Astra J Dizel Yazilim Attirdim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan onderak
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Astra J Dizel Yazilim Attirdim

Konunun ilk mesajina video eklenmistir..
 
Ynt: Astra J Dizel Yazilim Attirdim

4. vites 4000 devir 140 km hız.yazılımsız yorumlar farkı belirler
 
Ynt: Astra J Dizel Yazilim Attirdim

onur1982 link' Alıntı:
4. vites 4000 devir 140 km hız.yazılımsız yorumlar farkı belirler

Aynen oyle abi :) video ozetle onu diyor :)
3'te 5500 devire yakinda 120 de gosterttik bi denememizde,
2 kere kesiciye girdik maalesef...
Onun disinda, bi kac defa anti patinaj sistemi devreye girdi hizlanmadan...
4 te 160'a kadar kisa denilebilecek mesafede hizlanmayi basardik.
Ama en rahat basarimiz 4'te 4000 devirde yakalayabildigimiz 140 km/h oldu..
Ve videonun sonunda, 2 pati sesiyle videomuzu tamamladik...
Yorumlari bekliom :)
 
Ynt: Astra J Dizel Yazilim Attirdim

Valla videoyu izledim, ses güzel, benzinli bir araba havası vardı arabada, hızlanmalar gayet güzeldi, TC'nin yanması da çok şık oldu. (:

Yeni arabanızı güle güle kullanın diyorum. (:
 
Ynt: Astra J Dizel Yazilim Attirdim

Tesekkurler, Allah razi olsun..
 
Ynt: Astra J Dizel Yazilim Attirdim

eketen link' Alıntı:
Hayır olsun Özhan Bey :)
valla emre bey dostum hem basıon hem de yakıt tüketimi azalıyor diyolar cezbediyor beni bir gün yaptırırsam şaşırma :) ama yine de her türlü menunum aracımdan bana o kadar da hantal gelmiyor...
 
Ynt: Astra J Dizel Yazilim Attirdim

Önder hayırlı uğurlu olsun, aracını şimdi daha da güle güle kullan.


Bu konuda eski dizel aracım Focus tan biraz tecrübem var, işlem sonrası kullanım keyfi hayli artıyor ancak kendimce bir tavsiyede bulunayım; bu işlem sonrası haliyle motor özellikle turboya daha fazla yük bineceğinden yağ ve filtrelerini 7500km de bir değiştir kardeşim, yağın kalitesi vs ne olursa olsun her daim yeni tutarsan faydana olacaktır, ayrıca 1.3 motorlarda baskı balata biraz hassas olduğundan artan gücün keyfine kapılıp sık sık ani kalkış-patinaj yaptırma bence, ama elbette zevk ve araç senin.


Bunun dışında yakıt ekonomisi için düşük devirde sabit hızda kullanım gerekiyor; aracın eskiye göre artan alt devir gücü daha az miktarda gaz ile yol almayı mümkün kıldığından ekonomi de sağlanabiliyor (Modifiyeli Focus dizelle ş.dışı yolda 100km de 3.4 litre tükettim)
 
Ynt: Astra J Dizel Yazilim Attirdim

batigol1907 link' Alıntı:
valla emre bey dostum hem basıon hem de yakıt tüketimi azalıyor diyolar cezbediyor beni bir gün yaptırırsam şaşırma :) ama yine de her türlü menunum aracımdan bana o kadar da hantal gelmiyor...

Senin araban da gayet güzel gidiyor. Yapılmış bir iki araba var. Denk gidersek gösteririm sana ;) 
 
Ynt: Astra J Dizel Yazilim Attirdim

batigol1907 link' Alıntı:
valla emre bey dostum hem basıon hem de yakıt tüketimi azalıyor diyolar cezbediyor beni bir gün yaptırırsam şaşırma :) ama yine de her türlü menunum aracımdan bana o kadar da hantal gelmiyor...


Hayır kesinlikle "hem basıp hem yakıt azalması" sözkonusu değil, bastığınız zaman artan performansa paralel oranda yakıt tüketimi de artıyor ancak yazılımın önceliği daha güçlü bir araç olduğundan kullanıcılar bir miktar yakıt artışını tabiri caizse "feda ediyorlar"

Ekonomi sadece artan güç yüzünden alt devirlerde gaza daha az basıldığından sakin ve stabil kullanımlarda elde edilebiliyor ki bu da esasen "en iyi ihtimalle sakin kullanımda tüketim değişmiyor" olarak algılanmalı bana göre, bu yazılımın gördüğüm kadarıyla en fazla memnuniyet oluşturduğu kullanıcılar 1.3 Fiat / GM motoruna sahip araç sürücüleri çünkü bu motorlar çok kaliteli olsalar da düşük devirde emsallerine göre zayıf kalıyorlar.
 
Geri
Üst