astra gsı 156 vs civic vtec 160 mı alır drag

Bir diğer konu başlığında Vectrayı Corvette ile karşılaştırmışsın ve Vectranın üstünlüğünden bahsetmişsin burada da abartıya zam yapıp benim rakibimin THY olduğundan bahsetmişsin.
Sen de haklısın arkadaşım Peki Ben senin rakibinin ne olduğunu sorabilirmiyim ?
Discovery mi yoksa :)
Vectrayı üstünlüğünden bahsetmek değil durumun olabileceğini ax turbo olduğunu söyledim aracın. Modifiye edilmiş araçlar sonuçda ayrıca corvette standart duruyor.
 
Ayrıca ben S2K nın atmosferik olarak güçlü olduğunu zaten o amaca yönelik olarak üretilmiş olduğunu zaten kısa stroklu motor yapısının bunu gösterdiğini defalarca söyledim ama sanırım bu sizi tatmin etmiyor olmalı ki siz S2K nın turbo da da en güçlü olduğunu duymak istiyorsunuz ve sanırım bunu söylemediğim için de beni fanatik olarak tanımlıyorsunuz bu durumda sakın sizinki fanatiklik olmasın kendinizi bir sorgulayın isterseniz
Ben burada bildiğim için tüm doğruları söyledim ama eğer siz kendinizi kandırıp öyle mutlu olacaksanız Tamam S2K turbo olarakta güçlüdür. Hatta emin olun öyledir, siz öyle tatmin olun, ve kendinizi kandırmaya devam edin :)
Turboda aldığın gücü ne belirler?Motorun sıkıştırma oranı değil mi?Vtec serisi araçlarda fazlasıylar var.Aynı bar basıldığında vtec motorlar doğal olarak daha fazla güç alıyor.

S2K turbolandığında 19psi da 478WHP veriyor.(WHP dikkatiniz çekerim) 1 bar=14.7psi yani araba bu gücü 1.3 bar da alıyor.

Uzun lafın kısası Opeli seviyoruz, tercih ediyoruz.Ama Vtec serisi motorlar Opel motorlarından daha iyi bunu kabullenmek gerek.
 
Neyse o işler öyle değil ama ben sana sadece şu kısa bilgiyi vereyim o zaman

Dışarıdan basit bir bakış açısı ile konuşurken bu işin içine girip mod a kendiniz oturduğunuzda bir motorun üst kapağını işleyip sıktığınızda marşa basıp gazı dibine dayadığınızda karşılaştığınız sorunları görünce o işlerin öyle dışarıdan bakıldığı gibi olmadığını görürsünüz.
Örneğin işte böyle dışarıdan dile kolay bir açı ile bakıp hondanın atmosferik olarak sıkıştırma oranının yüksek olmasından yola çıkınca insan böyle yüksek bir sıkıştırma oranı ile üstüne üstelik bir de turbo eklenince ne süper güçler elde edilebileceği hayaline sürüklenebilir insan ama turbo uygulamak için de herşeyden önce zaten motorun kompresyonu düşürülür. öyle sanıldığı gibi atmosferikteki 11.5 :1 gibi sıkıştırma oranları ile bir motora doğrudan turbo uygulanmaya kalkınca zaten o motor işlemez ve hemen dağılır dolayısıyla turbo otomobilin kompresyonları zaten oldukça düşüktür ve özellikle yüksek sıkıştırma oranlı değildir.
Ayrıca Turbo da güç aslında bastığın barın ne kadar azlığıyla değil ne kadar çokluğuyla övünülebilecek bir durumdur çünkü bu kullandığın bloğun oluşan vuruntuya ve bastığın bar karşılığında dağılmadan ne kadar dayanabildiğini ifade eder. Yoksa güç ne kadar bar bastığında ne aldığına değil, sadece dağılmadan ne aldığına bakar. Dolayısıyla kafanda kurduğun mantık gerçekte öyle değildir birinden duyduysan da yanlış duymuşsun çünkü bir motorun atmosferik olarak ne kadar yüksek sıkıştırma oranlı olduğunun turboda zaten bir önemi yoktur dolayısıyla öğünülecek bir tarafı da yoktur bundan dolayı fazla bir güç alınacak tarafı da yoktur.

Bu konuyu daha fazla uzatmayalım isterseniz herkes kendi bildiğini biliyor nasılsa
 
Tamam sen doğrusun, sen biliyorsun en iyi evet haklısın.
 
Son düzenleme:
Evet arkadaş çok iyi biliyor, biz ne kadar konuşsak boş.Honda'da Commonrail diesel yok diyor, Honda 2005 yılında Fiat-GM'in 1.3 CDTI ile 1.0-1.4 katagorisinde aldığı ödülü 2.0-2.5 katagorisinde 2.2 CTDI ile almış. :) Bu tabloyu koymamın sebebi senin olayı bir teknoljik başarı olarak görmeyip tercih meselesi demendi.Sanıyorum bu ödül tercihlere verilmiyordur...

Honda'nın motor teknolojisinde iyi olması Opel'in kötü olduğu anlamına gelmez.Honda 10'sa Opel 1 değil, 8-9 belki, bunu kabul etmek gerekir.Motor olmasa da bir çok kriterde Opel hala Honda'nın önünde, biz de bu yüzden Opel'i tercih ediyoruz.
 
Motor olmasa da bir çok kriterde Opel hala Honda'nın önünde, biz de bu yüzden Opel'i tercih ediyoruz.
Mesela Erman abi bi kere karasörüne hayatta laf söletmem konforda cabası sonra virajda yola panter gibi yapışmasıda bence çoğu arabanın yapamadığını benim opelim yapıyo....
Eğer Erman abi eksiğim varsa düzeltirsen memnun olurum:D
Tmam motor konusunda başarılıdır ama motor denilincede Honda bu herkesce böledir isterseniz sokaktan geçen bi adama sorun isterseniz bu kadar eminim:D
 
Benim fanatizm yaptığıma karar vermek için öncelikle senin bu işi biliyor olman lazım ki öyle olmadığın ortada, sen Vti ı yiyemediğine göre öncelikle otomobilini dyno ya bir sok ondan sonra fikirlerini bir daha konuşalım

bu işleri iyi biliyo olmak uzun uzun BOŞ BOŞ bişiler yazıp sahip olduğun markayı yüceltmekse evet ben bişi bilmiyorum.Fakat senin de pek bi naneden anladığını sanmıyorum.Baksana ; ben v-tec ile yürüyemedim yada üstünlük sağlayamadım demiyorum arkandan gelebiliyo diyorum sen hala vti'i yiyemedin diyosun!nerenle okuyosun yazılanları??? gel msn'ye göndereyim sana gti,vtec,RS ve V6 ile olan videolarımı o zaman FA 015'in nası yürüdüğünü daha iyi etüd edebilirsin ;) emin ol senin aracının orj halde verdiği gücü dyno da benim aracımdan + bi şekilde alabilirsin :) stock araçlardan bahsediyoruz sen kalkıyosun c20xe'yi gırtlağa kadar doldurmaktan tayyar ile yürümekten bahsediyosun.Tamam kardeşim sen haklısın en büyük de sensin herşeyi en iyi sen biliyosun yeter artık yine uzatıp çarpıtma konuyu.Bi de uzun uzun saçma sapan msjlar yerine kısa ve öz yazmayı dene oke??? ;)
 
vti astra ile kıyaslamak pek mantıklı değil
3 te olaylar çok değişiyor vti standarta çok iyi giden bir araba değil.
 
bu işleri iyi biliyo olmak uzun uzun BOŞ BOŞ bişiler yazıp sahip olduğun markayı yüceltmekse evet ben bişi bilmiyorum.Fakat senin de pek bi naneden anladığını sanmıyorum.Baksana ; ben v-tec ile yürüyemedim yada üstünlük sağlayamadım demiyorum arkandan gelebiliyo diyorum sen hala vti'i yiyemedin diyosun!nerenle okuyosun yazılanları??? gel msn'ye göndereyim sana gti,vtec,RS ve V6 ile olan videolarımı o zaman FA 015'in nası yürüdüğünü daha iyi etüd edebilirsin ;) emin ol senin aracının orj halde verdiği gücü dyno da benim aracımdan + bi şekilde alabilirsin :) stock araçlardan bahsediyoruz sen kalkıyosun c20xe'yi gırtlağa kadar doldurmaktan tayyar ile yürümekten bahsediyosun.Tamam kardeşim sen haklısın en büyük de sensin herşeyi en iyi sen biliyosun yeter artık yine uzatıp çarpıtma konuyu.Bi de uzun uzun saçma sapan msjlar yerine kısa ve öz yazmayı dene oke??? ;)

ankarada iki tane vti la denk geldim istersen özelden plakalarınıda söyliyim o zaman sadece arabamda lexmaul ve chip vardı ve aşırı kompresyon kaçağı vardı 135-140 arası veriyordu denediğim vti lar la 10 boydan fazla oldu 3bitip 4e atığımızda.
http://www.youtube.com/watch?v=92-w43dAveg
 
ankarada iki tane vti la denk geldim istersen özelden plakalarınıda söyliyim o zaman sadece arabamda lexmaul ve chip vardı ve aşırı kompresyon kaçağı vardı 135-140 arası veriyordu denediğim vti lar la 10 boydan fazla oldu 3bitip 4e atığımızda.
http://www.youtube.com/watch?v=92-w43dAveg

tebrikler :) bende lex'de chip de yok filtresine kadar stock bi gsi,vti'da gördüğüm en temiz en diri sedan vti sadece aem marka vtec kontroler var ;) bu şartlarda yürüdüğümüzde 3 sonuna kadar her vites de vtec çeyrek boy atıyo taki 3 sonuna kadar.3 sonuna doğru fark kapanmaya başlıyo 4 de ise 1-1,5 boy kadar ben önde oluyorum 210-220 gibi fark 2-2,5 boy oluyo ve kesiyoruz.Devam etsek bizim avantajımıza,ama senin dediğin 10 boy filan gerçekten tebrikler :) ... sana ait bi videoyu da görmek isteriz ;)
 
Geri
Üst