Onlar kaç para verdiler 170lik Type-R a, astra gsi, vectra gt kaç para verdi. İşte bunu seviyorum..
zühürt tesellisi oldu bu tam
hehehhe
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Onlar kaç para verdiler 170lik Type-R a, astra gsi, vectra gt kaç para verdi. İşte bunu seviyorum..
ankaradakı typerlardan pek fazla haberım yok.. ama bı typerın 170 vermesıne ımkan yok.. bıldığın uzere pek dynolara guvenılmıyo.. ankarada biryer var sanırım guvenilir denılebilcek oda pasadakı kadar guvenılır deıldır tabıbazıları 170 civarı verdi ankarada erciyesdeki dinomada.plakasını vermiycem ama ankarada bi tane vectra gt(chip+port polis+egzos) la 2 tane type-r ı indirdi gt nin ağırlığı 1200 astra gsi ise 1100kg.
TypeR 245-250 nasıl veriyor ? Zaten ayrık port ve hand polish var daha fazla güç almak için sadece turbo yapabilirsin veya S2000 i belki komple adapte edebilirsin Teorik olarak ise zaten 240 HP bir şekilde alırsın çünkü SK2 den Honda bunu alıyor. ama SK2 dediğin zamanda motor tekniği ikiye ayrılıyor. Çünkü 2000 cc hacimde 200 HP gibi güçlerin üzerine çıkıldığında artık motorun mekanik dizaynı olarak 2 yoldan birine başvurmak zorundasın (ki bu bir teknoloji değil dizayn tercihidir) bu durumda ya hondanın yaptığı gibi beygiri, yüksek devirden elde etme yolunu düşük tork ile ya da beygiri aşırı besleme ve yüksek tork ile elde etme yolunu tercih etmek zorundasın. Eğer Hondanın yaptığı gibi beygiri devirden elde etme yolunu tercih edersen atmosferik olarak iyi verim verirken aşırı besleme durumunda motorun yüksek beygirleri Turbo basıncı altında 9500 devirlerde verdirmeye kalktığında 500 üstü beygirlerde Bloğun dayanmaması soğutmanın zorlaşması ve yağın silindirlerde zarf özelliğini kaybetmesi gibi sorunlarla karşılaşırsın (Honda yüksek güç üretmiyor demiyorum turbo altında daha çok zorlanıyor)
Avrupalının yaptığı gibi Beygiri devir ağırlıklı değil Aşırı besleme ile elde etme yolunu seçmişsen Ağır Turbolar altında iken devirin hondadaki 9500 lere varmaması nedeniyle yağın zarf özelliğini kaybetmesi ve ısınma nedeniyle blok dağılmaları gibi sorunlarla Hondadaki kadar uğraşmazsın bu nedenle full mod durumlarında daha güvenilir ve daha yüksek beygirlere ulaşırsın.
Kısacası Honda gibi tamamen devire dayalı dizayn yaparsan atmosferik olarak çok güç üretirsin ama ağır turbolar altında aynı performansı aynı güvenilirlikte sunamazsın çünkü daha yüksek devirden kaynaklanan malzemenin dayanımının sınırlarına yaklaşılması durumu ile karşılaşırsın halbuki aynı durumdaki diğer dizayn malzemeyi o kadar zorlamadan aynı güçlere ulaşmaktadır işte bu nokta tercih meselesidir eğer Avrupalı gibi beygiri devir yerine aşırı beslemenin gücünden almak istersen motorun devirini aşırı yüksek tutmadığın için besleme olarak daha fazla yüklenebilir ve daha fazla güç çıkarabilirsin. Ve SFI makinesi tekrar ediyorum eğer uygun atmosferik modifiye yapıldığında otomobilin ağırlığı Type R ile aynı duruma getirildiğinde TypeR ile başa kesinlikle çıkar ama 240HP üzerlerinde ise Honda ile başa çıkmak için Turboyu tercih etme durumu mecburidir. Honda içinde aşırı besleme limitleri SFI Bloğunun limitlerinin üzerinde değildir.
Bu sonuçlardan SFI Honda dan iyidir sonucu da çıkmamalı ama Hondanın Atmosferikte tek avantajı değişken dereceli üst kapak yapısıdır eğer SFI a da aynı oranda mod uygulanırsa aynı güçler alınacaktır. Diğer taraftan atmosferikten vazgeçilip en yüksek ve en güvenilir gücü kim çıkaracak denip turbolar ve her türlü mod devreye girerse bu durum Hondadan çok SFI ın işine gelecektir. Çünkü sonuçta bloğu sağlam olan işi götürür ve SFI da Honda bloğundan kesinlikle daha dayanıksız değildir.
Sözün özü eğer başa çıkmak isterseniz Hondaya karşı SFI ile başa çıkarsınız ben kısacası bunu söylemek istiyorum.
dc sport manifoldu ve eksozu olmadan v-tech ve tayyar hiç bir işe yaramaz
alırsam sadece sesi için alırım ki v-tech'yi de rahat rahat geçiyoruz
yeni type-r paşaoğlunda yapılan ölçümde 202.2 bg verdi... fabrika verisi 201
tabi her şey imkan ve para meselesi