abi omuzlamadan kastım aracın ivmelenmesi yani 3500 devirde giderken gazı topukladığın da koltuğa yapıştıran şeye benim bildiğim kadarıyla torku ve dediğim gibi en iyi torkuna 3500 devirde ulaşıyo araç tabi burda topukladığın zaman 148 nmlik torka maruz kalıyorsun beygirse ap ayrı bişey abi oda bildiğim kadarıyla iki kişi düşün birisi çelimsiz diğeri ise halterci olduğunu düşün hangisi yükünü daha rahat taşır tabiki halterci yükünü daha rahat taşır bunuda yüksek beygirli araç olarak düşün yani araç daha rahat verilere ulaşır ve daha az yorulur bilmem anlatabildim hata yaptıysam affola sonuçta bende duyduklarımı yazıyorum.ayrıca inşallah bir an önce aracınıza kavuşursunuz:good:Burakcim Bendeki Kullanim Kilavuzu Kullanilamaz Durumdasanirim Yağmur Altinda Kalmiş Ve Sayfalari Yapişmiş Malesef
"omuzlama"derken Neyi Kastetmiş Acaba?ben şunu Biliyorum:araba Hafif Bayginken Mesela 4.vites 70 Civarindayken Gaza Dokunduğunda Istekle Ileri Atiliyorsa Tabiri Caizse Koltuklar Geri Yatmaya Başliyorsa Aracin Torku Güçlü Demektir.yani Motor Gücünü Tekerleklere Aktarmadaki Başaridir Tork.ya Da Rampada Hemen Vites Istemeyen Arabanin Da Torku Güçlü Demektir.ki Bizim Arabalar Da öyle Zaten.bi De Beygir Var.o Da 1.viteste 6000 Dev.dak Civarinda Arabanin ürettiği Maksimum Güçtür.bu Arada KAyseri Ankara Ulaşima Kapali. arabayi Kayseride Biraktim.memlekete Otobüsle Gidecem.yola çikacak Arkadaşlara Duyurulur.tipi Var Burada şu An Kirşehirdeyim.