- Konuyu Başlatan
- #51
Ynt: 5300 km Baskı balata gg
Ben bu cümleye katılmıyorum kesinlikle debriyaj en nihayetinde.. Haftanın 3 5 gunu ıstanbulda gecıor mesala benım sürekli trafic var özellikle akşam nihayetinde mecburen kullanılıyor yanı sıkısık trafıcte dur kalk dur kalk gidior.. Ayrıca yarım debrıyaj yaptıgımızda vites gecmiyor ben özellikle dikkat ettim debrıyaja tam basmak gerekiyor.. Sonuc olarak benzin veya dizel benim bu ilk aracım deil dier araclarımda hic böle bi soruna denk gelmedim sanırsam bu opelin bir hastalığı her ne olursa olsun 5000 km baskı balata bitmesi sacma kime sölediysem azı acık dinlediler benii. 160 bin km de sahin biliyorum 20 yasında 93 model 1 kere baskı balatasının deiştigini biliyorum, ve yürür aksamı halen mükemmel tık yok..
gencebay25 link' Alıntı:evet dizel araçlar ilk kalkışta zorlandığı için(hele rampada) baskı balata sorunu daha çabuk çıkıyo. bence debriyajı az ve dikkatli kullanmak gerekir
Ben bu cümleye katılmıyorum kesinlikle debriyaj en nihayetinde.. Haftanın 3 5 gunu ıstanbulda gecıor mesala benım sürekli trafic var özellikle akşam nihayetinde mecburen kullanılıyor yanı sıkısık trafıcte dur kalk dur kalk gidior.. Ayrıca yarım debrıyaj yaptıgımızda vites gecmiyor ben özellikle dikkat ettim debrıyaja tam basmak gerekiyor.. Sonuc olarak benzin veya dizel benim bu ilk aracım deil dier araclarımda hic böle bi soruna denk gelmedim sanırsam bu opelin bir hastalığı her ne olursa olsun 5000 km baskı balata bitmesi sacma kime sölediysem azı acık dinlediler benii. 160 bin km de sahin biliyorum 20 yasında 93 model 1 kere baskı balatasının deiştigini biliyorum, ve yürür aksamı halen mükemmel tık yok..