Astra H CDTİ 35mm Eibach yay için toplu alım

amortisörlerini değiştirmediğin için o zıplama doğal, yay ile ne kadar yere yaklaştırısan araç salınıma o kadar çok girecektir. Benim 3,5 diye tutturmamın nedeni buydu işte. Bakalım bizim alacaklarımızda da aynı sorun olacak mı ?

Bu sorundan kurtulmak istiyorsan yayına uygun amortisör de alman gerekecek. Araban biraz sert tangır tungur olur ama en azından tavşan gibi zıplamaz
 
yayların 4 üncü günü
eğilimli veya bozuk yollarda araç hissedilir derecede zıplıyor
yolun şeklini alıyor gibi araç sallanma var galiba tam oturmadığından kaynaklanıyor
yorumları yaşadıkça ekliyorum
serdar istanbuldaysan bi ara görüşelim bendeki aracı test etsene yaşadığın durum varmı araçta porblem yok şu anda

serdar derken bana mı dedin abi :D serdarlar biraz fazla forumda yanılmıyorsamda :)
 
amortisörlerini değiştirmediğin için o zıplama doğal, yay ile ne kadar yere yaklaştırısan araç salınıma o kadar çok girecektir. Benim 3,5 diye tutturmamın nedeni buydu işte. Bakalım bizim alacaklarımızda da aynı sorun olacak mı ?

Bu sorundan kurtulmak istiyorsan yayına uygun amortisör de alman gerekecek. Araban biraz sert tangır tungur olur ama en azından tavşan gibi zıplamaz

uygun amartisör nerden bulcam sonuçta yaylar amortisöre vurmuyor bütün yay takanlar zıplama normal ise gerek varmı sizce arkadaşlar
 
Arkadaşlar lütfen, apachi tuning le gerçek tuning i ayırın artık. Yay takmak aracın güzel görünmesi ve düz yolda yol tutuşu artırmak dışında bir işe yaramaz. Onun dışında bozuk yollarda aracı zıplatırken amortisörlerinize ve alt takımları zarar verir. Aracı bu şekilde bozuk zeminlerde çok kullanıyorsanız bir üsre sonra sağından solundan gevşemelere bağlı tıkırtı sesi gelir.

Önceden de belirttiğim gibi yay takmanın asıl sebebi "her türlü" zeminde iyi yol tutuş yakalamak bunu aracın diğer aksamlarına zarar vermeden yapmaktır. Ha araç alçaklığının verdiği hoş görüntü yanında işin karı olur. Yay taktığınız zaman orjinal amortisörler kısa yayların salınımı için tasarlanmadığından zıplama olayı ile karşılaşılır.

Aslında sağlıklı bir uygulama istiyorsanız aracınızın modeli ve kullandığınız yayın model ve yüksekliğine uygun amortisörler de almanız gerek. Genellikle Koni-Eibach ikilisi iyi sonuç verir. Bu uygulamadan sonra o zıplama sorunu da ortadan kalkar.

Bizim 3,5 lar takıldığında bende de zıplama vb şeyler olursa yapacağım ilk iş koni leri almak olur. Eğer aracın çok zıplıyorsa sana da tavsiyem budur.
 
yayların 4 üncü günü
eğilimli veya bozuk yollarda araç hissedilir derecede zıplıyor
yolun şeklini alıyor gibi araç sallanma var galiba tam oturmadığından kaynaklanıyor
yorumları yaşadıkça ekliyorum
serdar istanbuldaysan bi ara görüşelim bendeki aracı test etsene yaşadığın durum varmı araçta porblem yok şu anda


aynen kardeşim ya benimde isteyip bulamadığım fırsat bu çok ii olur alperen bakalım nekadar fark hissedicem. bu arada ben 500evlerde oturuyorum gaziosman paşa.
 
Arkadaşlar lütfen, apachi tuning le gerçek tuning i ayırın artık. Yay takmak aracın güzel görünmesi ve düz yolda yol tutuşu artırmak dışında bir işe yaramaz. Onun dışında bozuk yollarda aracı zıplatırken amortisörlerinize ve alt takımları zarar verir. Aracı bu şekilde bozuk zeminlerde çok kullanıyorsanız bir üsre sonra sağından solundan gevşemelere bağlı tıkırtı sesi gelir.

Önceden de belirttiğim gibi yay takmanın asıl sebebi "her türlü" zeminde iyi yol tutuş yakalamak bunu aracın diğer aksamlarına zarar vermeden yapmaktır. Ha araç alçaklığının verdiği hoş görüntü yanında işin karı olur. Yay taktığınız zaman orjinal amortisörler kısa yayların salınımı için tasarlanmadığından zıplama olayı ile karşılaşılır.

Aslında sağlıklı bir uygulama istiyorsanız aracınızın modeli ve kullandığınız yayın model ve yüksekliğine uygun amortisörler de almanız gerek. Genellikle Koni-Eibach ikilisi iyi sonuç verir. Bu uygulamadan sonra o zıplama sorunu da ortadan kalkar.

Bizim 3,5 lar takıldığında bende de zıplama vb şeyler olursa yapacağım ilk iş koni leri almak olur. Eğer aracın çok zıplıyorsa sana da tavsiyem budur.


abi aynen sana katılıyorum benim taktırdığım yaylar arabama çok tatlı bir duruş vermişti ama altu takur tukur vurduktan sonra ben napim görüntüyü apaçi tunıngde bu olsa gerek ben yayları söktürdükten sonra spor amortisörlerin fiyatlarını inceledim onlarda kendi içinde ikiye ayrılıyo bi ayarlı olanları var bide sabit olanları var ayarlı olanların fiyatları 2500tlden aşagı yoktu okadar parayıda oraya bağlamak aptallık bence yani. zaten bu dizel yaylarda olmazsa bidaha bakmıcam bu yay işine çok kastı beni zaten arabayıda satmayı düşünüyorum wwsirocco alıcam kısmetse
 
aynen kardeşim ya benimde isteyip bulamadığım fırsat bu çok ii olur alperen bakalım nekadar fark hissedicem. bu arada ben 500evlerde oturuyorum gaziosman paşa.

500 evler karadeniz mah.oturuyorum yarın akşam saat 8 gibi görüşelim kısmete bak aynı yerde oturuyoruz.
 
Arkadaşlar lütfen, apachi tuning le gerçek tuning i ayırın artık. Yay takmak aracın güzel görünmesi ve düz yolda yol tutuşu artırmak dışında bir işe yaramaz. Onun dışında bozuk yollarda aracı zıplatırken amortisörlerinize ve alt takımları zarar verir. Aracı bu şekilde bozuk zeminlerde çok kullanıyorsanız bir üsre sonra sağından solundan gevşemelere bağlı tıkırtı sesi gelir.

Önceden de belirttiğim gibi yay takmanın asıl sebebi "her türlü" zeminde iyi yol tutuş yakalamak bunu aracın diğer aksamlarına zarar vermeden yapmaktır. Ha araç alçaklığının verdiği hoş görüntü yanında işin karı olur. Yay taktığınız zaman orjinal amortisörler kısa yayların salınımı için tasarlanmadığından zıplama olayı ile karşılaşılır.

Aslında sağlıklı bir uygulama istiyorsanız aracınızın modeli ve kullandığınız yayın model ve yüksekliğine uygun amortisörler de almanız gerek. Genellikle Koni-Eibach ikilisi iyi sonuç verir. Bu uygulamadan sonra o zıplama sorunu da ortadan kalkar.

Bizim 3,5 lar takıldığında bende de zıplama vb şeyler olursa yapacağım ilk iş koni leri almak olur. Eğer aracın çok zıplıyorsa sana da tavsiyem budur.

ab,m haklısın valla bizde kendi çapımızda tuning yapmaya çalışyoruz olacağıda bu kadar işte.dizel yay takan arkadaşlarda'da aynı sorun olursa veya sen takacaksın can abi sendede aynı sorun olursa gidelim beraber konileri alalım
 
Öncelikle şunu belirteyim aramızdan kimseye sen iyi sen kötü tuning yapıyorsun demiyorum, yanlış anlaşılmasın.

Ben sadece doğru olan uygulamayı söylüyorum isteyen yapar istyen yapmaz. sonuçta bu parçaların fiyatları oldukça pahallı. Durumu olan var olmayan var, sırf maddiyata bağlı olarak da bazı doğru uygulamaları yapamayabiliyoruz. Serdar ın da dediği gibi amortisör de alsan en azından bin lira cebinden çıkacak.

Şu dizelin yayları bir gelsin, takalım test edelim, eğer gerçekten zıplama çok ise o zaman KONI için de bir liste yaparız :)
 
Geri
Üst