Sercan
İlk olarak geçmiş olsun ....
Ben geçen ay bütün fren takımlarını komple değiştirdim...Özel Opel servisinde...Ön disk ve balatalar,arka kampana ve balatalar tabii arada şanzıman keçesi ve şanziman yağıda var..Bana 75 ytl işçilikle tam olarak 357.5 ytl mal oldu...Kampanaları değiştirdim çünkü arabayı ilk aldıgımda tanıdık diye amatör bir tamirciye gittim aslında onunda suçu yok ''bu kampanan kurum yapmış faturalarını alamız lazım tornacıda'' dedi..Bizde tornacıda aldırdık..Ama biraz içeri dalmış..Bu yüzden değiştirmek zorunda kaldık..Derin dalmanın bir zararı varmı derseniz,sadece pedala bastıgımda titreşim hissediyordum..Başka bişey vardıysa bunu anlamam mümkün degildi zaten..çünkü frenler bitmişti...Bu arada frenler için servise danışırken birde frencilere danışmak gerekiyor sanırım..Aralarındaki farkları keşfedebilmek adına..Şöleki,benim gittiğim özel sevis aynı zamanda parçada satıyor,yani bazı zaman değiştirmeyi tercih ediyor parcaları,tamir etmekten çok..Frenciler genelde tamirden yana..Yani bu biraz daha maliyeti düşürebilir....
Bu arada benimde dikkatimi birşey çekti....Vitesler düşük hızlarda normal rahat geçiyor,ama biraz spor kullanımda vitesler zor geçiyor...Bu sadece bendemi var yani arabamın problemimi,yoksa sizdede bu aynımı?
selam mulu abi sağoll...
abi senin araçta otm sanırsam spor mod falan...benimde öyle...7
spor modun amacı aracı (ZEVK İÇİN YADA ÇABUK HIZLANMAK İÇİN)yani birnevi manuel viteste 2 viteste 100 yapıyor falan diyorlar ya işte bizdede eğer çabuk ve seri bir biçimde vitesleri geç değiştirerk hızlanmak istiyorsan kimse seni geçemez al sporftif vites'e ama tabi her güzel şeyin bedeli var yakıt oldukça far ediyor yani eğer o modda dolaşırssan %35 falan artar çünkü 4000-4500 arası vites değiştiriyor araç egsoz bağırmak için süper ama.....