Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cbobec1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

Bende aracımı sıfır aldım. Ve 2 yıl ek garanti için başvurabileceğim süre henüz dolmadı, açıkçası garantisi uzun sürsün diye düşünmüyor değilim ancak bu gibi paylaşımlar sayesinde bilinçlendikçe kafamda "acaba" sorusu çok fazla olmaya başladı.
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

Aydn link' Alıntı:
Bende aracımı sıfır aldım. Ve 2 yıl ek garanti için başvurabileceğim süre henüz dolmadı, açıkçası garantisi uzun sürsün diye düşünmüyor değilim ancak bu gibi paylaşımlar sayesinde bilinçlendikçe kafamda "acaba" sorusu çok fazla olmaya başladı.
Bu düşüncenizi Opel Türkiye ile paylaşırsanız hem kendinize hem de hepimize yardımcı olursunuz... Hatta daha önceki mesajlarda attığım gibi garantiyi OPEL'in kendisinin vermesini talep edebiliriz...
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

Evet bu konuyu öncelikli olarak yetkili servisle ve hatta gerekirse Opel Türkiye ile görüşmeyi düşünmeye başladım ciddi ciddi. Çünkü farklı markaların 5 yıl verdiği koşulsuz garantiler karşısında bizim 2 yıllık garantiye ekstra ücret verip 2 yıl daha özel garanti yapılıyor olması çok can sıkıcı.
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

OPEL şunu asla unutmamalı...Biz varsak onlar var....Biz yoksak yoklar.
Bize arabayı satmadan önce nasıl davranıyor peşimize düşüyorlarsa satış sonrası hizmetlerde de en iyisini vermek zorundalar..
şunu da bilsinler ki yapmış oldukları bir yanlış  sanal ortamda çok kısa zamanda yüzlerce kişi tarafından okunuyor...
şu an için yazmış olduğum sorun yalnızca bu sitemizde 400'ün üzerinde OPEL kullanıcısı veya Opel müşteri adayı tarafından okunmuş...
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

B֜LENT link' Alıntı:
Aynen dediginiz gibi Zeki halledemediyse umut yok bencede.

Abi şimdi burada bir duralım. Zeki Bey'i tanımıyorum ve servis içerisindeki konumunu bilmiyorum. şayet yakın arkadaşınsa da umarım kırılmazsın çünkü ben mizacım gereği ''Doğru''ya ''Doğru'' derim...

Zeki Bey halledemedi mi? Halletmedi mi? ֖nce bunu kestirelim.

NET olarak ifade ediyorum serviste ilgili konumda bir yakını / tanıdığı olanın garantiden değiştiremeyeceği parça neredeyse yoktur. Bir çok kez şahit oldum, gözümle gördüm.

Hadi tanıdık olmasın. Yine olay serviste biter. Garantisi olmayan araca garantiden parça değişimi yapabilen yetkili servisin garantisi dolmamaış araç için değiştiremeyeceği ne olabilir?
Bir yetkili servisin garantiden değiştirmediğini, bir diğer servis anında değiştiriyor Opel'de. Bizler buna Astra J araçlarımızda baskı balata, cam çıtası, kaliper, amortisör konusunda birçok kez şahit olduk. Bir servis değiştirmem derken bir diğer servis değiştiriyor. Bülent abi bana kırılmasın sadece misal veriyorum, AFL'yi değiştiren servis, turbo hortumunu nasıl / neden değiştirmez.

Sözün özü: Bence Zeki Bey, (burada Zeki Bey'den kasıt şahsı değil ilgili olduğu yetkili servistir.)  olayı halledememiş değil, halletmemiş!

Bu arkadaşımızın mağduriyetinin temel sebebi o yetkili servistir bana göre. Ne onayı? NE Opel Türkiye'si? ևoğu kılıf. Tekrar söylüyorum garantisiz araca garantiden parça takabilen yetkili servisin garantili araç için değiştiremeyeceği parça neredeyse yoktur.

Bir sürü detay yazabilirim ama şu hepsine yeter: Benim lastiklerimde fabrika çıkışı hata vardı ve araç sürekli sağa çekiyordu, yetkili servis beni Bridgestone bayiine yönlendirdi ve bizim gönderdiğimizi söyle ne gerekiyorsa yapılsın dedi. Gittim sadece ön 2 lastiği değiştirdiler.

Arkadakiler de sorunlu olabilir diye sinirlendim ve ''Değiştiriyorsanız 4'ünü değiştirin, aksi halde bırakın ben servisime geri gideceğim.'' dedim benimle 15 dakika münakaşa ettiler ve ben de servis müdürünü arayıp durumu anlattım. Servis müdürü bana direkt olarak Bridgestone bayii sorumlusunu telefona vermemi istedi ve telefonda ona ''Biz size müşterimizi gönderdik ve ne gerekiyorsa yapın dedik, karşınızda biz varız.'' dedi ve 4 lastik anında değişti.

1.5 yılda farklı illerdeki 3 arkadaşımı sıfır araç için o servise yönlendirdim ve oradan aldılar. Türkiye'nin neresinde olursam olayım Opel almaya kaar verdiğim sürece gider o servisten alırım. şimdi sadece Opel Türkiye mi kötü?

Başka söze gerek var mı?
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

Aydn link' Alıntı:
Evet bu konuyu öncelikli olarak yetkili servisle ve hatta gerekirse Opel Türkiye ile görüşmeyi düşünmeye başladım ciddi ciddi. ևünkü farklı markaların 5 yıl verdiği koşulsuz garantiler karşısında bizim 2 yıllık garantiye ekstra ücret verip 2 yıl daha özel garanti yapılıyor olması çok can sıkıcı.
  ֜cretsiz olarak Opel Türkiye'yi  aşağıdaki telefondan arayabilirsiniz.....

Sorulariniza cevap verebilmemiz icin bize 0800 415 98 02 (ucretsiz hat) ya da 0232 853 23 30 numarali telefonlarimizdan ulasabilirsiniz.
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

REC link' Alıntı:
Abi şimdi burada bir duralım. Zeki Bey'i tanımıyorum ve servis içerisindeki konumunu bilmiyorum. şayet yakın arkadaşınsa da umarım kırılmazsın çünkü ben mizacım gereği ''Doğru''ya ''Doğru'' derim...

Zeki Bey halledemedi mi? Halletmedi mi? ֖nce bunu kestirelim.

NET olarak ifade ediyorum serviste ilgili konumda bir yakını / tanıdığı olanın garantiden değiştiremeyeceği parça neredeyse yoktur. Bir çok kez şahit oldum, gözümle gördüm.

Hadi tanıdık olmasın. Yine olay serviste biter. Garantisi olmayan araca garantiden parça değişimi yapabilen yetkili servisin garantisi dolmamaış araç için değiştiremeyeceği ne olabilir?
Bir yetkili servisin garantiden değiştirmediğini, bir diğer servis anında değiştiriyor Opel'de. Bizler buna Astra J araçlarımızda baskı balata, cam çıtası, kaliper, amortisör konusunda birçok kez şahit olduk. Bir servis değiştirmem derken bir diğer servis değiştiriyor. Bülent abi bana kırılmasın sadece misal veriyorum, AFL'yi değiştiren servis, turbo hortumunu nasıl / neden değiştirmez.

Sözün özü: Bence Zeki Bey, (burada Zeki Bey'den kasıt şahsı değil ilgili olduğu yetkili servistir.)  olayı halledememiş değil, halletmemiş!

Bu arkadaşımızın mağduriyetinin temel sebebi o yetkili servistir bana göre. Ne onayı? NE Opel Türkiye'si? ևoğu kılıf. Tekrar söylüyorum garantisiz araca garantiden parça takabilen yetkili servisin garantili araç için değiştiremeyeceği parça neredeyse yoktur.

Bir sürü detay yazabilirim ama şu hepsine yeter: Benim lastiklerimde fabrika çıkışı hata vardı ve araç sürekli sağa çekiyordu, yetkili servis beni Bridgestone bayiine yönlendirdi ve bizim gönderdiğimizi söyle ne gerekiyorsa yapılsın dedi. Gittim sadece ön 2 lastiği değiştirdiler.

Arkadakiler de sorunlu olabilir diye sinirlendim ve ''Değiştiriyorsanız 4'ünü değiştirin, aksi halde bırakın ben servisime geri gideceğim.'' dedim benimle 15 dakika münakaşa ettiler ve ben de servis müdürünü arayıp durumu anlattım. Servis müdürü bana direkt olarak Bridgestone bayii sorumlusunu telefona vermemi istedi ve telefonda ona ''Biz size müşterimizi gönderdik ve ne gerekiyorsa yapın dedik, karşınızda biz varız.'' dedi ve 4 lastik anında değişti.

1.5 yılda farklı illerdeki 3 arkadaşımı sıfır araç için o servise yönlendirdim ve oradan aldılar. Türkiye'nin neresinde olursam olayım Opel almaya kaar verdiğim sürece gider o servisten alırım. şimdi sadece Opel Türkiye mi kötü?

Başka söze gerek var mı?

Bu açıklamaları sonuna kadar okudum. Peki bir diğer sorum, sonradan ücret verip 2 sene daha uzattığımız garanti özel bir garanti sıfatına mı sahip? Aracı alırken verilen standart 2 yıl garanti ile bir farkı var mı?
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

Sayın cbobec:  (isminizi bilmiyorum kusura bakmayın).

Lütfen şuan için bir genelleme yapıp marka olarak OPEL'i kötülemeyin. Farklı servisleri deneyin, şayet gereken her şeyi yaptıktan sonra sonuç alamazsanız bu sefer faturayı OPEL'e kesersiniz.

Yukarıdaki mesajımda da belirttim. Bir yetkili servisin değiştirmediğini farklı bir yetkili servis değiştirebiliyor. Dolayısıyla önce farklı yetkili servislere gidin.

Zira gittiğinizden farklı bir Opel yetkili servisi sorununuzu en iyi şekilde çözebilir ve oradan çok memnun ayrılmanıza vesile olabilir. Bu durumda OPEL hakkında söylediklerinizden pişmanlık duymak durumunda kalabilirsiniz... O yüzden önce başka servis  ;)
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

REC link' Alıntı:
Abi şimdi burada bir duralım. Zeki Bey'i tanımıyorum ve servis içerisindeki konumunu bilmiyorum. şayet yakın arkadaşınsa da umarım kırılmazsın çünkü ben mizacım gereği ''Doğru''ya ''Doğru'' derim...

Zeki Bey halledemedi mi? Halletmedi mi? ֖nce bunu kestirelim.

NET olarak ifade ediyorum serviste ilgili konumda bir yakını / tanıdığı olanın garantiden değiştiremeyeceği parça neredeyse yoktur. Bir çok kez şahit oldum, gözümle gördüm.

Hadi tanıdık olmasın. Yine olay serviste biter. Garantisi olmayan araca garantiden parça değişimi yapabilen yetkili servisin garantisi dolmamaış araç için değiştiremeyeceği ne olabilir?
Bir yetkili servisin garantiden değiştirmediğini, bir diğer servis anında değiştiriyor Opel'de. Bizler buna Astra J araçlarımızda baskı balata, cam çıtası, kaliper, amortisör konusunda birçok kez şahit olduk. Bir servis değiştirmem derken bir diğer servis değiştiriyor. Bülent abi bana kırılmasın sadece misal veriyorum, AFL'yi değiştiren servis, turbo hortumunu nasıl / neden değiştirmez.

Sözün özü: Bence Zeki Bey, (burada Zeki Bey'den kasıt şahsı değil ilgili olduğu yetkili servistir.)  olayı halledememiş değil, halletmemiş!

Bu arkadaşımızın mağduriyetinin temel sebebi o yetkili servistir bana göre. Ne onayı? NE Opel Türkiye'si? ևoğu kılıf. Tekrar söylüyorum garantisiz araca garantiden parça takabilen yetkili servisin garantili araç için değiştiremeyeceği parça neredeyse yoktur.

Bir sürü detay yazabilirim ama şu hepsine yeter: Benim lastiklerimde fabrika çıkışı hata vardı ve araç sürekli sağa çekiyordu, yetkili servis beni Bridgestone bayiine yönlendirdi ve bizim gönderdiğimizi söyle ne gerekiyorsa yapılsın dedi. Gittim sadece ön 2 lastiği değiştirdiler.

Arkadakiler de sorunlu olabilir diye sinirlendim ve ''Değiştiriyorsanız 4'ünü değiştirin, aksi halde bırakın ben servisime geri gideceğim.'' dedim benimle 15 dakika münakaşa ettiler ve ben de servis müdürünü arayıp durumu anlattım. Servis müdürü bana direkt olarak Bridgestone bayii sorumlusunu telefona vermemi istedi ve telefonda ona ''Biz size müşterimizi gönderdik ve ne gerekiyorsa yapın dedik, karşınızda biz varız.'' dedi ve 4 lastik anında değişti.

1.5 yılda farklı illerdeki 3 arkadaşımı sıfır araç için o servise yönlendirdim ve oradan aldılar. Türkiye'nin neresinde olursam olayım Opel almaya kaar verdiğim sürece gider o servisten alırım. şimdi sadece Opel Türkiye mi kötü?

Başka söze gerek var mı?
Kardeş söylediklerine aynen katılıyorum...Herkes şunu bilsin ki..Benim problemim şahıslarla değil...Kurumlarla...şahıslar bugün orda çalışıyor...Yarın çalışmıyor...Benim gördüğüm problemin kaynağı OPEL..Benim şuan yaşadığım problemi Opel Türkiye yetkili servise değiştir dediğinde Servis değiştirmeyecek mi? Ayrıca benim kızmış olduğum çifte standart...Yaşanan tutarsızlıklar....
 
Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!

Aydn link' Alıntı:
Bu açıklamaları sonuna kadar okudum. Peki bir diğer sorum, sonradan ücret verip 2 sene daha uzattığımız garanti özel bir garanti sıfatına mı sahip? Aracı alırken verilen standart 2 yıl garanti ile bir farkı var mı?

Evet var, garantiyi direkt olarak Opel vermiyor. Sistem biraz farklı.

Bir de (bu konuda emin değilim, sadece tahmin yürütüyorum) +2 yıl garanti içerisinde çıkacak arızaların giderilmemesi durumunda yasal yollara başvurursanız normal garantide olduğu kadar hakkınızı bulamayabilirsiniz. Çünkü +2 yıl garanti yasal garantiden ziyade biraz daha özel bir durum.
 
Geri
Üst