Yeni Astra 1,3 cdti & Yeni c4 e-hdi Sizce hangisi?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan T@zm@nic
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Sizce Hangisi ?


  • Kullanılan toplam oy
    107
Nazik kullanım motoru için değil.Yürüyen aksamı için.Dizel motorlara aşinaysanız sıkıntı çıkmaz zaten.
 
ben 407 2.0hdi kullandım sürüşü gidişi çok yumuşak benim aracıma orantıyla çok yumuşak en azından performansı çok güzeldi.. işçilik kalitesi malzeme kalitesi fransızda arıyorsan zaten fazla fransıza yönelmiycen.. ne kadar çok köfte o kadar çok ekmek.. fransız güzel motor yapıyor dizelde aşmış durumdalar.. aynı kalite motorlar premium sınıf araçlarda 40-50 bin euro dan başlıyor.. zaten fransız alıcaksan donanım + motor alıyorsun başkada fazlasını beklemiyceksin kaliteli işçilik malzeme kalitesi falan zaten onlarda olsa fransızlarında fiyatları premium sınıfdaki araçlarla aynı olurdu.
407 sürdüm araç yere çok yakın dikkatli sürmek gerekiyor ve sahibide dedi bir kere alt takım komple bakıma girmiş bunun nedeni araba değil kalitesiz türkiye yolları..
 
Nazik kullanım motoru için değil.Yürüyen aksamı için.Dizel motorlara aşinaysanız sıkıntı çıkmaz zaten.

Malesef ilk kez dizel ve ilk kez fransız kullancam.Vectra CD x20xev araç vardı araç benzini içiyordu artık satalım dizel alalım dedik.Ve böyle karşılaştırma ile karşı karşıya kaldım.Aracı test ettim beğendim sıkıntı çıkartacağını pek sanmıyorum.Aracı alanlar 5000-8000 km kullanmışlar henüz bir problem cıkmamış,astralardaki plastik sesleri gibi plastik sesi sorunu yokmuş diye duydum ne kadar doğru bilinemez.Aracı kullandıktan sonra anca emin olacağım.Mesajlarınız ve cevaplarınız için çok teşekkürler :rolleyes:
 
ben 407 2.0hdi kullandım sürüşü gidişi çok yumuşak benim aracıma orantıyla çok yumuşak en azından performansı çok güzeldi.. işçilik kalitesi malzeme kalitesi fransızda arıyorsan zaten fazla fransıza yönelmiycen.. ne kadar çok köfte o kadar çok ekmek.. fransız güzel motor yapıyor dizelde aşmış durumdalar.. aynı kalite motorlar premium sınıf araçlarda 40-50 bin euro dan başlıyor.. zaten fransız alıcaksan donanım + motor alıyorsun başkada fazlasını beklemiyceksin kaliteli işçilik malzeme kalitesi falan zaten onlarda olsa fransızlarında fiyatları premium sınıfdaki araçlarla aynı olurdu.
407 sürdüm araç yere çok yakın dikkatli sürmek gerekiyor ve sahibide dedi bir kere alt takım komple bakıma girmiş bunun nedeni araba değil kalitesiz türkiye yolları..
kesinlikle katılıyorum buna adamlar kendilerine göre yapmışlar cok düzgün asfaltları varsa bizimde tarla gibi asfaltımız varsa bu fransızın sorunu dğil bizim sorunumuzdur.. yeni c4te kalite beni oldukca tatmin etti,zaten motorda bir hayli güzel.Kör nokta gibi özellikler vs onlarda güzel.Yanlız bunu 2 kez 10 dk arayla tespit ettim 10binden sonra gelen seslere kulak vermek lazım,nasip olurda alırsam inş ileride bana sıkıntılar yaşatmaz.Bir bakınca güzel araç,sıkıntı vermiceğinden eminim inş yanılmam..
 
kesinlikle katılıyorum buna adamlar kendilerine göre yapmışlar cok düzgün asfaltları varsa bizimde tarla gibi asfaltımız varsa bu fransızın sorunu dğil bizim sorunumuzdur.. yeni c4te kalite beni oldukca tatmin etti,zaten motorda bir hayli güzel.Kör nokta gibi özellikler vs onlarda güzel.Yanlız bunu 2 kez 10 dk arayla tespit ettim 10binden sonra gelen seslere kulak vermek lazım,nasip olurda alırsam inş ileride bana sıkıntılar yaşatmaz.Bir bakınca güzel araç,sıkıntı vermiceğinden eminim inş yanılmam..

çevremdeki çoğu arkadaşım fransız sevmez benim gibi ama çoğuda fransıza geçdi mecburiyetten fransızlar güzel ibr boşluğu gördü ve yakaladı.. kaliteli motor + bol donanım aksesuar = fransız.. eksisi almandaki sağlamlık dayanıklılık işçilik kalitesi yok bunun avantajıda fiyatıda almana göre çok ucuz..

c4 güzel araba güle güle kullan üzüceğini sanmam picasso bu forumda volkanda düşünüyordu şimdi aklıma geldi.. pek çok almancı zaten bu ağır benzin fiyatlarından fransız dizellere geçicek gibi..
 
yeni dizel sistemler yağını suyunu bakımını ihmal etmedikçe sorun olmuyor corsa da tık yok 307 de tık yoktu picasso da tık yok 407 de sorun var ama servise gitmeden önce bir kaç yere sordum turboya giden borularda kaçak varmış galiba fazla bir masraf açmayacağını belirttiler ama y,nede servise gidip orayada baktırıcaz

turbo araç kullanırken dikkat edilmesi gerekenler araç ile hareket etmeden önce ışıkların sönmesini bekleyip o şekilde çalıştırılmalı ve 30 sn 1 dakika kadar rölantide çalıştırdıktan sonra hareket etmeli ve aynı şekilde stop etmeli zaten bu açıklamayı citroeni alırsanız aynı açıklamalaır yapacaklarrdırr
 
şu anda alman 2.0 dizel bir araba nerden baksan 35 bin eurodan başlar misal isnginia 2.0 dizel 130 beygirliği giriş sınıfı 70 bin tl.. mercedes bmw audi gibi araçların dizellerini saymıyorum bile bu gün bir 5.20d almaya kalksan 165 bin tl .. yani 70 bin euro civarı. hadi 3.20d alsanız o bile 100bin tl.. ve bu araçların ikinci elleride çok kuvvetli öyle kolay kolay büyük prim kaybetmiyor.. burda önemli olan marka değil motor bahsetmeye çalışdığım 2.0 dizel bir motor almanlarda çok pahalı..

fransızlar bu açıdan avantajlı bu gün 2.0 yada 1.6 dizel bir laguna 407 c4 c5 yada başka bir şey alsanız sıfır fransız gurubundan almanların yarı fiyatına alırsınız ikinci elden dahada çok karlı alırsınız.
 
çevremdeki çoğu arkadaşım fransız sevmez benim gibi ama çoğuda fransıza geçdi mecburiyetten fransızlar güzel ibr boşluğu gördü ve yakaladı.. kaliteli motor + bol donanım aksesuar = fransız.. eksisi almandaki sağlamlık dayanıklılık işçilik kalitesi yok bunun avantajıda fiyatıda almana göre çok ucuz..

c4 güzel araba güle güle kullan üzüceğini sanmam picasso bu forumda volkanda düşünüyordu şimdi aklıma geldi.. pek çok almancı zaten bu ağır benzin fiyatlarından fransız dizellere geçicek gibi..

Haklısınız.Bence sadece benzinciler değil 1,3 cdti kullananlar (ağır kasa) da 1,6 dizel aramaya başlayacak.Vw gurubu dsg cıkartırken 50bin TL verip Astrayı alıp 5 ileri almak akıl işi değil pek malesef :( bence bu almanlar geriliyor :rulet2:
 
şu anda alman 2.0 dizel bir araba nerden baksan 35 bin eurodan başlar misal isnginia 2.0 dizel 130 beygirliği giriş sınıfı 70 bin tl.. mercedes bmw audi gibi araçların dizellerini saymıyorum bile bu gün bir 5.20d almaya kalksan 165 bin tl .. yani 70 bin euro civarı. hadi 3.20d alsanız o bile 100bin tl.. ve bu araçların ikinci elleride çok kuvvetli öyle kolay kolay büyük prim kaybetmiyor.. burda önemli olan marka değil motor bahsetmeye çalışdığım 2.0 dizel bir motor almanlarda çok pahalı..

fransızlar bu açıdan avantajlı bu gün 2.0 yada 1.6 dizel bir laguna 407 c4 c5 yada başka bir şey alsanız sıfır fransız gurubundan almanların yarı fiyatına alırsınız ikinci elden dahada çok karlı alırsınız.

Bmw'ler ağır kaçarda en azından J kasa astraya göre c4 daha iyi diye düşünüyorum ben.Şuda var mesela benzin istasyonumuz olsa 1,4 140 hp astra cosmo alırdım en güzeli :D yada 1,6 turbo insignia.. Denediğimde gerçekten güzeldi araç biraz agır olmasından dolayı biraz geç tepki veriyor.Aklıma geldide İnsignia'nın 1,6 dizeli olsaydı keşke..
 
Geri
Üst