- Katılım
- 21 Kas 2009
- Mesajlar
- 159
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Arkadaşlar arabam opel corsa B birkaç sorum olucak sizlere ,
1) Devriyaj balatasının bittiğini nasıl anlarız , arabanın kavraması çok yukarıda neredeyse pedalı yarıdan daha yukarı kadar bırakıyorum öyle kavrıyor anca devriyaj mı bitti acaba heleki yokuşlarda araba yarım metre geri kaçtıktan sonra anca toparlıyorum
2) Geçen gün baya dik bir yokuşta ve yoğun tarifkte kırmızı ışıkta duruyordum arabayı geri kaçırmayaım diye devriyajı kavrama noktasında tuttum hemen kalkmak için , sarı yanana kadar yaklaşık 20 sn falan kaldı kavramada daha sonra 50 M kadar gittim ve motor arıza lambası yandı ve hararet 100 civarına geldi daha sonra biraz durdum acayip bir yanık kokusu geldi devriyajı baya zorladık heralde sonra motor arıza ışık lambası söndü ama o gün bu gündür ne zaman kavrama noktasında biraz fazla beklesem hararet göstergesi hemen artıyor eskiden böyle yapmıyordu nedeni nedir acaba birde örneğin yokuşlarda kavrama noktasını kullanmadan ve geri kaçırmadan nasıl kalkarız bi türlü çözemedim bunun kısa yolu varmı yoksa devriyaj çok dayanmayacak buna
3) yoldaki çukurlardan geçerken araba çok sarsılıyor sanki amaortisör yokmuş gibi tak tuk sesler geliyor geçerken bu çok rahatsız ediyor beni acaba süspansiyonlardamı sorun var
4) motor soğutma suyuna normal çeşme suyu konluyormu acaba yoksa sf su mu koymak gerek gecen su seviyesi iraz düşmüştü yarıdan biraz aşağıyya indi hararet yapar diye bagajdaki sudan biraz ekledim sorun olur mu acaba
5) geçenlerde arabamın ön tarafına su girmişti sağ ön yolcu ksımındaki döşemem baya ıslanmıştı ben kuruladım o gün ama hala alt taraflada ıslaklk kalmış bastıdığımda vıcık vıcık sesler geliyor tam olarak nasıl kurutabilirirm altındaki süngeri 2 hafta oldu kurumadı hala mübarek , koku falan yapar diyolar ondan korkuyorum.
cevaplayan arkadaşlara şimdiden sonsuz teşekkürler.
1) Devriyaj balatasının bittiğini nasıl anlarız , arabanın kavraması çok yukarıda neredeyse pedalı yarıdan daha yukarı kadar bırakıyorum öyle kavrıyor anca devriyaj mı bitti acaba heleki yokuşlarda araba yarım metre geri kaçtıktan sonra anca toparlıyorum
2) Geçen gün baya dik bir yokuşta ve yoğun tarifkte kırmızı ışıkta duruyordum arabayı geri kaçırmayaım diye devriyajı kavrama noktasında tuttum hemen kalkmak için , sarı yanana kadar yaklaşık 20 sn falan kaldı kavramada daha sonra 50 M kadar gittim ve motor arıza lambası yandı ve hararet 100 civarına geldi daha sonra biraz durdum acayip bir yanık kokusu geldi devriyajı baya zorladık heralde sonra motor arıza ışık lambası söndü ama o gün bu gündür ne zaman kavrama noktasında biraz fazla beklesem hararet göstergesi hemen artıyor eskiden böyle yapmıyordu nedeni nedir acaba birde örneğin yokuşlarda kavrama noktasını kullanmadan ve geri kaçırmadan nasıl kalkarız bi türlü çözemedim bunun kısa yolu varmı yoksa devriyaj çok dayanmayacak buna
3) yoldaki çukurlardan geçerken araba çok sarsılıyor sanki amaortisör yokmuş gibi tak tuk sesler geliyor geçerken bu çok rahatsız ediyor beni acaba süspansiyonlardamı sorun var
4) motor soğutma suyuna normal çeşme suyu konluyormu acaba yoksa sf su mu koymak gerek gecen su seviyesi iraz düşmüştü yarıdan biraz aşağıyya indi hararet yapar diye bagajdaki sudan biraz ekledim sorun olur mu acaba
5) geçenlerde arabamın ön tarafına su girmişti sağ ön yolcu ksımındaki döşemem baya ıslanmıştı ben kuruladım o gün ama hala alt taraflada ıslaklk kalmış bastıdığımda vıcık vıcık sesler geliyor tam olarak nasıl kurutabilirirm altındaki süngeri 2 hafta oldu kurumadı hala mübarek , koku falan yapar diyolar ondan korkuyorum.
cevaplayan arkadaşlara şimdiden sonsuz teşekkürler.
Son düzenleme: