1.4 T otomatik hızlanırken silkeleme

Bu arada internette yazılanları okurken Aku ile ilgili yorumları gördüm benim Aküm de çok zayıflamış olabilir ama bu sorunu yaratmış olabilir mi?
her zaman derim opelde akü çok önemli baktınız hafif aksıyor yada her sene marş voltajını ölçmek lazım ben hep öyle yaparım çünkü araç bu sefer beyin ariza si veyahut farklı farklı arızalar çıkarıyor çalışırken hissediyorsunuz zaten ben hayla şanzuman yağındayım ama siz bize bir ariza kodu ne söylerseniz net konuşabiliriz
 
  • Beğen
Tepkiler: Ergun U.
Bugün dısarı cıkamadığım için koda baktıramadım sanırım cihaza bağlanmadan kod okunamıyor. Pazartesi bir servise gitmeyi düşünüyorum ama bu şekilde gidemeyede bilirim sanırım aracı cektirmem gerekecek.
 
opel servisine gidin tavsiyemdir dışarıda özel servis gitmeyin her özel serviste bakamıyor sanzuman veyahut motorda sorun var denildiğinde direk opel gidin biraz tuzlu ama yorulmuyorsunuz yoksa gitmişsiniz derdiniz var bişey olmaz diyip yollamışlar olurmu böyle üstadım
 
yorumlarınız için teşekkürler pazartesi Opel in kendi yetkili servisine cekici ile götüreceğim aracı
 
Bu sabah servise bıraktım aracı gerekli kontrolleri saglayacaklarını söylediler hata kodu P0300 dü motor tekleme sorunu
 
bobin ve bujiden yapar
 
Bujiler yeni bobin i de daha yeni kendim alıp taktırmıstım . Tas ocaklarında tas kırma makinelerinden gelen ses gibi tak tak tak tak bir ses geldi bobindense ve orda tekrar bozulduysa bobin i bozan ne olabilir
 
Bujiler yeni bobin i de daha yeni kendim alıp taktırmıstım . Tas ocaklarında tas kırma makinelerinden gelen ses gibi tak tak tak tak bir ses geldi bobindense ve orda tekrar bozulduysa bobin i bozan ne olabilir
orj. olmayabilir o yüzden gidebilir bobin ve buji ye bakılır çıtlak varmı diye birde 1.4 lere bobini hem soker iken hem takar iken dikkat etmek gerekli mesela soker ken soğuk olmalı motor
 
piston segman için fan olarak yapılıyor fan kısa kısa sürekli termostat açmasa bile devreye giriyor
Hocam ben de fan sistemiyle ilgili diye biliyordum ama servisteki usta 1.6 benzinliler için gelen güncellemenin fanla ilgili olduğunu, 1.4T güncellemesinin fanla ilgili olmadığını söyledi, ne kadar doğru bilemiyorum.
 
Merhabalar,
Yetkili serviste pistonla ilgili dedikleri güncelleme yapıldı. Bobini orada değiştirmedim (2700 TL fiyat verdiler!). Dolayısıyla tekleme devam etti. Güncelleme sonrası araçta bir davranış değişikliği görmedim. Fan yine benzer şekilde çalışıyor, daha sık değil. Trafikte uzun beklemelerde, sert yokuş çıktıktan sonra, bir süre yüksek hızda seyredip durunca normal şeklide kısa süre fan açıyor.
Bobini kendim aldım, 550 TL Delphi marka. Bujiler 14 bin km önce değişmişti, usta gerek yok deyince değiştirmedim. Bobin değiştikten sonra tekleme sorunu çözüldü.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: kshuseyin
Geri
Üst