Astra F Kullanıcıları Buraya

Burakcim Bendeki Kullanim Kilavuzu Kullanilamaz Durumda:)sanirim Yağmur Altinda Kalmiş Ve Sayfalari Yapişmiş Malesef:(
"omuzlama"derken Neyi Kastetmiş Acaba?ben şunu Biliyorum:araba Hafif Bayginken Mesela 4.vites 70 Civarindayken Gaza Dokunduğunda Istekle Ileri Atiliyorsa Tabiri Caizse Koltuklar Geri Yatmaya Başliyorsa Aracin Torku Güçlü Demektir.yani Motor Gücünü Tekerleklere Aktarmadaki Başaridir Tork.ya Da Rampada Hemen Vites Istemeyen Arabanin Da Torku Güçlü Demektir.ki Bizim Arabalar Da öyle Zaten.bi De Beygir Var.o Da 1.viteste 6000 Dev.dak Civarinda Arabanin ürettiği Maksimum Güçtür.bu Arada KAyseri Ankara Ulaşima Kapali.:eek: arabayi Kayseride Biraktim.memlekete Otobüsle Gidecem.yola çikacak Arkadaşlara Duyurulur.tipi Var Burada şu An Kirşehirdeyim.
abi omuzlamadan kastım aracın ivmelenmesi yani 3500 devirde giderken gazı topukladığın da koltuğa yapıştıran şeye benim bildiğim kadarıyla torku ve dediğim gibi en iyi torkuna 3500 devirde ulaşıyo araç tabi burda topukladığın zaman 148 nmlik torka maruz kalıyorsun beygirse ap ayrı bişey abi oda bildiğim kadarıyla iki kişi düşün birisi çelimsiz diğeri ise halterci olduğunu düşün hangisi yükünü daha rahat taşır tabiki halterci yükünü daha rahat taşır bunuda yüksek beygirli araç olarak düşün yani araç daha rahat verilere ulaşır ve daha az yorulur bilmem anlatabildim hata yaptıysam affola sonuçta bende duyduklarımı yazıyorum.ayrıca inşallah bir an önce aracınıza kavuşursunuz:good:
 
tekerlekleri derken yanlış söylemişler ama biraz ;)
motor gücü verilirken tekerlek hesaba katılmaz, arada vites kutusu var, volandaki gücü tekere aktaran sistem o, yani tekere aktarılan güc asıl vitesle alakalı, tabiki torku yüksek bi araç bgücü çok çok yüksek bile olsa torku düşük aracı rahatlıkla çekebilir :D
tork da çok keyif verici bir nitelik, araç zorlanması diye birşey görmüyo insan torklu arabada
Peki Hakan abi iki araç düşün ikiside 16v ve ikiside 1.6 ve ikiside 100 beygir diyelim birisininkinin torku daha yüksek bu acaba ateşlemedenmi kaynaklı bi durum yoksa şanzumanlamı yani aktarmaylamı ilgili bir durum bu konu hakkında bi bilginiz varmı acaba Hakan abi:(
 
stroklar farklı olabilr , şanzuman farklı olabilir , beyin farklı olabilir.. böle uzar gider :D hem ben neden üstüme alınıp atladımki :D
 
Son düzenleme:
Nerelerdesin Hakan abi yaa bak millete yanlış bilgiler vermişiz kusura kalma Nw olayını yeni farkettim ve direk koptum:kop: diğer dediklerim de haklımıyım peki pek teknik kelimelerden anlamıyorum :( kusura kalma Hakan abi:o
sorma burakcım, şirket gezisi vardı haftasonu şirket araçlarıyla antalya yaptık geldik, cuma sabahtan pazartesi akşama kadar totalde 33 saat araba kullandım, araçlar 15 saat pejo partner, 10 saat reno kango 8 saat VW caravelle 4*4
caravelle canavarmış bu arada, diğerleri 5 para etmez ;)
dediklerinin çoğu doğru burakcım,
beygir gücü şöyle tanımlanıyor fizikte;
bir atın bir ağırlığı belli bir mesafe taşıması için gereken güç (rakamları hatırlayamadım kusura bakmayın ;) )
iki araç arası tork farkı sıkıştırma oranı-kayıplar-aktarma sistemi ile alakalı olarak değişebilir normaldir.

Walla para olsa yapılacak işlemler onlar fotoya baka baka ah çekiyorum Hakan abi:D

çok hoş olmuş ama yap bence onları para bulunca :D

stroklar farklı olabilr , şanzuman farklı olabilir , beyin farklı olabilir.. böle uzar gider :D hem ben neden üstüme alınıp atladımki :D
:D:D
 
yeni astracı

arkadaşlar herkese merhaba
ben 2.5 aylık astracıyım
beni ilk görüşte cezbettiği için 2000 model astra classic aldım
sonra bu sitede f kasa olduğunu öğrendim
benin araba gl nb, bunun gls nb 'den ne farkı var
aydınlatırsanız sevinirim
 
bu arada

bu arada unutmadan; şu her taraf kar ve don
buna rağmen ilk aldığımdan beri
debriyaja bile basmadan,
kontağı çevirir çevirmez
aslanlar gibi çalışıyor
hiç ikiletmedi
çalışmasında problem olan arkadaşlar
ya akülere baktırsınlar ya da servis olayına girsinler bence
 
stroklar farklı olabilr , şanzuman farklı olabilir , beyin farklı olabilir.. böle uzar gider :D hem ben neden üstüme alınıp atladımki :D
Ne demek hatta daha ii olur çünkü aynı şeyi bende çok yapıyom:D (şimdi geliyonmu buluşmaya :D walla geliyom de rahatla yoksa her yerde bunu sölicem geliyonmu die;) )
öle araba gerçekten çok karmaşık bi yapıda işin biraz derinine indinmi bir sürü sonuç çıkıyo :good:
 
arkadaşlar herkese merhaba
ben 2.5 aylık astracıyım
beni ilk görüşte cezbettiği için 2000 model astra classic aldım
sonra bu sitede f kasa olduğunu öğrendim
benin araba gl nb, bunun gls nb 'den ne farkı var
aydınlatırsanız sevinirim

astra classicte çift airbag klima yok sis farı yok bide gls ye göre motoru ve beygir gücü düşük diye biliyorum.
 
çok pardon

sitede pek eski sayılmam
konunun ilk sayfasındaki gündeme göre mesaj yazmıştım
meğer gündem bayaa farklıymış
e napalım gündemi bir ara yakalarım inş:)
 
sorma burakcım, şirket gezisi vardı haftasonu şirket araçlarıyla antalya yaptık geldik, cuma sabahtan pazartesi akşama kadar totalde 33 saat araba kullandım, araçlar 15 saat pejo partner, 10 saat reno kango 8 saat VW caravelle 4*4
caravelle canavarmış bu arada, diğerleri 5 para etmez ;)
dediklerinin çoğu doğru burakcım,
beygir gücü şöyle tanımlanıyor fizikte;
bir atın bir ağırlığı belli bir mesafe taşıması için gereken güç (rakamları hatırlayamadım kusura bakmayın ;) )
iki araç arası tork farkı sıkıştırma oranı-kayıplar-aktarma sistemi ile alakalı olarak değişebilir normaldir.



çok hoş olmuş ama yap bence onları para bulunca :D


:D:D
OOOoooo HAkan abi en iyisini yapmışsın ya zaten pejoyla reno fransız araçları onlardan hayır gelmez ama cravella gerçekten süper araçlar sonuçta Alman arabası tabiki bi farkı olacak:good:
Ayrıyaten para bulsam bile bu seferde babamı ikna etmem var o yüzden işim baya zor:( artık aracın stok haline alışmaya bakıyorum:D
 
Geri
Üst