atiker

S

Sertan_c

Bilgi Girilmemiş
Arkadaşın dediği dopru olabilir. Bende 32 lt ile 360 km falan gidiyorum ama hızım 130-140 km. 90 km ile gidersen 50 km daha fazla gidebilir 32 lt ile.
0,185 ile 0,125 arasında çok büyük fark var...
90 km ile gitmeyi deneyipte ölçün birde. en fazla km de 0,16-0,17 ye düşer yakıtınız.. arkadaşın bahsettiği rakamlar mucize gibi bişey,,,
 

cance

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,732
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
kesinlikle

ben de üstün otogazda taktırmış ve 3 seneyi aşkın süredir sorunsuz binmiş biri olarak üstün otogazı öneririm. atikerin sahibi olan kişi porsche cayenne turbo jipine orada ayar yaptırıyordu. o kadar diyim. tabi onda prins takılı idi o ayrı.

bu arada turbo aracı olanlar ankarada ahmet usta ki özbek opel servisi kendisi şaşmazda dışında birine prins taktırmasın derim.

aslında o arabada atiker vardı... ama malum atikerin enjektörleri çok iyi değil... atiker enjektörleri yeterli gelmeyince enjektör olarak prins takmışlardı ama geri kalanı atikerdi...
 

Chatin

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
1,685
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
aslında o arabada atiker vardı... ama malum atikerin enjektörleri çok iyi değil... atiker enjektörleri yeterli gelmeyince enjektör olarak prins takmışlardı ama geri kalanı atikerdi...

yok atikeri o kadar abartmamak lazım. regülatörü sapıtabiliyor. ben garanti kapsamında olduğu için ücretsiz değiştirdim regülatörü ve genelde şikayet hep regülatörden.

o zaman keihin enjektör taktılar. yani prins in kullandığı enjektör geri kalanı atiker. işte dediğim dediğim(yazdığım) gibi regülatör dışında sorunu olmuyor. tabi yakıt tankı göstergesini saymazsak. ki benim tek yakıt göstergem 1 depo ile gittiğim ortalama 350 km yi gösterecek olan km sayacı :)

bu arada 1.65 olmuş aktaş daki milangaz. milangaza dönmeden direk giden şu 15 litre de 1 litre hediyeli petrol ofisi gazı 1.67 ye geliyor. ama hatırlatayım po kart kullanmayacaksın ve toplamda 15 litre ve katları olmuyor tek alışta 15 litre ve katlarını alacaksın.
 

cance

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,732
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
çetin aslında atikerin en zayıf ve dezavantajlı yeri enjektöri... valf tipi enjektör kullanıyor... bu da üst devirlerde çok iyi performans vermemesine veya meme ile ayarladıkları için zor ayar yapılmasına neden oluyor... ama bu enjektör sayesinde de nereden gaz alırsanız alın enjektörler çok zor bozulur bu enjektörler nerdeyse her tür pis gazla çalışırlar :)
 

cance

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,732
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
tabi birde ms olarak çok hızlı enjektör değiller tepki süreleleri biraz fazla... ama enjektörleri ucuz olduğu için kitte ucuz...
 

Chatin

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
1,685
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
aynen .. o ms değeri gazın pülverize edilme süresi. sanırım. yani 2 loop arası süre:)

işte o süreyi max a çıkarmıştım bi kere cidden benzinden çok daha iyi gidiyordu ve 15 kuruş yakarken aynı gazla 16 kuruş yakıyordum sadece. yani üst devirlerdeki yetersiz pülverize ya da sanayi diliyle işemeyi süresini kısarak anca o üst devirlerdeki yığılmadan kurtuluyorsun. y

özetin özeti

tıngır mıngır memur işi sürecekseniz arabayı atiker tam size göre :)
 
S

Sertan_c

Bilgi Girilmemiş
aynen .. o ms değeri gazın pülverize edilme süresi. sanırım. yani 2 loop arası süre:)

işte o süreyi max a çıkarmıştım bi kere cidden benzinden çok daha iyi gidiyordu ve 15 kuruş yakarken aynı gazla 16 kuruş yakıyordum sadece. yani üst devirlerdeki yetersiz pülverize ya da sanayi diliyle işemeyi süresini kısarak anca o üst devirlerdeki yığılmadan kurtuluyorsun. y

özetin özeti

tıngır mıngır memur işi sürecekseniz arabayı atiker tam size göre :)
valla ben yüzdeye vurursak %99 aynen böyle kullanırım, kit atiker benim de,
ben çok ta memnunum, ama o %1 lik kısımda da 1.viteste devir kesiciye sokarım arabayı ve ne enjektörden kaynaklı ne ayardan kaynaklı hiç bir sıkıntısı yok. bence sizin söyledikleriniz belki daha önceleri için geçerli olabilir ama şuanda valfleriyle ilgili bir sıkıntısı yok atiker in. devir kesiciye lpg ile çok çok rahat ve seri bir şekilde giriyor araba, altı ayda en fazla 3 defa olmak üzere denenmiştir. ama ayar konusunda geçenlerde okuduğum bir yazıdan sonra kafam iyice karıştı.
 
S

Sertan_c

Bilgi Girilmemiş
devir kesiciye girmesi bir kriter değil hoca.
bence kriter.. o değilse nedir kriter.. forumda atiker kitle 3500 4000 den fazla devir çeviremezsin diyenler de vardı... bence enjektör harici bi farkı yok italyan larla arasında, o enjektörlerde devir kesiciye bile giriyorsa daha ne yapsın sizin için bilmem... ben memnunum arkadaşlar. onu anlatmak istedim... herkese de tavsiye ederim atiker i...
 

cance

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,732
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bence kriter.. o değilse nedir kriter.. forumda atiker kitle 3500 4000 den fazla devir çeviremezsin diyenler de vardı... bence enjektör harici bi farkı yok italyan larla arasında, o enjektörlerde devir kesiciye bile giriyorsa daha ne yapsın sizin için bilmem... ben memnunum arkadaşlar. onu anlatmak istedim... herkese de tavsiye ederim atiker i...

devir kesiciye her türlü girer... asıl olay devir kesiciye kadar nasıl gittiğidir... benzindeki kadar seri olarak 4000-6500 devir aralığını alıyor mu almıyor mu bu çok daha önemlidir devir kesiciye girmesinden...
 
Üst