Vectra b modifiye

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Walee
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
tek gözüme takılan o stickerler.. arka camdaki yazı ve iskambil kağıtları sökülmeli.. aracın ağırlığını bozmuş .

kazasız belasız
 
Olumsuz yorum yapılmamış, benim de huyumdur dost acısı kıvamında yorum yaparım, kötülemek olarak görülmesin peşinen belirteyim. Vectralar orjinal çizginin dışına çıkıldığında ağırbaşlı ruhu kaybediyorlar. Jantların ofseti aşırıya kaçmış, boyutu küçük kalmış veya lastik yanakları çok ince kalmış, ve sürtmeye ofset sebebiyet verebilir... Yay seçimi hardcore olmuş, 40mm üzerindeki yaylarda amortisör yenilemen gerekiyor, 35mm vogtland veya eibach olabildiğinin en iyisidir. Amortisörler sorun çıkarmasa bile aracın altı sürtünce benim içim cız eder arabaya fazla düşkünüm :(
Bagajdaki sub da çok çok çok çok büyük, bana 20lik minik sub bile yeterli gelir, adamı öldürür o , nasıl bişeydir o :rakir: Pioneer ana ünite dahil ses sistemine laf yok, ölüm makinası resmen...

Genel yorum : Benzetmeyle açıklayım, yataktan hortlamış hali bile çok güzel olan bi kıza fazla yüklü makyaj yapınca doğallığı bozulur, hafif bi makyaj mükemmel hale getirir, var sen nasıl anlamak istiyosan anla :)
Naçizane tavsiyem yayları 35mm yapıp daha sade jant ve lastik seçeneğidir, iskambiller hoşmuş ayrıca :)
 
ben aracı dün canlı canlı gördüm yolda giderken, hatta kullanan Ahmet sen miydin bilmiyorum ama 2 defa kornaya bastım.

bence arkadan gayet ihtişamlı duruyor. bu duruşun bana kalırsa tek eksik yönü aracın yürüyüşü. birazda motora yüklenmek gerek. 165-170 hp'ye kadar yolu var x20xev'in. ;)
 
ben aracı dün canlı canlı gördüm yolda giderken, hatta kullanan Ahmet sen miydin bilmiyorum ama 2 defa kornaya bastım.

bence arkadan gayet ihtişamlı duruyor. bu duruşun bana kalırsa tek eksik yönü aracın yürüyüşü. birazda motora yüklenmek gerek. 165-170 hp'ye kadar yolu var x20xev'in. ;)

bahadır bunu yapmak masraflı mı veya kaça mal olur ben bi ara dereceli ekzantirik düşünüyodum ustam bana arabanın yakıtı çok artar masraflı olur dedi bende vazgeçtim senin dediğin işlem nasıl :confused:
 
maksimum 3000-3500 liraya hallolur gibi.

zaten iyi bir yazılım 1000 lira civarı. ümit daha iyi bilgi verecektir.
1000 lira civarı temiz egzantrikler.
500 lira civarı headers.
700 lira civarı kat iptali, araca uygun orta ve son susturucu. ankara ve ya istanbulda çok sağlam ustalar var bu konuda el yapımı ama fiyat biraz daha yukarı çıkabilir.

geriye ufak tefek dokunuşlar kalıyor.
bunlara + olarak cold intake kit olabilir ya da ben doğrudan green kutu içi filtre iş görür diye düşünüyorum.


biraz daha tuzlu olsun istersen emme manifolduda değiştirilebilir isim yapmış firma ürünleriyle. ama Hakan abi'den öğrendiğim kadarıyla omega emme manifoldu biraz daha atiklik sağlıyormuş alt devirlerde.


zaten x20xer yazılım, egzantrikler, headers, son susturucu ile araç GT'ye dönüşür ki bu 150 hp demek.
 
bunlar yakıtı aşırı derecede artırır mı ???
yani benim araba şuan ş.içi 0,30-0,35 krş arası yakıyo sadece ekzantrik değişimi ile bu 0,45-0,50 ye çıkar dedi ki buda çok anormal bi tane ekzantirk ile yakıt bu kadar artar mı? bide senin dediklerini yapsak herhalde 1.00 tl yi bulacak benim ustaya göre
 
bunlar yakıtı aşırı derecede artırır mı ???
yani benim araba şuan ş.içi 0,30-0,35 krş arası yakıyo sadece ekzantrik değişimi ile bu 0,45-0,50 ye çıkar dedi ki buda çok anormal bi tane ekzantirk ile yakıt bu kadar artar mı? bide senin dediklerini yapsak herhalde 1.00 tl yi bulacak benim ustaya göre

standart X20XEV eksantrik mili 250 derece, gt mili ise 264 derecelik ve şehir içi kullanıma uygun yakıtı %10 üzerinde artıracağını sanmıyorum, çıkma omega emme manifoldu gayet iyi seçenek, BİLEN EGZOST marka replica GT headers(275-350 lira arası değişken fiyat), kat iptali düz boru+son susturucuyla sağlanıyor yani maliyeti gayet düşük, turbo beslemeli premium marka bir aracınız yoksa çok büyük paralar harcamanıza gerek yok, son susturucu uygun olup alt devirleri öldürmese yeterli oluyor
 
standart X20XEV eksantrik mili 250 derece, gt mili ise 264 derecelik ve şehir içi kullanıma uygun yakıtı %10 üzerinde artıracağını sanmıyorum, çıkma omega emme manifoldu gayet iyi seçenek, BİLEN EGZOST marka replica GT headers(275-350 lira arası değişken fiyat), kat iptali düz boru+son susturucuyla sağlanıyor yani maliyeti gayet düşük, turbo beslemeli premium marka bir aracınız yoksa çok büyük paralar harcamanıza gerek yok, son susturucu uygun olup alt devirleri öldürmese yeterli oluyor

bencede gt eksantrik mili fazla yakıt artırmaz. zaten gt ler benim arabayla hemen hemen aynı yakıt değerlerine sahip diye biliyorum. kat iptali yapıldı arabada şimdide egzost manifoldundan az bi kaçırma varmış bende onu yaptırmaktansa headers taktırmayı düşünüyorum geriye eksantirkle yazılım kalıyo. yazılımı bizim burda biriyle konuştum 400 tl ye yaparım dedi fiyat iyi mi sizce :confused:
 
Olumsuz yorum yapılmamış, benim de huyumdur dost acısı kıvamında yorum yaparım, kötülemek olarak görülmesin peşinen belirteyim. Vectralar orjinal çizginin dışına çıkıldığında ağırbaşlı ruhu kaybediyorlar. Jantların ofseti aşırıya kaçmış, boyutu küçük kalmış veya lastik yanakları çok ince kalmış, ve sürtmeye ofset sebebiyet verebilir... Yay seçimi hardcore olmuş, 40mm üzerindeki yaylarda amortisör yenilemen gerekiyor, 35mm vogtland veya eibach olabildiğinin en iyisidir. Amortisörler sorun çıkarmasa bile aracın altı sürtünce benim içim cız eder arabaya fazla düşkünüm :(
Bagajdaki sub da çok çok çok çok büyük, bana 20lik minik sub bile yeterli gelir, adamı öldürür o , nasıl bişeydir o :rakir: Pioneer ana ünite dahil ses sistemine laf yok, ölüm makinası resmen...

Genel yorum : Benzetmeyle açıklayım, yataktan hortlamış hali bile çok güzel olan bi kıza fazla yüklü makyaj yapınca doğallığı bozulur, hafif bi makyaj mükemmel hale getirir, var sen nasıl anlamak istiyosan anla :)
Naçizane tavsiyem yayları 35mm yapıp daha sade jant ve lastik seçeneğidir, iskambiller hoşmuş ayrıca :)


Teşekkürler yorumlarınız için :) eğer güzel aksarayımın yolları düzgün olsaydı eğer 9 mm yay kullanacaktım altı sürtüyor evet daha önce de dedim her kasiste aksiyon yaşamak hoşuma gidiyor :D bu arada müzik sistemim yetmiyor :D
 
ben aracı dün canlı canlı gördüm yolda giderken, hatta kullanan Ahmet sen miydin bilmiyorum ama 2 defa kornaya bastım.

bence arkadan gayet ihtişamlı duruyor. bu duruşun bana kalırsa tek eksik yönü aracın yürüyüşü. birazda motora yüklenmek gerek. 165-170 hp'ye kadar yolu var x20xev'in. ;)


motora da başladık abi. ama 50 km hızı geçemiyorum malum aksarayın yollarını benden iyi biliyorsun :D :D
 
Geri
Üst