Vectra C 04 OPC Line 1.6

Modifikasyon çizgisi nasıl?

  • Fena çalışmalar yapılmamış..Çizgisi iyi..

    Oy: 16 32.0%
  • Ekstradan gereksiz parçalar var..Apaçhi line a kayma var..

    Oy: 34 68.0%

  • Kullanılan toplam oy
    50
Dediklerinize katılıyorum aynı zamanda fren disklerini ve tertibatlarını daha hızlı soğutma görevi bile var oluşturdukları hava dalgalarıyla..
 
Yalnız söylemeden geçmeyeceğim, jant için ayrı bi bez kullan,yıkadıktan sonra silmezsen kireçlenip leke bırakıyor. O da bakım istiyor yani :) ha bi de o yıkarken biraz mesafeli yıka jantları, boyasını alma ;)
 
Gece bir kaç poz...




 
Ön tamponda ki yan girişe kırmızı,siyah ve sarı şeklinde almanya bayrağı fena olmazdı bence :) bi de parkları da beyaz yaparsan okey. Her fotoda ayrı ayrı eleştiriyorum ama kusura bakma, zamanla dank ediyo saksıya :D
 
Ön tamponda ki yan girişe kırmızı,siyah ve sarı şeklinde almanya bayrağı fena olmazdı bence :) bi de parkları da beyaz yaparsan okey. Her fotoda ayrı ayrı eleştiriyorum ama kusura bakma, zamanla dank ediyo saksıya :D

Abi parkları led yaptım ama çok dayanmıyorlar..Hem xenon beyazı ile sarı renk parklar iyi kombinleniyor..Benim farlar da özel olduğundan fark edilsin diye değiştirmedim ;) estğ abi; her resim farklı açılarda ve zamanlarda yeni 1şeyler gösteriyor..Haliyle yorumların yerinde ;)
 
serdar jantlar cok yakışmış gercekten.ancak sanki içeridemi kalmıslar yoksa banamı öyle geldi ?

bu arada bende bir kac aya jantlanmak istiyorum..pek karar verememekle birlikte 17 - 18 inc arasında gidip geliyorum.

jant modeli olarakta orjinallige sadık kalarak bu jantı düşünüyorum sence yakışırmı?

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-opel-janti-5x110-18-inc-115600650/detay

Eyvallah Can ;) haklısın..Bu jantlar vectra c nin opc leri değil ama meriva, zafira gibi araçların opc jantları..Vectra nınkiler 5 kollu oluyor bunlar ise 6 kollu..Haliyle ET değerleri de farklı..Ben böyle jantı bulmuşken alayım diye düşündüm..Yani bunları zor bulurken vectra nın opc jantları biraz zor sen de bilirsin :) biraz içeride olduğu doğru ama bu benim işime yarar..Neden dersen, çamur/su/taş vs sıçratan lastikler aracın ilgili bölgelerini çabuk kirletiyor ve yıpratıyor da..Onun dışında ben rahatsız değilim..Senin linkini verdiğin jantları hangi araçta kullanacaksın? 18 alırsan ona göre de lastik alman lazım..Ayrıca bu jantlar Replica olduğu için riskli...Daha güzel tasarımda olanlar var bana göre..Mesela astra için düşünüyorsan eğer; bu jantları almadan önce düşündüğüm jantlar vardı...Ama alacaksan eğer gri/siyah arası bir renkte almalısın
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...et35-opel-opc-janti-235,00tl-123066909/detay/
 
ben bu jant işini tam çözemedim zaten pek bi bilgim yok et degerleri falan :D

bu arada ben nilüferde oturuyorum bayramdan sonra bursada olacagım.senin plakada j ile baslıyor nilüfer tarafındamısın ? hem görüşmüş oluruz araclarımızı bir kac pozlarız hemde fikirlerini yardımlarını almıs olurum :D vectrayıda baya merak ediyorum
 
ben bu jant işini tam çözemedim zaten pek bi bilgim yok et degerleri falan :D

bu arada ben nilüferde oturuyorum bayramdan sonra bursada olacagım.senin plakada j ile baslıyor nilüfer tarafındamısın ? hem görüşmüş oluruz araclarımızı bir kac pozlarız hemde fikirlerini yardımlarını almıs olurum :D vectrayıda baya merak ediyorum

(Alıntıdır...)
'''Jantın bijon deliklerinin bulunduğu montaj yüzeyinin yine jantın merkezinden (yukarıdan aşağıya kesit) geçen hayali çizgiye olan uzaklığı jantın ofset değeridir. Jantın tanımında ET değeri olarak ta isimlendirilir. Eğer söz konusu yüzey merkez den geçen kesitin içine düşüyorsa offset değeri sıfır, dışına, yani cadde tarafına düşüyorsa pozitif offset, iç kısma daha yakın duruyorsa da negatif offsetten söz edilir. Arabanın yol tutuşunda bir faktör olmakla birlikte kritik önemde değildir. Önden çekişli araçlarda genellikle pozitif offsetli jantlar kullanılır. Negatif offset fabrika çıkışlı otomobillerde daha az kullanılırken pozitif offsetli jantlar daha yaygındır. Derin oyuklu, negatif offsetli jantlar eskiden arkadan çekişli araçlarda daha yğun kulanılırdı. Negatif offsetli jantlar genelde daha şık ve afilli durur ama elbette aracın orijinal jant offsetinde jantlar kullanmak gerekir.

Diğer yandan yol tutuş ve kavramada olağanüstü kritik bir özellik olmadığından ihlali günlük kullanımda dramatik sonuçlara yol açmaz. Yine de negatif offsetli jant yerine pozitif offsetli jant takmak tutuşu kayda değer şekilde etkileme potansiyeline sahipken pozitif offsetli bir jant yerine biraz daha pozitif offsetli ya da daha az pozitif offsetli jant kullanmak tutuşu fazla etkilemez.

Fabrikalar genelde offseti vermezler ama hesaplamak görece kolaydır. Jant genişliği (çapı değil) / 2 = nötral (0) offset. Bu noktadan içeri ve dışarı bijon yanak mesafesini ölçerseniz kabaca bir offset değeri elde edersiniz.
(Alıntıdır..)

Açıkçası nette pek çok veri var jant ve lastik değerleri ile ilgili Can..Ben de biraz işin içine girince anladım..Yani sadece bijon aralıkları örn yeterli değilmiş...Ben 5x110 ise tamam sanıyordum ama jantın ebatları, karşıladığı lastik ölçüleri vs çok önemli imiş..Velhasıl kitapçıktan takip etmek en garantisi ;) vallaha ben de çok görüşmek isterim...Arabayı baştan yarattım deyim yerindeyse ama buluşma konusunda siftahım yok :D beraber anlaşırız buluşuruz ;) ben de bursada olacağım..Nilüfer de ikamet ediyorum ben de
 
Geri
Üst