1.3 CDTI Easytronic hakkında tecrübeleriniz??

Easytronic in kararsızlığı ile ilgili şikayetler duyduk forumda, yada sıkışık trafikte vuruntulu geçiş gibi şeyler v.s.
Bende örneğin manuelde sıkışık trafikte 1. vitesde normal devirden 2 ye atınca devir çok düüştüğünden araç ilk başta silkeliyor devir yükselene kadar.
İşte o ana gıcık oluyorum. 1. vitesde kalsan az 2 ye taksan az geliyor. haliyle bunu ayarlamak sol bacağın debriyaj hassasiyetine kalıyor. öyle oluncada bacak çok yoruluyor :D
dedimya resmen aşil tendonum çıtlamaya başladı normal yürürken.
easytronic vites bir aracı manuel kullanmak daha mantıklı olabilir. en azından dirseğini koyarsın kol dayamaya vitesi ileri geri yaparsın sadece:)
ciddi ciddi düşünüyorum.
ancak zor gelen bunu satıp düzgün temiz araç bulmak.
tekasa girecek bir araç bulsam alıcam hemen.
mesela benim manueli verip üzerine neyse 2-2,5 verip değişmek gibi mesela.



SELAM;

2010 nisan ayından itibaren 1.2 corsa eastronic kullanmaktayım
(26000 km'de), sizinle aynı sebepten dolayı düz vites aracımı sattım. kullanıcı profilim ise şöyle : hafta içi , sabah ve akşam 1.köprü trafiğine girmek ve 20 km'yi 1 saatte tamamlamak:D dayanamayıp lpg kit taktırdım(mayıs ayında), 80 tl ile 300 - 330 km (kış verileri ve 4 kişi) bu 20 aylık zamanda eastronic vites ile ilgili bir teknik bir sıkıntı yaşamadım. (armsher kol dayama da taktırdım;)) Buraya kadar süper , ancak sürüş esnasında kulağınız biraz motor devrinde olmalı , aracın vites geçişlerinde otomatik modda kullansanız bile vites geçişlerine biraz yardımcı olmalısınız (vites geçişlerinde ayağınızı gazdan biraz çekmek gibi) özellikle yokuş çıkarken manuelde kullanmak biraz daha avantajlı... Ben şahsen bu kullanım şekline alıştım ve çok memnun olduğumu belirteyim...
 
SELAM;

2010 nisan ayından itibaren 1.2 corsa eastronic kullanmaktayım
(26000 km'de), sizinle aynı sebepten dolayı düz vites aracımı sattım. kullanıcı profilim ise şöyle : hafta içi , sabah ve akşam 1.köprü trafiğine girmek ve 20 km'yi 1 saatte tamamlamak:D dayanamayıp lpg kit taktırdım(mayıs ayında), 80 tl ile 300 - 330 km (kış verileri ve 4 kişi) bu 20 aylık zamanda eastronic vites ile ilgili bir teknik bir sıkıntı yaşamadım. (armsher kol dayama da taktırdım;)) Buraya kadar süper , ancak sürüş esnasında kulağınız biraz motor devrinde olmalı , aracın vites geçişlerinde otomatik modda kullansanız bile vites geçişlerine biraz yardımcı olmalısınız (vites geçişlerinde ayağınızı gazdan biraz çekmek gibi) özellikle yokuş çıkarken manuelde kullanmak biraz daha avantajlı... Ben şahsen bu kullanım şekline alıştım ve çok memnun olduğumu belirteyim...
Güzel tecrübeler teşekkür ederim.
 
2010 astra classic 3 kullanıcısı olarak şöyle söyleyebilirim.otomatik vitesle kullandığınızda aracı vites geçişleri sarsıntılı oluyor.manuel kullanımda araç hem daha seri oluyor (aynı araç olduğuna inanamıyorsunuz) ve vites geçişleri gayet rahat oluyor.yokuşlarda manuel olarak ve el freni desteğiyle kalkmak araç içinde daha iyi oluyor.
 
Geri
Üst