Vectra c lerde yol tutuş sorunlu mu??

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Gökhan_55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bir kullanici olarak vectra c nin yol tutusu cok iyi degil ama kotu de degil. tabi ki bu bir spor araba degil konforlu bi araba bu yuzden yumusak suspansiyon kullanilmis ve yaylaniyor bunun sonucunda virajlarda yana yatma oluyor. eger viraja hizli girdiysem esp mudahale ediyor ve arabayi yolda tutuyo. simdiye kadar basima sadece bu geldi. ama bazen diger arabalarla ayni hizda giderken bile esp mudahale edebiliyor bu acidan biraz yol tutus sorunu var denebilir. eger viraja cok hizli giriliyosa o zaman esp den bisey beklememek lazim :D
 
bir kullanici olarak vectra c nin yol tutusu cok iyi degil ama kotu de degil. tabi ki bu bir spor araba degil konforlu bi araba bu yuzden yumusak suspansiyon kullanilmis ve yaylaniyor bunun sonucunda virajlarda yana yatma oluyor. eger viraja hizli girdiysem esp mudahale ediyor ve arabayi yolda tutuyo. simdiye kadar basima sadece bu geldi. ama bazen diger arabalarla ayni hizda giderken bile esp mudahale edebiliyor bu acidan biraz yol tutus sorunu var denebilir. eger viraja cok hizli giriliyosa o zaman esp den bisey beklememek lazim :D

esp standart mı peki? essentiadan eleganceye kadar hepsinde?
 
Essentia'yı bilemiyorum ama Comfort ve Elegance'da standart.
 
şimdi benim ki 2004 comfort bunda esp var mı?. ikinci olarkata süspansiyon taş gibi bana kalsa sorun şurdan kaynaklanıyor virajda çukur yada tümsek varsa arabanın arkası zıplıyıp kontürolden çıkyor. bu kanete nerden vardım? hergün aynı yolu giderim. daha önce 10milyarlık alcak aşırı yumşak süspansiyonu olan yan yatan hatta yan yatmış gemi gibi giden accentimde hızlı girilmiş çukurlu bir virajda hiç arabanın kontürolünü kaybetmemiştim bir kere dahi. vectra c ya yüksek yada ben daha hızlı mı girmeye başladım bilemiyorum. ilk bir kaç seferde arabanın arkası bir sağa bir sola 180 derece kadar kaybettim. artık daha yavaş girmeye başladım. bir de direksiyon çok tepkili en ufak harekette bile çok hızlı cevap geliyor buda olabilir.
 
peki konusu açılmışken sorayım IDS plus ile esp nin farkı nedir?
 
Gökhan astrayı satıp vectra c alıcan heralde :)

Abi bana hiç akıl ermez:) bu araba hiç aklımda hayalimde yokken 35 dakka içinde görüp beğenip karar verip ve içine binip çıktığım bir araba:)) yani yarına ne olacağı belli olmaz pek:)
 
vectra c ler de her alman arabası gibi, standart bir araca göre daha sert süspansyonludur ve yol tutusu standart haliyle bile gayet iyi bir arac.Yalnız önden çekişli bir arac oldugu için aracın burnu kaymaya başlarsa bir daha toparlaması çok zor.Arkadan itişli araclarda kaymaya başlayan aracı toparlamak daha kolay oluyor.
 
e-5 de takla atıp bariyerlere tavanının üstüne düşmüş bi vectra c görmüştüm bende şaşırmıştım baya belki lastik problemi olabilir
 
şimdi benim ki 2004 comfort bunda esp var mı?. ikinci olarkata süspansiyon taş gibi bana kalsa sorun şurdan kaynaklanıyor virajda çukur yada tümsek varsa arabanın arkası zıplıyıp kontürolden çıkyor. bu kanete nerden vardım? hergün aynı yolu giderim. daha önce 10milyarlık alcak aşırı yumşak süspansiyonu olan yan yatan hatta yan yatmış gemi gibi giden accentimde hızlı girilmiş çukurlu bir virajda hiç arabanın kontürolünü kaybetmemiştim bir kere dahi. vectra c ya yüksek yada ben daha hızlı mı girmeye başladım bilemiyorum. ilk bir kaç seferde arabanın arkası bir sağa bir sola 180 derece kadar kaybettim. artık daha yavaş girmeye başladım. bir de direksiyon çok tepkili en ufak harekette bile çok hızlı cevap geliyor buda olabilir.
Malesef; Comfortlarda 2007 yada 2008'den sonra konulmaya başlandı esp.
Bende eski aracımda bozuk satıhlı ve deverli virajlarda kontrol problemi yaşamıştım. Her gün pamuk gibi süspansiyonlu albea ile gidip geldiğim (kemer-antalya yolu) yolda vectra birazda fazla hızla güven vermemişti. Viraj içindeki çukur, yama v.s'ye dikkat etmenizi öneririm bu tür süspansiyonlarda.
 
Geri
Üst