Astra h 1.3 cdti şanzımanları maksimum 200 nm tork değil 320 nm tork a kadar dayanır stage 1 yazılımda 245 nm yapıyorlar benim aracın yazılım hard yazılım stage 2 ye yakın 270 nm tork 2 ay önce aracımın şanzıman bilyaları değişti ustaya dedim var mı bir sorun dişlilerde maşallah bir sorun yok dedi sadece uğultu yapan bilyalar değişti geri toplandı çok şükür bir sorun yok dediginiz gibi 200 nm maksimum tork olsaydı 1 haftaya şanzıman dağıtırdı araçKafadan öyle birşey söylemek yanlış olur belki açıklamak istememişlerdir aslında şöyle kompresyon testi yaparsın dynoda bakarsın kaç beygir kaybetmiş arızalı parçaları değiştirip dynoyo sokup orjinal beygirini verdiğinde bütün mekanik ve elektronik arızalar giderildiğinde yazılım yapabilirsin.
M20 şanzımanlarda 200 nm maks. torka dayanıyor yazılımdan sonra arıza ihtimali yüksek o yüzden yazılımlı araçta şanzıman yağınıda 40 binde değilde 20-30 binde değiştirmekte fayda var.