Merhaba dostlarım ;
Kusura bakmayın , bu yazacaklarım sadece düşünce kimseyi sorgulamak değil , doğru veya yanlışı bulmak değil . Sıfır opel bir araba alıyoruz herhalde enaz 30.000 TL para veriyoruz. Senede enaz 500 TL devlete vergi olarak para veriyoruz . Eğer aşka gelirsek modifiyeye kalkışıyoruz duruma göre 1000 - 2000 TL masraf yapıyoruz , herhalde boya koruma , cart curt diyoruz her sene enaz 200 TL masraf yapıyoruz vs. vs. bunlara kıyarken birşey olmuyorda arabanın orjinalinde alırken benzinli aldığımız için fazladan verdiğimiz paramı göze batıyor . Sizin yazdıklarınıza göre yazıyorum 100 Km de 5 TL benzine fazladan para veriyorsunuz . 100.000 Km yol yapsanız 5.000 TL fazladan para vereceksiniz . Peki LPG için yapacağınız masraf ve sonrası , ayrıca LPG nın güvenliği , patlama riski ( ben bunu araştırmadığım için tahmini söylüyorum , belki yeni sistemlerde hiçbir tehlikesi yoktur bilemem) bunları göz önüne ben aldığımda hiç düşünmeden benzinliye devam derim. Acizane görüşüm. Belki yanlış düşündüm.
Saygılarımla
Kusura bakmayın , bu yazacaklarım sadece düşünce kimseyi sorgulamak değil , doğru veya yanlışı bulmak değil . Sıfır opel bir araba alıyoruz herhalde enaz 30.000 TL para veriyoruz. Senede enaz 500 TL devlete vergi olarak para veriyoruz . Eğer aşka gelirsek modifiyeye kalkışıyoruz duruma göre 1000 - 2000 TL masraf yapıyoruz , herhalde boya koruma , cart curt diyoruz her sene enaz 200 TL masraf yapıyoruz vs. vs. bunlara kıyarken birşey olmuyorda arabanın orjinalinde alırken benzinli aldığımız için fazladan verdiğimiz paramı göze batıyor . Sizin yazdıklarınıza göre yazıyorum 100 Km de 5 TL benzine fazladan para veriyorsunuz . 100.000 Km yol yapsanız 5.000 TL fazladan para vereceksiniz . Peki LPG için yapacağınız masraf ve sonrası , ayrıca LPG nın güvenliği , patlama riski ( ben bunu araştırmadığım için tahmini söylüyorum , belki yeni sistemlerde hiçbir tehlikesi yoktur bilemem) bunları göz önüne ben aldığımda hiç düşünmeden benzinliye devam derim. Acizane görüşüm. Belki yanlış düşündüm.
Saygılarımla