Astra F Kullanıcıları Buraya

Benzin reglatörüyle ilgili bir kaç bilgi buldum :)
STANDART BENZİN REGÜLATÖRÜ

Benzin regülatörü tarafindan denetlenen, yakıt pompası enjektörlere yüksek basınçla yakıt püskürtür. Tipik olarak, regülatör ayarlanabilir değildir ve 3 bar maksimum basınca göre ayarlanmıstır. Motor düşük devirlerde çalışıyorken, benzin regülatörü basıncı 0.5 bar aşağı çekip, 2.5 bar'a indirir. Düşük devirde, ani hızlanmaya çalısıldığında, yakıt basıncı orantılı olarak E.E.C.’nin (yeni otomobiller için) gerekli gördüğü miktar sonucu oluşan fakir yakıt karışımı ile artar. Bunun etkilerini incelemek gerekirse;

- Gaz pedalına zayıf tepki
- Yavaş trafik seyrinde zaman zaman sürüş problemleri
- Orta derecede performans
- Hızlanma esnasında tekleme

Şimdi de Performans Benzin Regülatörü kullanan araçlara göz atalım.

PERFORMANS BENZİN REGÜLATÖRÜ

Gözünüze çarpacak ilk farklılık, Performans Benzin Regülatörü’nün yakıt basıncının üzerindeki bir vida sayesinde ayarlanabiliyor olmasıdır.
Performans Benzin Regülatörü’nün yakıt basıncı takıldığı aracın durumuna göre maksimum 2.0, 2.5 veya 3.0 bar olarak ayarlanmıştır ve standart benzin regülatörleri gibi motor düşük devirlerde çalışırken 0.5 bar daha düşük basınçla çalışır. Bu noktada Performans Benzin Regülatörü ile standart benzin regülatörleri arasındaki benzerlikler sona ermektedir.
Düşük devirde seyrederken ani hızlanmalarda, Performans Benzin Regülatörü standart oranın 1.7 katı daha fazla basınç üretir ve bunun sonucunda oluşan sağlıklı, güçlü ve zengin yakıt karışımı ile aracınızın sürüş performansına ekstra katkıda bulunur. Bunun aracınız üzerindeki olumlu etkilerini görmek gerekirse;

- Gaz pedalına hızlı ve ani tepki
- Daha iyi hızlanma
- Ekstra motor performansı
- Hızlanma esnasında oluşan teklemelerin ortadan kalkması

fse-pompa.jpg


Performans Benzin Regülatörü, hızlanma esnasında yakıt karışımını zenginleştirerek motor performansını artırır. Sabit hızlarda ve Cruise Control gibi sistemlerin devreye girmesi durumunda standart benzin regülatörleri gibi davranır.

kaç hp verio ? bu dedikleri güzelde rakamsal olarak ne katıyo onu bulmak lazım ayrıca yan etkileri varmı ?:D
 
kaç hp verio ? bu dedikleri güzelde rakamsal olarak ne katıyo onu bulmak lazım ayrıca yan etkileri varmı ?:D
Önder yan etkisi herhalde cebe :) :) :) hp ne önemi var gaz pedalı canlansın yeter :D :D :D etki tepki meselesi :) Şaka bir yana ona baktım bulamadımya :( birde fiyatını bulsam 1.6 araca uyacak reglatörün :(
 
sizin için Gsi yaptım bakalım beğenicek misiniz? :D

Düzgün bir sedan veya hb f kasa bulamadım ondan gsi yapmak zorunda kaldım :D
rengide photoshop programı gelince düzelticem :D
opelastragsiml01.png

astragsitunede.png
 
ÖNCELİKLE HERKESE GÜNAYDIN,İYİ HAFTALAR...

Hayırlı olsun arkadaşım.Kaça mal oldu?Benim de debriyaj çok sertleşti.Sizinde aynımıydı değiştirmeden önce

arkadaşım kusura bakma geç cevap verdim...

işçilik dahil 350 ye yaptırdım luk marka
değiştirmeden evvel debriyaj cok sert olduğu gibi kalkışlarda çok zorlanıp titreme yapıyordu değiştirdikten sonra araba kuş kadar hafif oldu sanki ve şimdi ne titreme ne de hantallık kaldı sanki sıfır arabaya biniyorum...
inşallah en kısa zamanda sende taktırır ve arabana yniden aşık olursun...:)
 
Son düzenleme:
Hakan abicim filtreler tıkanmış :( Tıkalı olduğu için üst devirlerde çokda az olsa yığılmalara sebebiyet veriyomuş değiştirirken biraz benzin reglatörümü ne onun gibi bir şeyden bahsetti ustam daha yüksek barlısını taktıkmı dedi yolda tutamazsın dedi sonra kat iptaliyle headersdan bahsetti ;) sana fazla bi maliyeti olmaz hatta üstüne para alırsın dedi ama kat iptal olunca arıza ışığı yakarsa diye koruyorum işte :( headers zaten oldu olası aklımda :) :D bakalım abicim durmak yok yola devam ;)
of of :) neler planlamışsın öyle
kaç para diyor headers ile regülatör için?
dereceli de at tadından yenmesin, ama ecotec 1,6 için var mıdır bilmem


kaç hp verio ? bu dedikleri güzelde rakamsal olarak ne katıyo onu bulmak lazım ayrıca yan etkileri varmı ?:D
reg. pek bişey katmaz da devirlenmesi ağır ya bizim motorun onu hızlandırıyor, bg. etkisi nedir araştırmak lazım.
ama gaza ani tepki çok hoş olur hem ses hem de ivme olarak
 
astra f yay varr 0 km ıstıyen varsaa yardımcı olurmm eibach onler 4,5 arkalar 3 cm guzel yol tutusu ıcın ıdaelledır ıstedıgınız kadar getırtebılırm pıyasa degerıı 360 tl le 200 euro arasındadır bendee 340 tl ::D
 
of of :) neler planlamışsın öyle
kaç para diyor headers ile regülatör için?
dereceli de at tadından yenmesin, ama ecotec 1,6 için var mıdır bilmem



reg. pek bişey katmaz da devirlenmesi ağır ya bizim motorun onu hızlandırıyor, bg. etkisi nedir araştırmak lazım.
ama gaza ani tepki çok hoş olur hem ses hem de ivme olarak
Bakalım Hakan abi planlar çokta uygulamak zor :( abi bi kaç egzozcuyla konuştuk araca uygun headers 300e yaparız dediler ;) regülatör sadece konuşma arasında geçti bilemiyorum fiyatını :( ama dediğine göre ihtiyacı varmış aracın ;) bi kaç siteye baktım x16xeller için buldum ama corsa GSi içinde olabilir hatta lex emme manifolduda var ;) ama corsa GSiye uygun herhalde :(
 
Bakalım Hakan abi planlar çokta uygulamak zor :( abi bi kaç egzozcuyla konuştuk araca uygun headers 300e yaparız dediler ;) regülatör sadece konuşma arasında geçti bilemiyorum fiyatını :( ama dediğine göre ihtiyacı varmış aracın ;) bi kaç siteye baktım x16xeller için buldum ama corsa GSi içinde olabilir hatta lex emme manifolduda var ;) ama corsa GSiye uygun herhalde :(
burak sende benim gibi performans için çabalıyon anlaşılan emme manifold u düşünüyorsun sanırım headerstan ben vaz geçtim emme ile uğraşıyorum ama kimi bulduklarım uymaz diyo kmi direk uyar diyo bende bilmiom bakalım ne olcak bu bizim x16xel'ler ??? uygulama yapan verim alan arkadaşlar bilgilerini fiyatlaını biizmle payaşsınlar ya her kafadan bi fikir çıkıyor ama uygulama yok!!!!
 
Geri
Üst