vectra 2.0 turbo sorunu

teknik bilgim arabanın çöp olduğuna kanaat getirdi. 4 silindirli ve 250hp güce kadar destekleyen PRINS marka lpg sistemleri bile 3000 lirayı bulmuyor, lovato gibi giriş seviyesi lpg sistemleri kaç kayme edecek ki? Düz prins 1900 lira turbo prins 2400-2600 lira civarı en babası. Tırnak kadar boya yok ama araba yürümüyor, işte zihniyet böyle. Ben mümkün olduğunca komple boyalı 3-4 parça değişenli ama köpek gibi yürüyen arabalar tercih ediyorum. Forumda pek takılmıyorum eskisi gibi ve boş konuşacağım konulara hiç atlamıyorum. Bir önceki gönderimde turbolu ve lpgli arkadaşlarımın olduğunu söyledim, arkasındayım, ahkam dediğiniz şeyler hayatın boyunca görmediğiniz tecrübelerden oluşuyor. Özetleyecek olursak arabanın sıfır alım faturası falan yürütmeye yetmez o arabayı.


ne kızıyon la :)
 

kızmadım abi, ben de 1.9cdti satınca 2.0T aradım, sen de aradın. Bulabildik mi? Bulamadık :D Bolu'dan 2.2GTS alcaktım, boyası biraz bakım gerektiriyodu, satıldı 1 yıldır satılmayan araba ben arabayı satınca :D Seat Leon aldım ki bi bildiğim var, sen de honda aldıydın :D
 
kızmadım abi, ben de 1.9cdti satınca 2.0T aradım, sen de aradın. Bulabildik mi? Bulamadık :D Bolu'dan 2.2GTS alcaktım, boyası biraz bakım gerektiriyodu, satıldı 1 yıldır satılmayan araba ben arabayı satınca :D Seat Leon aldım ki bi bildiğim var, sen de honda aldıydın :D


ben 2.0t almamamın tek sebebi eski teknoloji kaldı artık arabalar eskidi. zevk verecek birşey kalmadı içi eski bicd okutamazsın navigasyon yok donanım tatmin etmiyor.

şuanda o motordan alacak olsam saab 9.3 lerde aynı motor 210hp gider onu alırım.

1.9 aldım yakıtı az en azından içi daha uyumlu şimdi CID ve CD70 aldım onları takmak basit.

off off ben 5 sene öncede 2.0t hevesim vardı ama 5 sene önce arabalar 5 yaşındaydı şimdi 10 yaşında.

bir kaçtane baktım biliyorsun zaten 2006 bile baktım performans problemleri vardı.
 
teknik bilgim arabanın çöp olduğuna kanaat getirdi. 4 silindirli ve 250hp güce kadar destekleyen PRINS marka lpg sistemleri bile 3000 lirayı bulmuyor, lovato gibi giriş seviyesi lpg sistemleri kaç kayme edecek ki? Düz prins 1900 lira turbo prins 2400-2600 lira civarı en babası. Tırnak kadar boya yok ama araba yürümüyor, işte zihniyet böyle. Ben mümkün olduğunca komple boyalı 3-4 parça değişenli ama köpek gibi yürüyen arabalar tercih ediyorum. Forumda pek takılmıyorum eskisi gibi ve boş konuşacağım konulara hiç atlamıyorum. Bir önceki gönderimde turbolu ve lpgli arkadaşlarımın olduğunu söyledim, arkasındayım, ahkam dediğiniz şeyler hayatın boyunca görmediğiniz tecrübelerden oluşuyor. Özetleyecek olursak arabanın sıfır alım faturası falan yürütmeye yetmez o arabayı.

benim bilgimde senin bi halttan anlamadığına kanaat getirdi. bugün itibariyle yağlamalı sistem prins+ turbo araçlar için yani valvecar la birlikte 3600 tl montaj fiyatıdır.ayrıca hayatım boyunca biçok şey gördüm oda bişey bilmediği halde çok bilen insanlardır ben 9 yıldır 2,0 vectra kullanıyorum arkadaşım dün başlamadım yani yürümüyo dediğin araba yazımdada yazdığım gibi insigniayı fazla zorlanmadan tokatlamış bi araçtır. yukarda belirttiğin güçteki araçları muhtemelen rüyanda falan gördün her babayiğidin harcı değildir o güçteki arabalara hakim olmak hele senin hiç değil sana iyi teknik bilgiler...
 
benim bilgimde senin bi halttan anlamadığına kanaat getirdi. bugün itibariyle yağlamalı sistem prins+ turbo araçlar için yani valvecar la birlikte 3600 tl montaj fiyatıdır.ayrıca hayatım boyunca biçok şey gördüm oda bişey bilmediği halde çok bilen insanlardır ben 9 yıldır 2,0 vectra kullanıyorum arkadaşım dün başlamadım yani yürümüyo dediğin araba yazımdada yazdığım gibi insigniayı fazla zorlanmadan tokatlamış bi araçtır. yukarda belirttiğin güçteki araçları muhtemelen rüyanda falan gördün her babayiğidin harcı değildir o güçteki arabalara hakim olmak hele senin hiç değil sana iyi teknik bilgiler...


usta burda fikir paylaşılıyor, kelimelerin biraz kırıcı ve rencide edici,

tokatladığın arabanın arkasından koşturduğundan haberi vardı dimi :)

sen 9 yıl aynı vectraya binmişin, ben 20 tane 2.0t ye bindim hepsi birbirinden farklı. aracına bakarsan o da seni mutlu eder piyasada çok kötü arabalar var..
bilinçsiz bir şekilde sağda solda ustayım diye ahkam kesen bir sürü insan var bunlara güvenipte araçlarını teslim edenler ve bu ustaların çoğu hiç görmedikleri motoru yaparız abi hallederiz abi diyerek mahfetmeleri.

o yüzden temiz oynanmamış 10 yaşında olan arabalardan bulmak çok zor.
 
benim bilgimde senin bi halttan anlamadığına kanaat getirdi. bugün itibariyle yağlamalı sistem prins+ turbo araçlar için yani valvecar la birlikte 3600 tl montaj fiyatıdır.ayrıca hayatım boyunca biçok şey gördüm oda bişey bilmediği halde çok bilen insanlardır ben 9 yıldır 2,0 vectra kullanıyorum arkadaşım dün başlamadım yani yürümüyo dediğin araba yazımdada yazdığım gibi insigniayı fazla zorlanmadan tokatlamış bi araçtır. yukarda belirttiğin güçteki araçları muhtemelen rüyanda falan gördün her babayiğidin harcı değildir o güçteki arabalara hakim olmak hele senin hiç değil sana iyi teknik bilgiler...

Valla piyasada tuttuğuna geçiren usta çok sayıda var, ben kendimi kullandırtmam ve fiyatı şu diyen ustaya donumu indirip arkamı döndürüp koşamam... öte yandan 9 yıldır kullandığı arabanın huyunu bilememek acı verici bir mevzu. Hele 250hplik bir insanın gözünde bu kadar büyüdüğüne göre 1.6 100hplik vectradan 2.0T yer uçağına yeni teri etme intibası bırakıyor, burada birbirimizi kandırmaya gerek yok. Ben de BMW X6, porsche panamera gibi arabaları tokatladım ama eminim telefonla konuşurken beni umursamamıştır bu güçlü arabalar ve sahipleri :D
150hp/320nm lik 1.9CDTI arabam vardı bayramdan önce, yüksek güçlü arabayı yüksek sürat olarak algılayan biri olan kimseye motor gücünü izah etmeye çalışmıyorum, ara hızlanmalar ve sorunsuz sollamalar için itiyaç duyarım ben yüksek motor gücüne, şahincilerin ihtiyaçlarından bayağı uzak yani... Bayır aşşağı abanıp yüksek süratle fotoraf çekmek için değil bu ihtiyaç.
Velhasıl teknik bilgimi faaliyete geçirebiliyorum, alyan ve düz anahtar setim var, ileride kapak contası değişimi ve silindir kapak temizliğine heves edersem tork anahtarı da alırım, boş vaktimde cafelerde nargile içip karı kız keserek değil sanayide ustalarla çay içerek öğrencilik hayatı geçirdim zira lisede brc bayiinde çalışıyordum şuan atikere dönmüşler...
Z20NET LET LEL LER LEH gibi motorların altyapısı 350hp civarındaki güçlere kadar mekanik modifiyeye gereksinim duymuyor, yattığı yerden insignia tokatlayan Z20NET ler gurur kaynağımızdır :D
 
Valla piyasada tuttuğuna geçiren usta çok sayıda var, ben kendimi kullandırtmam ve fiyatı şu diyen ustaya donumu indirip arkamı döndürüp koşamam... öte yandan 9 yıldır kullandığı arabanın huyunu bilememek acı verici bir mevzu. Hele 250hplik bir insanın gözünde bu kadar büyüdüğüne göre 1.6 100hplik vectradan 2.0T yer uçağına yeni teri etme intibası bırakıyor, burada birbirimizi kandırmaya gerek yok. Ben de BMW X6, porsche panamera gibi arabaları tokatladım ama eminim telefonla konuşurken beni umursamamıştır bu güçlü arabalar ve sahipleri :D
150hp/320nm lik 1.9CDTI arabam vardı bayramdan önce, yüksek güçlü arabayı yüksek sürat olarak algılayan biri olan kimseye motor gücünü izah etmeye çalışmıyorum, ara hızlanmalar ve sorunsuz sollamalar için itiyaç duyarım ben yüksek motor gücüne, şahincilerin ihtiyaçlarından bayağı uzak yani... Bayır aşşağı abanıp yüksek süratle fotoraf çekmek için değil bu ihtiyaç.
Velhasıl teknik bilgimi faaliyete geçirebiliyorum, alyan ve düz anahtar setim var, ileride kapak contası değişimi ve silindir kapak temizliğine heves edersem tork anahtarı da alırım, boş vaktimde cafelerde nargile içip karı kız keserek değil sanayide ustalarla çay içerek öğrencilik hayatı geçirdim zira lisede brc bayiinde çalışıyordum şuan atikere dönmüşler...
Z20NET LET LEL LER LEH gibi motorların altyapısı 350hp civarındaki güçlere kadar mekanik modifiyeye gereksinim duymuyor, yattığı yerden insignia tokatlayan Z20NET ler gurur kaynağımızdır :D



kaça verdin la vectrayı
 
Valla hocam kimse yanlış anlamasın yani niyetim ortaluğı kızıştırmakta deil ama rampa yukarı bende bi çok kez insignia 1.6 turbo,scorocoo 1.4 tsi,audi 2.0 tdi çok fena tokatladığımı iyi biliyorum,kullanmasını bilene gerçekten yer uçağı bu araba.ani kalkışlar ani araç sollamalar süper,bide turbosu kızarmasa çok daha iyi :)
 
Valla piyasada tuttuğuna geçiren usta çok sayıda var, ben kendimi kullandırtmam ve fiyatı şu diyen ustaya donumu indirip arkamı döndürüp koşamam... öte yandan 9 yıldır kullandığı arabanın huyunu bilememek acı verici bir mevzu. Hele 250hplik bir insanın gözünde bu kadar büyüdüğüne göre 1.6 100hplik vectradan 2.0T yer uçağına yeni teri etme intibası bırakıyor, burada birbirimizi kandırmaya gerek yok. Ben de BMW X6, porsche panamera gibi arabaları tokatladım ama eminim telefonla konuşurken beni umursamamıştır bu güçlü arabalar ve sahipleri :D
150hp/320nm lik 1.9CDTI arabam vardı bayramdan önce, yüksek güçlü arabayı yüksek sürat olarak algılayan biri olan kimseye motor gücünü izah etmeye çalışmıyorum, ara hızlanmalar ve sorunsuz sollamalar için itiyaç duyarım ben yüksek motor gücüne, şahincilerin ihtiyaçlarından bayağı uzak yani... Bayır aşşağı abanıp yüksek süratle fotoraf çekmek için değil bu ihtiyaç.
Velhasıl teknik bilgimi faaliyete geçirebiliyorum, alyan ve düz anahtar setim var, ileride kapak contası değişimi ve silindir kapak temizliğine heves edersem tork anahtarı da alırım, boş vaktimde cafelerde nargile içip karı kız keserek değil sanayide ustalarla çay içerek öğrencilik hayatı geçirdim zira lisede brc bayiinde çalışıyordum şuan atikere dönmüşler...
Z20NET LET LEL LER LEH gibi motorların altyapısı 350hp civarındaki güçlere kadar mekanik modifiyeye gereksinim duymuyor, yattığı yerden insignia tokatlayan Z20NET ler gurur kaynağımızdır :D

ya hakkaten boş muhabbet yaptığın cvbından belli orda 2.0 vectraya bindim 9 sene sonra 2.0 t aldım diyorum yok arabanın huyunu öğrenememişim yok 100 hp den bilmemne yapmışım çok bildiğin burdan aşikar 2.0 vectra 100 değil 136 hp ikincisi yattığın yerde anca tvnin önüne geçersin aslanım insignianın değil sana soförlük tecrübelerimi anlatmanın manası yok burda herkes soför herkes süper zaten ben askerde org. ilker başbuğun makam soförüydüm istanbulda benle sidik yarıştırma boşver yaşıtlarınla oyna hadi..

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 21:13 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 21:10 ----------

Valla hocam kimse yanlış anlamasın yani niyetim ortaluğı kızıştırmakta deil ama rampa yukarı bende bi çok kez insignia 1.6 turbo,scorocoo 1.4 tsi,audi 2.0 tdi çok fena tokatladığımı iyi biliyorum,kullanmasını bilene gerçekten yer uçağı bu araba.ani kalkışlar ani araç sollamalar süper,bide turbosu kızarmasa çok daha iyi :)

yok be abi ne kızıştırcan coluk çocuk muhabbeti bunlarınki dediğin gibi usta adamsan gerçekten yer uçağı çok keyifli bi araç buarada dediğim videoyu izledinmi bugattiyi yani inanılmaz kızarıyo motor izle için rahatlasın :-))
 
kaça verdin la vectrayı

28e verdim abi, iyi kâr :D

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 21:25 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 21:21 ----------

ya hakkaten boş muhabbet yaptığın cvbından belli orda 2.0 vectraya bindim 9 sene sonra 2.0 t aldım diyorum yok arabanın huyunu öğrenememişim yok 100 hp den bilmemne yapmışım çok bildiğin burdan aşikar 2.0 vectra 100 değil 136 hp ikincisi yattığın yerde anca tvnin önüne geçersin aslanım insignianın değil sana soförlük tecrübelerimi anlatmanın manası yok burda herkes soför herkes süper zaten ben askerde org. ilker başbuğun makam soförüydüm istanbulda benle sidik yarıştırma boşver yaşıtlarınla oyna hadi..



Ben zaten 2.0 vectraya 100hp demedim, 1.6 vectra c 100hp dedim, okuma yazma da yok :D 98 2.0 CD sahibiydim zaten, hepsini biliyorum arabaların kaç beygir olarak üretilip belirli yıl sonra kaç hp vereceğine kadar :D
İlker Başbuğa kadar gitmişiz, onun bunun uşağı olmayı gururla anlatacağım bir gün olmayacak bu yüzden çok mutluyum. Yaşıtlarım senden daha zekiler zaten, eskişehire geldiğim bi gün sözleşelim de arkadaştan 1.4 golf alıp saplayayım sana, neticede efsane bir araban var 2. sahibinden faturası falan var, fatura +50beygir gücü veriyor hahaha :D
 
Geri
Üst