksa.
arabayı yakmaz ama bu tarz kullanımdan sonra turbonun soğumasını beklemezsen stop edersen turbonun başını yersin... yada otobanda atıyorum 10 dakika tam gaz ilerlersen yine iş sakat...
sonuç olarak kızarması normal... dikkat edeceğin soğumasına arada bir izin verecek şekilde kullanmak...

yener abicim cevabın için saol.peki neden kızarıyorki bu turbo abi yapan mühendisler niye bi çaresini bulmamışlar.turbolu araç sakat o zaman atmosferikte binsek gitmiyor abi napıcaz biz
 
Geri
Üst