Vektra'larin Rölanti Devri?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sbademci
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

sbademci

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
86
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
1.Arkadaşlar Vektraların rölanti devirlerinin kaç olması gerektiğini bilen var mı? 1.6 ile 2.0 arasında rölanti devri farkeder mi?
2. Bu TC denilen özelliğin açılımı nedir? otomatik olarak devredemidir? hangi durumlarda devreye girer?


Cevaplar için şimdiden teşekkürler...:alkis:
 
vectra B cd 2.0 kullanmıştım daha önce yani 1000devirin altındaydı normal çalışma sıcaklığında... Tabi ilk çalıştırmada daha yüksek olur... TC = Traction control / anti patinaj sistemidir. Çekiş gücü olan tekerlerin patinaja düşmesi durumunda devreye girer ve bunu engeller. Kalkışlarda patinaja düştüğünüzde faydalı bir sistemdir.
 
750-800 devir civarında benzinlilerde, 1.6 2.0 ayrımı oldunu sanmıyorum çoğu arabanın bu civardadır zaten, tc ise göstergede ışığı yanık vaziyette durduğunda devre dışıdır eğer ışık yanmıyosa da devrede demektir. kesin olmamakla birlikte tc devredeyken araç pati eğiliminde olduğu zaman göstergedeki tc ışığının yanıp sönmesi lazım diye biliyorum
 
Gögüste TC lambası yanıyorsa devre dışıdır, rolönti ise yol bilgisayarı varsa 0.8 yoksa devir sayacında 0.7-0.8 göstermesi gerekir
 
evet TC devreye girdiğinde yani araç patinaja düşme durumunda iken yanıp sönme yapar....
 
tum nprmal benzınlı aracların 750 devır 800 devır arasındadır.1.6 2.0 3.0 farketmez.ılk calısmada 1-2 dakıka 1250 de calısması normal sonra motar kendını regule eder.
 
vectra 2.0 ların fabrika rölanti değeri 752 devir/ dakika

bilgilerinize
 
Geri
Üst