Vectra gt soru

fahricim bence temiz olursa a kasa gt derim.yinede almadan önce biraya gelip karar verelim.bu arada hk72 arkadaşım.motorda bulunan ve ön 2 amörtisöre bağlı demir çubuk ne işe yarıyor bana yardımcı olurmusunuz?

osman kardeş o çubuk kule gergisi araç yol tutuşunu iyileştirdiği (özellikle virajlarda) için takılıyor yeni taktırdım.
 
benim araç 94 model soonruf yok yani yani 93-94 standart değil
93-94 ler kırmızı doch motor 150 bg katalik konvertör sökülünce 156 oluyor deniliyor.vectra a kasayı her zaman b kasaya tercih ederim.
 
Teşekkürler Hk72 çok şik Olmuş
 
bizde hüseyin abinin yolundan gidioyruz :)

a kasa gt sfi ı tercih et agır bi hasar yoksa alınır bizdede ufak tefek boylar var çamurlukları çok sütrtük :(

bi arkadas ecotec mod a açık demiş kesinlikle katılmıyorum

dohc motor turbosuz egzantriki mili emm manifoldu yazılım kasnak enjektör ile 292hp veriyor motoru korumak için forged piston ve kolları takılıyor forged subablar hafif kasnak falan.

bide turbo düşünün %50 artıs
 
1. 93 ve 94 model vectra a gt ler 150 Hp ( katalizörlü) dir.95 ve sonrasında ecotec motor (136Hp) kullanılmıştır.Her gri renkli vectra a gt 150 hp değildir .Ama her 150 Hp lik vectra a gt gri renktedir.Yani 95 yılında gri renk ama 136 Hp olan modelleride var.2. Sfi motor performansı hem beygir gücü hemde karakteristiği açısından daha farklıdır.3. Ben olsaydım Üzerinde Sfi motor bulunan ve oynanmamış her aracı alırdım.Ama bulabilirsem vectra a 2000 (90model)(sfi) alırdım.4. Belli bir yaştan sonra hasarsızını bulmak elbette zorlaşıyor.Bu durumda kritelerini şöyle düzenleyebilirsin mesela: takla ve devriği bulunmayan sadece önemsiz parçalarda değişmişi olan bir vectra olabilir.Ama sen yinede araca baktırdığın da çıkacak tablo önemlidir bence.5. Eğer 136 Hp lik motora yine gm ama üstündekine göre derecesi yüksek bir egzantrik , chip ve headers gibi takviyelerle 160 Hp civarını alabilirsin.Ama temiz bir Sfi daha iyidir.6. Jant kapaklarını bilemiyorum ama gt ye has diğer aksamların bir çoğu mevcut.7. Her arabada olduğu gibi Gerçekten temiz ve yıpranmamışını bulursan kaçırma ve hırpalamadan kullan.Ama hor kullanılmışına denk gelirsen biraz daha sabret ve bekle derim.Umarım Allah gönlüne göre nasip eder.
 
bizde hüseyin abinin yolundan gidioyruz :)

a kasa gt sfi ı tercih et agır bi hasar yoksa alınır bizdede ufak tefek boylar var çamurlukları çok sütrtük :(

bi arkadas ecotec mod a açık demiş kesinlikle katılmıyorum

dohc motor turbosuz egzantriki mili emm manifoldu yazılım kasnak enjektör ile 292hp veriyor motoru korumak için forged piston ve kolları takılıyor forged subablar hafif kasnak falan.

bide turbo düşünün %50 artıs
292 hp ye bu yetmez atm olarak :D çok çok dolu bi setup lazım.
110 oktan benzin lazım ona en az :)
 
dohc motor turbosuz egzantriki mili emm manifoldu yazılım kasnak enjektör ile 292hp veriyor motoru korumak için forged piston ve kolları takılıyor forged subablar hafif kasnak falan.


yok daha neler
o kadarda abartmayın bu sfi yı yahuuu

tamam eyw. güzel motor filan ama 292 hp ne demek biliyomusun sen yaa:confused:
 
linki buluyum atıcam :)

ufak tefek parcalar daha var benim yazmadıgım :)
 
http://www.sbdev.co.uk/Main.htm

ana sayfa açılınca vauxhall a tıklayın açılan sayfadan 2.0L Taper Throttle Kits

ardından
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Top of the Range- 290+bhp[/FONT][/FONT]

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]daha sonra açılan sayfda küçük yazılardan olusan bi graifk var dikkatli incelerseniz 292,hp[/FONT]

ama atmosferik tork olarak fazla katamıyo ıbs cinsinden 197 degere ulasmıs buda yanlıs hesaplamadıysam 250nm civarı 240-250 arasıda oalbillir

yani iyi bi tork için turbo şartmı diyelim KONUyu çok dısına taşırdım pardon :S
 
Son düzenleme:
Bugra;

o ufak tefek dediğin şeyler hiiiiçte ufak tefek değil;)

bu yapılanı TÜrkiyede yapacak usta var ama, parcaları bulmak sorun,+ maliyet...

yanii TÜrkiye şartlarında bir lexmaul manifoldu bulmak bile bu kadar zorken,

neyseeeee:)
 
Geri
Üst