vectra a gt için performans

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kankun
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
arkadaşlar bende de 95 Vectra GT var tecrübesi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim K&N 57i induction Kit tavsiye eder misiniz acaba fiyat ne civarıdır taktırsam mı? bide ses artsın istemiyorum çok etkiler mi motor sesini? :rolleyes:

en verimli modifiyeler (güç/para bakımından) performans hava filtresi (2-3hp) veya K&N 57i kit (4-5 hp) veya performans chip olarak duydum (10-12hp) doğru mudur?

kazasız belasız günler..

filtreyle bi performans bekleme ve bence kutuiçi al açık filtre yanar kaput altı çok sıcak bizim. kat iptal et, çip yaptır en uygun fiyatlılar bunlar.
 
hava filtresi güç vermez dereceli egsantirik+emme manifoltu+yazılım+headers yap bence iyi sonuç alırsın
 
makul boyutlarda maddi bakımdanda mesela racing chip dışında motorda(eco) güç arttırımı yapabilecek parçalar nelerdir?hava filtresi vb...:help:
BENCE DERECELİ EKSANTRİK MİLİ DEĞİŞİMİ ÇOK FAYDASI OLUR DİYE DÜŞÜNÜYORUM...
 
Eksantrik Mili Ne Kadar Bilen Varmi Vectra B Için 1997 Model... Ne Civarda Oynuyor Ve Neresi Satiyor Bilgi Verirseniz Sevinirim...
 
Ayrı konu açmıyım dedim aynı araba sonuçta, dökme headers'ı tavsiye edermisiniz arkadaşlar, sonuçta orjinalden kalıp alındı ama yine de teredütüm var. Ne diyorsunuz??

arabanın ne oldugu önemli değil;)

headers olayı sonucta mekanik birşey,
döküm olması hiç bir farklılık etkilemez sadece içindeki capak olmamasına temiz pürüzsüz olmasına dikkat edin;)
sitemizde mantzell in dökümünü kullanan arkadaşlar var.
ben olsam orjinale o kadar para verecegime bulursam dökümünü alırım;)
 
yorumlar güzel!!!
 
arabanın ne oldugu önemli değil;)

headers olayı sonucta mekanik birşey,
döküm olması hiç bir farklılık etkilemez sadece içindeki capak olmamasına temiz pürüzsüz olmasına dikkat edin;)
sitemizde mantzell in dökümünü kullanan arkadaşlar var.
ben olsam orjinale o kadar para verecegime bulursam dökümünü alırım;)

Uzun zaman olmuş o yorumumu yazalı:) dediğin doğru ancak sen emme manifoldundan bahsetmişsin benim aradığım egzoz manifolduydu. Ayrıca işin içine ciddi geometri, hava akışı vs. giriyor, Bu yüzden 4 boruyu gelişigüzel götürüp headers yaptım demek bana göre yanlış. Emme manifoldu da aslında öyle, bunun hesaplamasını yapmak için bile programı var. Ha orjinalden kalıp alma olayı var, hernekadar kalıp alınsa da ben orjinali kadar kaliteli olacağını düşünmüyorum. Oyuzden kendim kullanmıyorum ama kullanana saygı duyarım tercih meselesidir.
 
Uzun zaman olmuş o yorumumu yazalı:) dediğin doğru ancak sen emme manifoldundan bahsetmişsin benim aradığım egzoz manifolduydu. Ayrıca işin içine ciddi geometri, hava akışı vs. giriyor, Bu yüzden 4 boruyu gelişigüzel götürüp headers yaptım demek bana göre yanlış. Emme manifoldu da aslında öyle, bunun hesaplamasını yapmak için bile programı var. Ha orjinalden kalıp alma olayı var, hernekadar kalıp alınsa da ben orjinali kadar kaliteli olacağını düşünmüyorum. Oyuzden kendim kullanmıyorum ama kullanana saygı duyarım tercih meselesidir.

1 ay geçmiş yauu:)
yok ben örnek olarak emmeyi gösterdim,
yoksa ne demek istedigini iyi anladım;) ,

ama sonuc bence ikisindede aynı yanii emmenin ölcüsü yanlış olursa sanıyorumki orjinale göre kötü olacaktır.
genel olarak orjinalden kalıp alınıyor zaten,(maliyet acısından)

haa şu var şuanki yüklenmiş araçlara bakarsan herkes elde headers yaptıyor nedensiz:confused:
sende ileriyi düşünüyorsan o zaman saglam bir ustaya elde bişeyler yaptırıcan yada iskender abiye diceksin o yapıcak;)
 
headers ın çok faydalı olduğunu duydum ancak dökümde çok kızarıyormuş uzun yolda hava filtren varsa performans güç kaybına uğruyor çünki manifottan kızarmaya başlıyor dökümler... en mantıklısı bana göre headers ta seramik... saygılar,
 
Yakit Sarfiyati

o zaman bir soru daha..

chip, emme manifoltu, dereceli egzantrik, headers, performans hava filtresi, kit vs. bütün bu modifiyeler aracın "güç kapasitesini" artırıyor ama sonuçta güç aslında yakıttan gelmek durumunda dolayısıyla hangi modifiyeyi yaparsak yapalım; güç artışı kadar Yakıt Sarfiyatı da artar mı arkadaşlar yani örneğin chip ve dereceli egzantrik yaptırdım 136 hp motorum oldu +14hp yaklaşık 150 hp peki o zaman ortalama yakıt sarfiyatım da (kullanım tarzımda değişiklik yapmıcam varsayalım) 1,5-2 lt. civarında artar mı? :confused:

kısacası modifiye yaptıran arkadaşlar güç artışı kadar yakıt sarfiyatında da artış yaşıyor musunuz?
 
Geri
Üst