Vectra c lerde yol tutuş sorunlu mu??

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Gökhan_55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
G

Gökhan_55

Bilgi Girilmemiş
ARKDAŞLAR BU KONYA ANTALYA YOLUNDA olan kazayla bu soru aklıma geldi.. anladğım kadarıyla araba savrulmuş ve kayarak tıra çarmış ve ucuruma yuvarlanmıiş.. Bir başka opel sitesinde de çukurdan kaçardan ve pert olan başka bir vecrta c gördüm bir kaç kişiden daha duymuştum.. acaba çok mu güvenip virajda gazdan ayaklar çekilmiyor yoksa bu arabalar virajda güvensiz mi yol tutuş bakımından... bi vectra c kullanırlen küçük çaplı bir savrulmada ben yaşamıştım çünkü...

Not: Vectra C sahipleri lütfen alınmasın. Soruda kesinlikle bir art niyet söz konusu değildir.
 
astra daha mı iyi yani. bende vectra byle biraz savrulmuştum. ama hız çok fazlaydı..
 
vectra c kullanıcısı olarak herhangi bi sorun yaşamadım.gerek şehirler arası yolda gerekse şehir için de.yanlız yaylı arabadan inip tamamen konfor için üretilmiş bir araca bindiğimde bana çok yaylanan bir araç olarak geldi.genelde viraj kabileyeti oldukça iyi.Belki çok çok mükemmel diğil ama gayet güzel.Sonuçta her virajın hızı ve giriş çıkış şekli vardır.Limitlerde girmek yada buna benzer olaylar tabikide kötü sonuçlara yol açabilir.Viraj kabileyetinden çok araç viraj içindeyken yada daha tam viraj ağzındayken yaylanması oldukça zor kontrolü sağlıyordu.Ama dediğim gibi yaylı arabadan inince insan bir süre bocalıyor.Bende dayanamayıp daha sert direksiyon ve yaylanma istediğimden 4 cm yay taktım aracıma.Lastiklerini keyfimce daha spor lastikle değiştirdim ve oldukça iyi bir yol tutuşu elde ettim.Limitler zorlanmadığı sürece sorun yok kanımca.
 
Şu hız konusunda, dikkatli davranılsa aslında kaza maza olmayacak ama..
Bence arabanın çeşidiyle hiç alakası yok. Tamamen sürücüde bitiyor. Vectra C'nin dandik yol tutuşlu olmasının ihtimali bile olamaz..

Anlattığın kazada da tamamen sürücünün neden olduğunu görüyorum ben.
 
Şu hız konusunda, dikkatli davranılsa aslında kaza maza olmayacak ama..
Bence arabanın çeşidiyle hiç alakası yok. Tamamen sürücüde bitiyor. Vectra C'nin dandik yol tutuşlu olmasının ihtimali bile olamaz..

Anlattığın kazada da tamamen sürücünün neden olduğunu görüyorum ben.

evet sürücü baş etken kaymış ve savrulmuş gibi görünüyor.. benim kastettiğim şey şu: araba çok yapılı ve konforlu büüyk oluncada bir çoğumuzda güven hissi veriyor buna güvenerek hızlananlar için savrulmayı önleyen esp v.s standart olmalı mıyıdı diye düşnüüyorum?
 
hemen dergileri sağı solu karıştırdım ve vectranın herhangi bir yol tutuş sorunu olmadığını gördüm hatta güncel rakiplerine göre epey eski olmasına rağmen onlardan hiç geri kalır yanı yok zaten alayında ESP var kolay kolay yoldan çıkmazlar
 
Şimdiye kadar vectraların böyle bir sorunu olduğunu duymamıştım. Bence sorunun başlıca nedenleri;
1- Panik halinde sürücünün tepkisi. 2- Araçlarımızı, ucuz diye kalitesiz lastiklerle donatmamız. 3- Lüx araba karda yağmurda kaymaz, virajlarda savrulmaz, bozulup yolda kalmaz hastalığından kurtulamıyoruz.
 
Şimdiye kadar vectraların böyle bir sorunu olduğunu duymamıştım. Bence sorunun başlıca nedenleri;
1- Panik halinde sürücünün tepkisi. 2- Araçlarımızı, ucuz diye kalitesiz lastiklerle donatmamız. 3- Lüx araba karda yağmurda kaymaz, virajlarda savrulmaz, bozulup yolda kalmaz hastalığından kurtulamıyoruz.

savaş abim son noktayı koydu.ötesi boş.ağzına sağlık abi
 
yapmayın her araba savrulur.çok ani hareket yapmışsa ya da viraja çok hızlı girmişse savrulur takla bile atar.arkadaşım range rover ile yan yattı ki o araç için takla atmaz deniyordu.mühendisler arabayı incelemeye aldılar ve sorunsuz çıktı...
 
Geri
Üst