5300 km Baskı balata gg

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Özer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

gencebay25 link' Alıntı:
evet dizel araçlar ilk kalkışta zorlandığı için(hele rampada) baskı balata sorunu daha çabuk çıkıyo. bence debriyajı az ve dikkatli kullanmak gerekir


Ben bu cümleye katılmıyorum kesinlikle debriyaj en nihayetinde.. Haftanın 3 5  gunu ıstanbulda gecıor mesala benım sürekli trafic var özellikle akşam nihayetinde mecburen kullanılıyor yanı sıkısık trafıcte dur kalk dur kalk gidior.. Ayrıca yarım debrıyaj yaptıgımızda vites gecmiyor ben özellikle dikkat ettim debrıyaja tam basmak gerekiyor.. Sonuc olarak benzin veya dizel benim bu ilk aracım deil dier araclarımda hic böle bi soruna denk gelmedim sanırsam bu opelin bir hastalığı her ne olursa olsun 5000 km baskı balata bitmesi sacma kime sölediysem azı acık dinlediler benii. 160 bin km de sahin biliyorum 20 yasında 93 model 1 kere baskı balatasının deiştigini biliyorum, ve yürür aksamı halen mükemmel tık yok..
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

֖zer link' Alıntı:
Ben bu cümleye katılmıyorum kesinlikle debriyaj en nihayetinde.. Haftanın 3 5  gunu ıstanbulda gecıor mesala benım sürekli trafic var özellikle akşam nihayetinde mecburen kullanılıyor yanı sıkısık trafıcte dur kalk dur kalk gidior.. Ayrıca yarım debrıyaj yaptıgımızda vites gecmiyor ben özellikle dikkat ettim debrıyaja tam basmak gerekiyor.. Sonuc olarak benzin veya dizel benim bu ilk aracım deil dier araclarımda hic böle bi soruna denk gelmedim sanırsam bu opelin bir hastalığı her ne olursa olsun 5000 km baskı balata bitmesi sacma kime sölediysem azı acık dinlediler benii. 160 bin km de sahin biliyorum 20 yasında 93 model 1 kere baskı balatasının deiştigini biliyorum, ve yürür aksamı halen mükemmel tık yok..
opel de bu oluyorsa sonuna kadar eleştirmek lazım ama sadece opelde değil birçok üst sınıf araçta bile örnekleri var
daha önce de konu açmıştım benim baskı balata bittikten sonra araştırmıştım biraz
http://www.opelsizasla.com/forum/index.php?topic=665.0
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

Özer link' Alıntı:
160 bin km de sahin biliyorum 20 yasında 93 model 1 kere baskı balatasının deiştigini biliyorum, ve yürür aksamı halen mükemmel tık yok..

Sn. Özer

Burada gözardı ettiğiniz şey şahin denilen aracın ilk kalkış devirlerindeki max. torku. Dediğimiz gibi debriyaj, aracın volandaki tork gücü ile şanzumandaki ağırlığın arasında ezilmesinden dolayı gidiyor. Şahin in 2000 2500 deki torku ve aracın ağırlığı ile astra nın tork ve ağırlığını kıyaslarsanız fark çok açık ortadadır. Opel de eleştirilecek tek konu standart kalitede balata kullanması. Turbo araçlarda özellikle turbo dizel araçlarda çok kaliteli üstün dayanımlı balata kullanılması gerekmekte. Yoksa şahin den bile dayanıksız gibi bir durum kesinlikle yok.
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

Bence aracin kasasi agir motorda ufak oldugu icin kalkislarda debriyaji fazla zorluyor gibi.
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

Gökhan_55 link' Alıntı:
valla baskı balatayı değiştiren bir servisi hazır bulmuşken çıkmanız hata olmuş herne olursa olsun...
045thumbsup
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

Şikayet sonuç verdi sayın ekcan servis müdürü hanfendiyle knsamadıklarımızı sağolsunlar opel Türkiye arayıp söledi ayrıca hanfendi hakkındaki şikayetlerimiz ilgili birimlere iletilmiş.. Baskı balata ve debriyaj bilyesi garantiden deişiyor.. Parçalar bekleniyormuş geldiği gibi yapılıp teslim edilcekmiş cok sukur.
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

Özer link' Alıntı:
Şikayet sonuç verdi sayın ekcan servis müdürü hanfendiyle knsamadıklarımızı sağolsunlar opel Türkiye arayıp söledi ayrıca hanfendi hakkındaki şikayetlerimiz ilgili birimlere iletilmiş.. Baskı balata ve debriyaj bilyesi garantiden deişiyor.. Parçalar bekleniyormuş geldiği gibi yapılıp teslim edilcekmiş cok sukur.

Geçmiş olsun diyelim. Opel in duyarlı davranması da sevindirici.
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

Geçmiş olsun. Okuyunca benim arabada da başıma gelir mi deyi düşünmedim değil.
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

Özer kardeşim geçmiş olsun, yaşadıkların gerçekten çok sinir bozucuymuş.

O bayanı affetme bence döşe, şikayeti.


Zaten bir otomobil satış/servis kısmında bayan gördüm mü anlıyorum ki işimiz Allah a havale!
 
Ynt: 5300 km Baskı balata gg

Bugun Opel Ek-Can Opel Türkiyeye telefonda lanetlerimi yağdırdım yazıklar olsun herşey arabayı satana biz anahtarı elimize alana kadarmış bugün anladım.. Öncelikle ilk lanetim ekcan servisine 3 gun boyunca parca sparişi gecmiyen servis müdürüne allah tez zamanda belanı versin 2.si de opel türkiyeye ufacık 1 tl büyüklügünde 1 bilye parcası 4 gundur gümrük cıkısını yapamayan opel türkiyeye Aracım paramparça icler acısı dün gittim gördüm motor havada asılı şaşi yerde baskı balata bi yerde camlar acık liftin üstünde ici dışı toz toprak dolmuşş..Yazıklar olsun alın terimizle kazandıgımız tomarla para kimlerin elinde hiç oluyor.
 
Geri
Üst