arkadaşlar önceki sayfada yazdığım gibi aracımı yebni aldım. Aracın üzerinde orjinal boyası duruyor. Ancak ön kaput, tavan, arka bagaj kapağı ve bir iki ufak tefek yerinde yaklaşık 1 - 1,5 cm çapında vernik atmaları var. altındaki orjinal astar görünüyor. bunları boyatmadan (orjinallik açısından diyorum) kapatmanın ya da daha fazla açılmasını engellemenin bir yolu var mı acaba ? aslında çok göze çarpmıyor ama ilerlemesinden korkuyorum. Arac bir de malum bordo güneşi fazla çekiyor. Tavsiyelrinizi yazarsanız memnun olurum.
birde arac özellikle soğukken 1-2 ve 2-3 geçişlerini biraz sarsıntılı yapıyor. bir müddet sonra normale dönüyor. acaba aracın ısınmasıyla ilgili olabilir mi ? birde sanzuman yagını aldığım beyefendi 50.000 km önce değiştirmiş. geri viteste arac calışır durumda iken yağını kontrol ettiğimde yağ en ust seviyede renk ile kıvamı gayet makul ölçülerde. yinede 50.000 de yağını değiştirmeme gerek var mıdır?
birde (üçde mi demeliydim acaba) aracım dik yokuşlarda kaçırma yapıyor. bu bizim araçların şanzumanı için normal mi yoksa soruna mı delalet eder ?