Astra H CDTİ 35mm Eibach yay için toplu alım

Yarın akşam devam ederiz yay işine :) Arkadaşlar tecrübelerinizi bekliyoruz :) Melih abi seni sallamamazlık etmiyoruz. Ama şimdi kimse kalmadı burda tek başıma listede yaparsam olmaz. Bu arada anlamışsındır heralde ama yine de söyleyeyim 290 lira olayı şakaydı :D Mezarcılık yapmam ben :D :D :D
 
adaş 2500 artı lastik 3500.naaptın sen yaa:D:D
uğur bence basmadan geçmiştir basınca m3 aynada kalır onda:D
 
lıstenızıı ayarlayınn sayılıı adettee gelıcekk yaylar ona gore
 
arkadaşlar bugün itibari ile amörtisörlerden gelen azda olsa ses ile original yaylarıma geri döndüm dünya varmış ; ben komple iade edersem kullanmayacağım; ama 02.22 olanını getirirse firma mecbur takıcam yoksa param yanıyor.
özel serviste 50 tl işcilik ile söktürdüm ; gitmişkende astra h karter koruma taktırdım 50 tl.
sernes arkadaşım deneme yapacaktık ama firma iade için daha çok kullanırsan almam deyince bende sökmek zorunda kaldım;nasip dizel yaylara artık
 
son durum dizel yayları bekliyoruz
orijinalleri taktım zıplama bitti
valla bütün yay alacak arkadaşlar dizel veya benzinli yayı olsun bütün takanlar araç tavşan gibi zıplayacak ben 4 günde 2 kilo verdim :)
almaya karar verince bu zıplama olayını dikkate alın bir çoğunuz vazgeçecek zaten
yay yerine 18"jant daha süper fikir bence
 
Biraz uzun oldu ama mutlaka okuyun!

arkadaşlar hangi yayı alırsanız alın, size rahatsızlıktan başka hiçbir getirisi olmayacaktır. bi çok kimse yayların viraj performansını olumlu etkilediği yönünde konuşmuş, ancak dile gelmeyen bir konu varki, bahsi geçen performansı sadece stabil sürüş sağlayabileceğiniz, kaymak gibi bir asfaltta elde edersiniz. alperen arkadaşımızın bahsettiği zıplamayı virajda yaşadığınızı düşünsenize. ben size soyliyeyim madem 500evler tarafında oturan bir çok arkadaş var, bahsettiğim yeri de muhtemelen anlayacaksınız. tem den bayrampaşa sultançiftliği çıkışından çıktım. tekstilkent, giyimkent girişinden sonra yıldırım mahallesine girişten girdim. sola doğru buyuk bir viraj var. onun içinde oyle bir kot farkı varki, daha önce 100 km gibi bir sürratte stabil sürüş sağlıyabiliyorken, yaylarımı taktıktan sonra o viraja o hızla girdiğimde, zıplayarak kendimi yan şeritte buldum. anladım ki bu yay işi bana göre değil. ne zaman yaylı bir arabayı yürürken görsem zıplıyor... bu dediklerimi göz önünde bulundurun yay alırken. amortisorlere mudahale etmeyecekseniz yay işine bulaşmayın... amortisorlere bulaştıgınızdada, stabil sürüşü sağlar , zıplama yaşamazsınız ama , bisiklet üzerinde gider gibi olursunuz. muhendisler optimum değerleri sağlıyorlar, siz hiç merak etmeyin. viraj performansınızı artırmak ıstıyorsanız, lastik tabanını genişletin derim.
 
Geri
Üst