z16 motora mantzel powerbox uygulaması

yek sıkıntı havanın düzenli akışını asğlamak için sıfır hatalı yapılması gerekir kutu içindeki aerodinamiği nasıl hesaplıcaz
 
adamdan olculeri alalim.. ya da mehmet versin :) o zaten birebir mantzel olculeri.. sorun olmamasi lazim.. ama garanti icin.. mehmet cizip.. hava akis testini programda ayarlarsa veya fikir verirse iyi olur..

ben hala carbon boru ile motordaki emme tarafina baglanacak flansi(aluminyum ya da nasil baska parca) nasil bir araya getircez onu merak ediyorum..
 
adamdan olculeri alalim.. ya da mehmet versin :) o zaten birebir mantzel olculeri.. sorun olmamasi lazim.. ama garanti icin.. mehmet cizip.. hava akis testini programda ayarlarsa veya fikir verirse iyi olur..

ben hala carbon boru ile motordaki emme tarafina baglanacak flansi(aluminyum ya da nasil baska parca) nasil bir araya getircez onu merak ediyorum..
borular zaten flanşın içine giriyor
 
ayri flans dokmek lazim.. boru flansin icine girdide.. tutturmasi nasil olcak.. padisah macunuyla mi :D harbi nasil olcak.. bilgi eksikligi var o yuzden fikir eksikligi var..
 
Son düzenleme:
sarpe niye bu kadar carbon olsun diye uğraşıyorsun. hafiflik dersen yaptır aluminyumdan rahat rahat tüy gibi olur. paslanmaz akmaz kokmaz. illa carbon dersen aluminyumun üstünüde sonra carbondan kaplat.
 
Bende mantzelin ölçüleri var. Var var olmasınada hangi bir ölçüyü vereyim modellenecekse eğer tek parçadan gsi alt manifolduda bağlayalım ona göre modelleme yapılsın. Eğer modelleme için lazım olacaksa solidworks çizimini atabilirim. Hava akışının hesaplanması ise ANSYS programı ile yapılır fakat onu kullanmayıda ben bilmiyorum ne yazıkki :(
 
Bu arada size bişey soracağım. Aracı mantzelledikten sonra ani değilde yavas hızlanmalarda arada takılıyor gibi oluyor araba ama yarım saniyelik bişey. LPG ve benzinde de yapıyor bunu :(
Aklıma gelen acaba manifolt ve mantzel bağlantılarında kaçak varda havamı alıyor ?
Neden böyle bir sorun yapıyor yardım edin mantzelciler
 
Geri
Üst