Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sürekli süspansiyon kontrollü, ESPPLUS , Elektronik Çekifl Kontrolü (TC), H›za duyarl› paremetre kontrollü Ellektro-hidrolik direksiyon, Spor Sürüfl Modu ve Alçalt›m›fl spor flasi Cosmo modelinde IDSPlus Paketi ad› alt›nda opsiyonel olarak sunulmaktad›r. Spor Sürüfl Modu (Easytronic flanz›man veya IDSPlus ile birlikte) IDSPlus Paketi: 1.3 CDT‹ motor seçene¤inde sunulmamaktad›r.
siteden alınan bilgiler ışığında spor surus modunun gtc astara da satndart olarak ve sanzumandan bagımsız olarak sunuldugu diger modeller de ise easytronik le aynı anda alındıgı sonucuna varıyoruz... spor sürüş modunun özelliginin de bildigim kadarı ile direksiyonun verdiği tepkinin hıza duyarlı parametre kontrollü olmasından ötürü değişime ugradığından ve de gaz pedalının verdiği tepkinin de aracı chipletirken yapılan modifiye gibi değişime ugramasından kaynaklandıgını dusunuyorum... eger direksiyonunuzu elektronik parametre kontrollü hale sadece tech 2 yazılımı ile getirebiliyorsa servis, gaz pedalı ayarını da pekala yapabilir, bir de bildigim kadarı ile ESP ile Tc de devreden cıkartılıyor sport ile, sonucta sport daha sonradan ekletilerek herhalde kullanılabilir...tabi yersen