Ynt: akü mü boşaldı dersiniz?
Hakancım geçmiş olsun kardeşim. Umarım sabaha çalışır
Hakancım geçmiş olsun kardeşim. Umarım sabaha çalışır
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
GNSpower link' Alıntı:6 ay boyunca araba niye yatar, vicdansız adam arabanın altında çiçekler, üstünde habitat yetişir 6 ayda. (
Tolga KARACA link' Alıntı:ya bi çaktırma diyorum special_Partyman yok arkadaş senle yürütemeyecez biz bu işi!
GNSpower link' Alıntı:75lik harika olur aslında değiştirmişken.
ulas79 link' Alıntı:Hakan senin durumunda üretim tarihi pek fark etmez dediğimiz gibi cca senin araçta yüksek olmalı çünkü aşırı soğuktan motor yağı macuna döner buda akünün ilk marş performansını etkiler sana cca sı en az 800-1000 arasında bir akü lazım ki ilk marşta akü ölmesin,amper konusuna gelince yüksek amper aracın durduğu yerde elektrik akşamına kullanırsan( motor çalışmazken) işe yarar üzerinde yazan amper değerinden akünün 1 saatte hiç durmadan verebileceği amper gücüyle gösterir.
REC link' Alıntı:Hakancım geçmiş olsun kardeşim. Umarım sabaha çalışır
ozgun88 link' Alıntı:abilerim araç bugün normal marşla yine çalışmadı takviye yaptırarak 5-6 marştan sonra çalıştı. usta dün çok soğuktu aküde problem olacağını zannetmiyorum diyor.az önce sangyang ın jipini 1 saat uğraştım hocam zorla çalıştı dizel araç bu olur diyo ama ben daha erken olduğunu düşünüyom kabul ediyorum o gün -25 görmüştür hava sac garajda benim araçta max -20 görmüştür ama yediremiyorum araca çalışmamayı.
doğan abi akünün üstünde MAH değilde AH yazıyormuş ve aküm 75likmiş ben MAH diye arayınca yanılmışım.
ulaş abi 700 cca yazıyor aküde ama değişirsem aküyü aklımda olsun.olmadı bi foto koyarım burayada.
servise gidene kadar akü dolacak erzuruma gitsem ölçtürsemde faydası olmayacak gibi geliyor 90km de akü dolar sanırım ve ölçüsü yanıltır değil mi? :
recai kardeşim sorma çok canım sıkıldı şimdilik sorun çözüldü.isa'yı aradım burdan sana ve herkese sorayım genç isa ustamız diyor ki (opel servisinden yeni ayrılmış bi arkadaşımız recai ile) yakıt filtresindeki filtre kağıdını yaza kadar alalım içine de koruyucu madde koyalım mazot daha rahat dolaşsın yoksa soğukta yoğurtlaşan mazot kağıttan geçemiyor ve araç çalışamıyor diyor. kangoo larda falan yaptık şimdi daha rahat çalışıyortlar diyor ama ben zararı olur mu bilemiyorum olmaz diyor : ve yakıt filtresine de bi aparat yapalım koy diyor ve kaputu açıp akşmaları battaniye koy diyor akücü usta da garaj da buz tutmaz zaten aracın üzerinden örtmek istemiyor toz ve kir battaniye sürttükçe kaputu harita gibi yapar
kafamda deli sorular
GNSpower link' Alıntı:Aboo, onlar nasıl çılgın fikirler, nasıl özgün uygulamalar. Arabayı bebe gibi kundakla koynuna al bari geceleri. (
Soğuk kötü şey be.
REC link' Alıntı:Filtre konusunda fikrim yok ama İsa bilinçli biri, zararı olmaz diyorsa olmaz. Bir daha yaparsa çözüm olarak bunu düşünebilirsin.
Battaniye konusuna gelince:
Battaniyeyi kaputun üzerine koyarsan kesinlikle çizer. Kaputun altına koyarsan kısmen faydasını görürsün (ama sakın orada unutma)...
Kısmen diyorum çünkü mazot motorda değil mazot filtresinde ya da mazot pompasının ucunda donuyor ve buraya motordaki battaniyenin faydası olmaz.
Akü ölçümü yapıldı mı?
Bu arada galiba izocam'ı ya da farklı bir yanmaz malzemeyi garaja değil, zift ya da pütür ile aracın altına uygulamak durumunda kalacaksın. Erzurum'da yaşamaya devam etseydim böyle yapacaktım çünkü kışın gece yola çıktığında Erzurum'da birçok araç rüzgarın da etkisiyle yolda çok çabuk donuyor. Bu da aklında olsun.