Yeni lastik

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cancanada
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Yeni lastik

Aracının tekeri orjinal haline göre aynı mesafede %2 daha fazla döner, bu da çok belli belirsiz bir performansında artışa, hız göstergende %2 lik hataya neden olur, yakıtında kayda değmeyecek kadar artabilir.

Bunun dışında yol tutuşun, fren güvenliğin biraz artar, aracın düz gidiş stabilitesi, sarsıntı konforu biraz azalır.


30.000 km esasen değişim için erken gibi ancak çoğu usta Astra gibi ağır ve önden çekişli araçların -özellikle güçlü motor versiyonlarında- lastiklerin 30-35.000 km civarlarında ufaktan çatlamaya ve düzensiz aşınmaya başladığını belirtiyor, şahsen ben de 35.000km deki gayet derin dişleri bulunan Goodyear ları yeni Michelin Primacy 3 lerle değişmiştim çünkü özellikle arka lastiklerin iç kısımlarının yanaklarında ciddi çatlaklar vardı ve araç >120 km hızlarda lastiklerden yalpalama sesi almaya başlamıştı, güven vermiyordu.
 
Ynt: Yeni lastik

Tolga KARACA link' Alıntı:
Aracının tekeri orjinal haline göre aynı mesafede %2 daha fazla döner, bu da çok belli belirsiz bir performansında artışa, hız göstergende %2 lik hataya neden olur, yakıtında kayda değmeyecek kadar artabilir.

Bunun dışında yol tutuşun, fren güvenliğin biraz artar, aracın düz gidiş stabilitesi, sarsıntı konforu biraz azalır.


30.000 km esasen değişim için erken gibi ancak çoğu usta Astra gibi ağır ve önden çekişli a raçların -özellikle güçlü motor versiyonlarında- lastiklerin 30-35.000 km civarlarında ufaktan çatlamaya ve düzensiz aşınmaya başladığını belirtiyor, şahsen ben de 35.000km deki gayet derin dişleri bulunan Goodyear ları yeni Michelin Primacy 3 lerle değişmiştim çünkü özellikle arka lastiklerin iç kısımlarının yanaklarında ciddi çatlaklar vardı ve araç >120 km hızlarda lastiklerden yalpalama sesi almaya başlamıştı, güven vermiyordu.
aynen Tolga Abı ben sureklı uzun yol ve sürat yaptıgım ıcın degstrmk ısıtıyorum. Camurluklara deger mı sence lastıkler?
 
Geri
Üst