Westegate Takılı mı bilimiyorum ? Yardım.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan peace27
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bugün debimetreyi çikardigimda ariza isiginin yandigini gordum.Debimetreyi cikardigim halde gücten dusme cekisten yani ve tekleme halen devam etti.Kaldı diğer sensörleri degistirmek sırada bakalim ne olacak.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
araçta yüklenince duman atıyor mu egzoz dan
 
araçta yüklenince duman atıyor mu egzoz dan
Rollentedeken araçtan indiğimda kardeşim beyazımsı bir dumanı hayli atıyor bir çok kişiye sorduysam bana kış birde dizel olmasından dolayı dedi ama bana pek mantıklı gelmedi.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Rica ederim.
Umarım kısa zamanda sorunları çözersin.
Süreçle ilgili gelişmeleri buraya da yazarsan, belki başka kişilere de faydan olur.
Kardeşim bugün bir ustaya gittim enjektör veya pompa dedi bir başka tamirciye gittim elektriksel bir sıkıntı olabileceğini söyledi ve sonra beni bosch servisine yönlendirdi arıza tespiti için diğer cihazlarda arıza tespiti cikmiyordu boschta cikti ben turboyu filan yaptirmistim debimetreyi sökmüştüm bunlar sistemde cikti arizalari bilgisayardan sildikten sonra aracimda tekleme olmadi çok sukur ama yine ne olur bilemem vermiş oldugu ariza sonucunu altta resim olarak ekliyorum.Bu arada iki gundur birsey dikkatimi çekti kontagi kapatiyorum farlar acik kaliyordu arizalari sildikten sonra gitti o sorunda simsi bu hatalari sildi kontagi calistirdi kapatti tekrar taradi hata cikmadi.Burdan sonra nasil bir yol izlemem gerek yardimci olurmusun ama şuana kadar teklemedi.
19bd9df13995d9bcebcee4015d1f3ca7.jpg


LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Turboyu yaptırmıştım derken, tam olarak turboya ne gibi bir işlem uyguladılar?

Arıza kodlarının anlamlarını zaten yanlarına yazmışlar.

Araçtaki vakum sistemi öyle bir olay ki, elemanlardan bir tanesinin arızalı olması tüm sistemi etkileyip diğer elemanların da sağlamken hata vermesine sebep oluyor.

Silinen bu arıza kodları, aracı değişik şartlarda kullandıktan sonra (1-2 gün içinde) muhtemelen tekrar belireceklerdir. Çünkü problemler rolantideyken oluşmuyor zaten.

Gittiğin tamircilerin ikisinin de haklı olma ihtimali var.
Yani hem sensör(ler), hem de pompa ve enjektörler sorunlu olabilir.


Bence herhangi bir işlem yapmadan önce, bir de Bosch Dizel servisine gitsen iyi olur. Bunlar sadece dizel pompa, enjektör gibi aksamların onarımını yapıyorlar. Diğer yürür aksam, motor, vs. gibi konularla ilgilenmiyorlar.

Normalde sadece pompa ve enjektör söküp takma, tespit ve ayar işçiliği için 400-500 TL arası bir para alıyorlar diye biliyorum. Zira bizdeki pompanın söküm işlemi biraz zor. Ama yine de bir gidip sormakta fayda var. Belki sökmeden de basit bir şekilde aracın üzerinden ölçüm yapma gibi bir ihtimal vardır. İnşallah bu kesimde bir arıza yoktur diyeyim.

Kontak - Far ilişkisi de ilginçmiş. Anlam veremedim doğrusu.

Acaba Gaziantep' te forumdan kimse yok mu? Belki onlar sensörlerle ilgili yardımcı olurlar. Şu söküp denemek konusunda yani.
 
bosch serviste enjektörleri ölçtüler mi?emme manifoldu temizliği yaptırabilirsin.egr iptali şart
 
bosch serviste enjektörleri ölçtüler mi?emme manifoldu temizliği yaptırabilirsin.egr iptali şart
Enjektörleri ölcmediler ama tekleme gitti egr iptali pek mantikli gelmiyor cunku onu oraya koyan yada duzenleyen muhendisin illaki bildigi birsey vardir.Birdaha ariza verirse artik butun sensorler degistirecem egr temizligi yaptirmak durumunda kalacam egr kapaginin ordan yag geldigini gordum bu arada bugun.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst