301-aveo-c,elysee

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mechanic
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
1.resim makyajlı ama trendline yani focus model uzantılarında boş olanı.2.resimdeki ise eski kasa ama collection trendline ın üstü.Fordu anlamak zor gerçekten sanki her bir özellik için ayrı ayrı model uzantısı belirlemişler...
 
Bu arada bilgi olarak kalsın diye yazıyorum, ben takibi bırakalı C-Elysee de ncap'e girmiş 3 yıldız almış. Tabi Fatih Bey'in de bahsettiği gibi ncap'teki kıstasların değiştiği hatırlatmakta fayda var. Misal 2008 Megane ilk girdiğinde 5 yıldız almışken, yeni sistemde 3 yıldıza düşmüş. Teknoloji ilerledikçe güvenlik beklentileri de artıyor.
http://euroncap.com/results/citroen/c_elysee/552.aspx

Benim bahsettiğim monoblok şasi olayını buldum yeniden. Aşağıdaki fotoğrafa bakacak olursanız kırmızıyla işaretlenmiş noktalar şasinin kaynak noktaları. Söz konusu noktalar bizim araçlarımızda yok, yani bizim şasiler monoblok. Herhangi bir darbe anında bu birleşim yerleri zayıflık teşkil ediyor.
BBqD8Mc.jpg


Bu tip şasi üretimi PSA grubunun C4, C5 gibi araçlarında da yok. Araç doğubloku, çin, hindistan gibi pazarlar için üretilince resmen ucuza kaçmışlar ne yazık ki. En nihayetinde canımızı, sevdiklerimizin canını emanet ettiğimizden ben korktum ve vazgeçtim beğenmiş olmama rağmen. Bu zaafiyet olmasa tam f/p aracı.
 
Focuslar güzel araçlar fakat sanki yakıt ve parça fiyatı olarak pek ekonomik değillerdir die düşünüyorum,iyi araştırmak gerek

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
1.resim makyajlı ama trendline yani focus model uzantılarında boş olanı.2.resimdeki ise eski kasa ama collection trendline ın üstü.Fordu anlamak zor gerçekten sanki her bir özellik için ayrı ayrı model uzantısı belirlemişler...


tşk ederim hocam..

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 20:24 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 20:23 ----------

Focuslar güzel araçlar fakat sanki yakıt ve parça fiyatı olarak pek ekonomik değillerdir die düşünüyorum,iyi araştırmak gerek

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

valla hocam temizini bulmakta çok zor..
yine corsa dizel yada fiesta dizel bakıcaz heralde..
 
Hocam ilan kapalı, girip bakamıyoruz ancak anladığım Fiesta'ya döndünüz. Corsa'dan Fiesta'ya geçmeye gerek var mı bilmiyorum. En nihayetinde aynı sınıf araçlar.
 
Hocam ilan kapalı, girip bakamıyoruz ancak anladığım Fiesta'ya döndünüz. Corsa'dan Fiesta'ya geçmeye gerek var mı bilmiyorum. En nihayetinde aynı sınıf araçlar.
Evet ilanı kaldırmış..
Corsa yı satmmın sebebi benzinli olmasıydı,onun dışından hiç bir sıkıntım yoktu.
Hem sedan hem dizl bir araç bakıyordum fakat istediğim sedanlar için biraz daha para eklemem gerekliydi.
bu yüzden bir süre daha H,B ama dizel ile idare etmeye krr verdim.
Rabbim utandırmasın hakkımızda hayırlısı.
 
Evet ilanı kaldırmış..
Corsa yı satmmın sebebi benzinli olmasıydı,onun dışından hiç bir sıkıntım yoktu.
Hem sedan hem dizl bir araç bakıyordum fakat istediğim sedanlar için biraz daha para eklemem gerekliydi.
bu yüzden bir süre daha H,B ama dizel ile idare etmeye krr verdim.
Rabbim utandırmasın hakkımızda hayırlısı.

O zaman mantıklı bir takas olabilir hocam, Ford'u bilenler daha çok yardımcı olacaklardır. Ben Mart ayında 2011 model essentia 56bindeki boyasız dizel aracımı 32,5'a sattım. Geride kalan aylarda fiyatlarda çok değişim oldu mu bilmiyorum ama donanım vs konusunu değerlendirerek mertebeye karar verebilirsiniz.
 
Aveo'da motorla ilgili en ufak sıkıntı yaşanmaz. Sonuçta 1.3 multijet.

Yaz başında bir arkadaş Elysee aldı. 30.000 TL'ye 30.000 km'de dizel. Donanım en boş olandı fakat oldukça temizdi. İçi gayet geniş. Motor güzel. Konfor eh işte. Yol tutuş eh işte. Fiyatına göre güzel.

Forumdan Deniz hocamızın babası da almıştı yakın zamanda. Daha net bilgiler verebilir.

Biraz geç müdahil oldum olaya şimdi gördüm mesajları malum tatil... her gün bakamıyor insan...

Sanırım vazgeçmiş arkadaş 301 ve C-Elysee'den, ama ben yine de izlenimlerimi aktarayım...

Bizim insanımız az paraya en iyisini alma arzusu ile hareket ettiğinden bazen tespitlerde sıkıntı yaşanabiliyor...

Birincisi ihtiyaç ne? bagaj mı? güvenlik mi? performans mı?

İhtiyaca göre araç değişir, hem seri, hem bagajı geniş, hem güvenlikli, hem şekilli bir araç istiyorsanız 30-34 arası öyle bir araba yok...verirsen 80-100.000 TL o zaman var...

C-Elysee'yi peder bey aldı diye demiyorum, ülke koşullarında güzel araç. Motor performansını zaten bir çok arkadaş yazmış, bagajı geniş, görünüşü güzel parça sıkıntısı olmayacak bir araç... Fiyatları baya arttı yalnız, tutuluyor çünkü... Confort veya exlusive alnımalı... Attraction çok boş... Hele ki buz mavisi exclusive çok şık...

Fiesta konusunu pek bilemiycem bir kaç kez bindim ilk dikkatimi çeken arkası çok sıkışıktı, 3 kişi oturunca baya zorlanmıştık...
 
Geri
Üst