Yeni super b mi insignia mi?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Gökhan_55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
suberb full donanım

ELEGANCE
OTOMATİK KLİMA, ELEKTRİKLİ ÖN VE ARKA CAMLAR, ABS+EDS , ABS+EDS+ASR+MSR(1.9 TDI PD/131HP İÇİN), ABS+EDS+ASR+MSR+ESP(1.8T/150HP ve 1.9 TDI PD/131HP İÇİN), CRUISE CONTROL, YÜKSEKLİK VE DERİNLİK AYARLI DİREKSİYON, XENON FAR &FAR YIKAMA ÜNİTESİ, SUNROOF, 16" ALUMİNYUM JANTLAR, ÖN SİS LAMBALARI, 3 HAFIZALI ELEKTRİK KONTROLLÜ SÜRÜCÜ KOLTUĞU ELEKTRİK KUMANDALI YOLCU KOLTUĞU, ISITMALI ÖN VE ARKA KOLTUKLAR, PARK SENSÖRÜ, ÇOK FONKSİYONLU GENİŞ EKRANLI YOL BİLGİSAYARI, ALARM, YAĞMUR SENSÖRÜ, DİREKSİYONDAN KUMANDALI RADYO VE CD CHANGER, ARKA CAM PERDESİ, SÜRÜCÜ VE YOLCU ÖN, YAN HAVA YASTIKLARI, TAVAN HAVAYASTIKLARI, AHŞAP DEKOR, DERİ DİREKSİYON PAKETİ, KATLANABİLİR KONTAK ANAHTARI, 8 HOPARLÖR, ARKA OKUMA LAMBALARI, ÖN VE ARKA KOL DAYAMA YERLERİ VE BARDAKLIKLAR, SU ISITICILI NOZIL, TORPİDO SOĞUTMASI, GÖZLÜK KABI, YÜN HALILAR, KAPI LAMBALARI, SİLECEK SUYU ISITICISI, OTOMATİK KARARAN İÇ DİKİZ AYNASI, 12V SOKET.


insignia ise
abs esp ba hba fren diski temizleme sistemi hba ebd cbs virajda denge kontrolü slsc tc plus çift kademeli sürücü yolcu ve perde hava yastıkları yan hava yastıkları 4 yönlü aktik kafalıklar ÇİFT gergili ön ce ARKA emniyet kemerleri katlanabilir pedal gündüz farı tünel algılamalı otomatik farlar 17 jant ön arka kol dayama arkada 12 volt uzaktan kumandalı bagaj cd 300 mp3 wma cc çift bölgeli klima ve sayamayacağım birçok özellik SPORT fLEX RİDE-FlexRide‚ istediğiniz sürüş stilini yakalamanız için‚ üç farklı sürüş modu sunar.CD Calçaltılmış şasi 18 inç jantdizaltı minder Spor ekzoz afl 9 farklı aydınlatma modu uzun kısa far asistan ıön arka park sensörü bluettoot bıla bıla.... YAZMAKLA BİTMEZön arka cam otomatikmiş,yok lambaymış,yok sis farıymış,gözlük kabıymış,soğutmalı torğidoymuş.Bunu bile opsiyon listesine yazmıs suberb...Bunlar zaten benim astramda bile var:)

Ezgene bu donanım eski superb'nin olması lazım.

Arka görünüm Skoda klasiği, arabaya binerken önden dolaşmak lazım arka tarafı görmemek için.. 3 yıl fabia'nın önünden dolaştım :D
 
Son düzenleme:
skodanın kapısından içeriye girer girmez ilk gördüğüm şeydi.. Kocaman devasa birşey.. "Merhaba super Beeye bakıcaktık" dedim; alçak herif "super bee yokki bizde dedi".. Sonra sırıtarak "süpörb var ama dedi". .Spörb diye okunuyomuş..

Adama gıcık oldum ama araba hakikaten fevkalade.. Gidip görün arkadaşlar. Muhakkak görün. Passattanda insigniadanda uzun bir araç.. Fiyat olarakda 1,4 TSi 125 hp lik full modeli 54milyar. 650Tl ye navigasyon, 19 TL ye de 17"jant veriyorlar..

Passatın değil BMW 7,50 nin taklidi :D

Bu arada bagajın çift kademeli açılması , arka kısım havalandırma konsolunun lcd ekranlı ve ışıklı olması falan harika yaa...
insignia ile uzunluk aynı
 
Yüksel Ben sana Hayranım Kardeş ya.. Valla bak.. senin yazdığın her yazıyı özellikle okumaya gayret ediyorum; araşırma yapıyorsun, inceliyorsun, dergiler alıyorsun, arşiv tutuyorsun, birikim yapıyorsun falan, helal olsun. "Profesyonelim" diyen bir insanevladının bile, seninle baş edebileceğini sanmam :D BÜYÜKSÜN

Benim bildiğim ; ** insignia 4830mm ** superB 4838mm .. superbden eminim ama insigniayı tam bilmiyorum. Ha yükseklik ve genişlik olarak insignia rakipsiz.. Orası ayrı :)
 
insignia nın kalitesine bir şey demem. Benim bindiğim araç 80 milyardı ama nedense bu sizin koyduğunuz fotolardaki gibi hoş değildi içi.
 
araçlarımızla geçirdiğimiz zamanımızın çoğunu araçlarımızın içinde geçiriyoruz olaya bu açıdan bakınca İnsignia gerçekten çığır aşmış gibi çünkü iç tasarımı gerçekten bugüne kadar gördüğüm en güzel iç tasarımlardan kapılar kapandıktan sonra tek parça haline gelen ön konsolla birlikte sizde kendinizi aracın bir parçası olarak hissediyorsunuz ön konsolun yatık olması sayesinde de herşey elinizin altında extra bi hareket yapmanıza gerek yok melzeme kalitesi yeterli seviyede iç kısımın dar olduğu söylentilerine gelirsek bence kesinlikle asılsız çünkü ben 1.85 lik boyumla insignia nın arka koltuklarında rahatlıkla oturdum hiçbir sıkıntı çekmedim aracın coupeleri andıran tasarımından dolayı tavanı biraz basık gibi lakin kısa bir alışma sürecinden sonra halledilmeyek bir sorun değil herşeyi bir kenara bırakıp aracın dışına çıktığınız zaman önden arkaya doğru akıcı bir çizgi insanı cezbediyo orta sınıf olmasına rağmen tek kapı araçlara taş çıkartabilecek bir cazibeye sahip gündüz farı teknolojisi ayrı bi güzellik zaten
Superb e gelirsek henüz inceleme fırsatı bulamadım ama resimlerden gördüğüm kadarıyla bir makan şöförünün kullanması gereken bir araç gibi duruyor İnsignia daki atletik yapıyı spor çizgileri superb de görmek mümkün değil bulunduğu sınıf bakımından İnsignia dan daha fazla donanıma daha fazla malzeme kalitesine sahip olması lazım(bunları incelediğim zaman göreceğim) dıştan arabayı incelediğimde arka tasarımın hoş olmadığı aracın hatlarına uymadığı kanaatindeyim
kısacası anlatmak istediğim superb görmeye alıştığımız sıradan araçlardan tasarımında buda süper olmuş dedittirecek bir detay ben göremiyorum ama İnsgina tasarımı ve teknik özellikleriyle gerçekten sıradışı bir araç ;)
 
Superb e gelirsek henüz inceleme fırsatı bulamadım ama resimlerden gördüğüm kadarıyla bir makan şöförünün kullanması gereken bir araç gibi duruyor İnsignia daki atletik yapıyı spor çizgileri superb de görmek mümkün değil bulunduğu sınıf bakımından İnsignia dan daha fazla donanıma daha fazla malzeme kalitesine sahip olması lazım(bunları incelediğim zaman göreceğim) dıştan arabayı incelediğimde arka tasarımın hoş olmadığı aracın hatlarına uymadığı kanaatindeyim
Superb ile insignia aynı sınıf olması gerekir. D sınıfı
 
Superb ile insignia aynı sınıf olması gerekir. D sınıfı

maalesef ki Saab,Volvo,Skoda gibi markaların modelleri aralarda kalmış misal bi saab 9-3 aslında astranın segmentinde olması lazım lakin ne astranın segmentinde nede vectranın :(
 
Arkadaşlar bence Superb,insigniadan bikaç gömlek üstün.
Fiyatıda bu sınıftaki bi araç için gayet güzel......

Şimdi insignianın bi sürü kronik sorunu falan çıkar en iyisi 3-5 yıl sonra falan 2. elini almak
 
maalesef ki Saab,Volvo,Skoda gibi markaların modelleri aralarda kalmış misal bi saab 9-3 aslında astranın segmentinde olması lazım lakin ne astranın segmentinde nede vectranın :(
S40 C sınıfı oluyor ise bununda D olması gerekir? s40 Focus suberb'de passat altyapısını kullanıyor neticede.
Bunlara buçuklu sınıf diyelim en iyisi :)
Skodanın böyle değişik işleri var öncelik bakımından, Fabia 2001 modelken 2003 polonun parçaları vardı. Tecrübe ediyorlar gibi
 
S40 C sınıfı oluyor ise bununda D olması gerekir? s40 Focus suberb'de passat altyapısını kullanıyor neticede.
Bunlara buçuklu sınıf diyelim en iyisi :)
Skodanın böyle değişik işleri var öncelik bakımından, Fabia 2001 modelken 2003 polonun parçaları vardı. Tecrübe ediyorlar gibi

aynen ne tam C sınıfı ne tam D sınıfı dediğiniz gibi buçuklu ;)
 
Geri
Üst