G
Gökhan_55
Bilgi Girilmemiş
arkadaşlar ben bir galerici kadar çok çeşitli araç kullanmışımdır... ama astra H de olan freni bir de passatta gördüm ikiside mükemmel... ama benm 4 teker disk belki ondan fark ediyordur...
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
soğuklar da etkiliyor frenleri...geçen gün tek tekerim kilitli gittim 10 metre
arkadaşlar tek sorunu lastik bende ilk aracı aldığımda bune ya demiştim ama hemen gidip önlere lassa kış lastiği aldım ve hala çıkarmadım.frene bastığım gibi yapışıyor.dediler özelliği gider falan diye ama 2 seneden beri lastiklerde tık yok memnunum hala kullanıyorum.
Arkadaşlar ABS fren mesafesini uzatır bu bilinen bir gerçektir. Bunun yanında fren esnasında otomobilin kızaklamamasını sağladığı için manevra kabiliyetini yitirmemesi de ABS nin artısı dır ve zaten bunu gerçekleştirmek için geliştirilmiştir.
Kabak lastikle ABS ise tam bir sorundur bu durumda özellikle düşük hızda otomobili ani olarak durdurmak neredeyse imkansızdır. Trafikte bile önünüzdeki ani olarak durursa ve aranızdaki mesafe az ama hızınızda yavaşsa ABS olmadığı halde duracağınıza ABS olduğu için gidip öndekine bindirirsiniz
bu abs sisteminden bende pek hoşlanmıyorum bu yüzden çok kazadan kılpayı döndüm desem yeridir.freni köklediğim zaman sanki buz pistinde kayıyorum,bence tek faydası yüksek süratlerde yapılan ani frenleme esnasında
benim bildiğim ABS durma mesafesini kısaltmaz ki zaten...
sadece tekerleklerin kilitlenmesini önler diye biliyorum..
Ama o hesaplar öyle olmuyor çünkü intervallerin arasını mercek altında inceleyecek olursan ABS devreye girdiğinde tekerlek bir an tamamen boşa çıkıyor "işte bu bir an kısmı" tekrar fren yapılana kadar otomobilin durmak adına o boşluk anında yere ne dinamik ne statik hiç bir sürtünme bile yapmıyor olması nedeniyle toplam durma süresi artıyor. ABS durmayı kısaltmak için değil otomobilin fren anında spin atmasını engellemek ve aynı zamanda fren yaparken direksiyon kontrolünü yitirmemeyi sağlamak amacıyla geliştirilmiştir. ABS nin fren mesafesini uzattığı teknik olarak bilinen bir durumdur.