Teşekkürler yorumlar için arkadaşlar,evet parçaların hepsi orjinal,motor bağırma sesi belki eksoz manifolt bağlantılarını tam sıkmadılarsa olabilir ama titreme olayına hala anlam veremedim,özellikle lpg de de denedim ondada durum değişmiyor zaten,rektefeciye soracağım zaten normalde üst kapağın çok az bir işlem görmesi gerekirdi çünkü çatlak dışında başka bir sorunu yoktu,çekişi ve gidişinde söylediğim gibi hiçbir sorun yok,şuan 1250 km yol yaptım ve ne suda eksilme nede yağda eksilme gibi bir sorun yok çok şükür,yarın sabah serviste olacağım bakalım ne çıkacak,aracı durduğu yerde çalıştırdılar kaçak testi için ve usta teslim edeceği gün sabahtanda turlamış,hatta öyle bir çalıştırmış ki yarım depo benzin gitmiş,yağ damlayan bir vida vardı onuda sıktılar ama ayn yerden yine damlatmış sanırım karterin üzerinde bugün akşam 3-4 damla gördüm,olmadı ordaki vidayı değiştirtirim yarın,test için benimlede çıktı usta teslimden önce ama bostancı sanayinin arka sokaklarında dolaştık ve malumunuz hem dar hemde bozuk yollar,zaten 2. vitesten yukarı çıkamadım ve 3000 devirlere çıkma gibi bir tecrübe etmedim,edemedim,aracı tamamen teslim aldıktan sonra e-5 de giderken anladım ve direk telefon açtım zaten,ustada sabah getir bakalım tekrar dedi ama yola çıkacağım diye ertelemiştim,yarın anlatırım son durumu,inşallah sadece bağlantılarda falan sorun çıkar,biraz araştırdım motor takozu yada kulaklarında sıkıntı olursa titreme yapabiliyormuş,yada sıkı subaplardan ama bildiğim kadarıyla bizimkiler otomatik ayarlıyor subapları,sente ayarı ve triger ayarından bahsetmişler nette,yarın baktıracağım hepsine,saygılar.