bor power uyguladım.

ya boş bir yap olsa küçücük şeyi neden 115 liraya satsınlar hatta ondan da vaz geçtim odtü nün falan sertifakısını da vermişler adamlar kaldıkı daha pahalı olanını araştırırsanız amerikadaki üniversitelerin bile onayı var ama ben yine diyorum ki aşınan motoru tamir ediyor bu da kullanıcı da performans etkisi yaratıyor

Ahmet Abi ben her 2 depo da bir würth ün mazot katkısını kullanıyorum 4.800 km de yani 3 kere kullanmışım :)
 
ya boş bir yap olsa küçücük şeyi neden 115 liraya satsınlar hatta ondan da vaz geçtim odtü nün falan sertifakısını da vermişler adamlar kaldıkı daha pahalı olanını araştırırsanız amerikadaki üniversitelerin bile onayı var ama ben yine diyorum ki aşınan motoru tamir ediyor bu da kullanıcı da performans etkisi yaratıyor

Ahmet Abi ben her 2 depo da bir würth ün mazot katkısını kullanıyorum 4.800 km de yani 3 kere kullanmışım :)

ben çok uzun yıllardır, kullandığım benzinli dizel tüm arabalarda arabanın performansı düşmeye başlayınca durumuna göre 5-10 depoda bir yakıtın içerisine katılan kaliteli enjektör temizleyici kullandım. her zaman faydasını gördüm. hiç carbon clean yaptırmadım.nedenine gelince; eksozun içi yandı değiştirmek zorunda kaldım diyenden tutunda, enjektörlerim arizalandı, motorum hasar gördü diyenlere kadar bir sürü şikayet okudum ve duydum. ama enjektör temizleyici kullananlardan hiç bir şikayet duymadım, kendimde yaşamadım. hem çok ucuz, hem çok pratik çözüm.
ancak ben 2 depoda bir kullanıyorum diyorsun, bence o kadar sık kullanmana gerek yok. teknik açıdan motora zarar verirmi bilmiyorum ama en azından parana yazık.
birde würt tahminen 30-35 lira civarında, ben metrodan yada diğer hipermarketlerden alıyorum, orjinal italyan yada amerikan malı olan 2-3 marka var fiatları 10-15 lira arasında bunlardan alıp 5-6 depoda bir kullanabilirsin.
sadece petrollerde 5-6 liraya satılan ne olduğu pek belli olmayan ürünlerden uzak durun.
 
ürünün ismi MS-250 bor power.

Ama benim buldugum ürün S-250,MS bulamadim.kullanim sartlari ayni,harfler arasindaki fark neyi ifade ediyor onu anlamadim.
 
Son düzenleme:
ben çok uzun yıllardır, kullandığım benzinli dizel tüm arabalarda arabanın performansı düşmeye başlayınca durumuna göre 5-10 depoda bir yakıtın içerisine katılan kaliteli enjektör temizleyici kullandım. her zaman faydasını gördüm. hiç carbon clean yaptırmadım.nedenine gelince; eksozun içi yandı değiştirmek zorunda kaldım diyenden tutunda, enjektörlerim arizalandı, motorum hasar gördü diyenlere kadar bir sürü şikayet okudum ve duydum. ama enjektör temizleyici kullananlardan hiç bir şikayet duymadım, kendimde yaşamadım. hem çok ucuz, hem çok pratik çözüm.
ancak ben 2 depoda bir kullanıyorum diyorsun, bence o kadar sık kullanmana gerek yok. teknik açıdan motora zarar verirmi bilmiyorum ama en azından parana yazık.
birde würt tahminen 30-35 lira civarında, ben metrodan yada diğer hipermarketlerden alıyorum, orjinal italyan yada amerikan malı olan 2-3 marka var fiatları 10-15 lira arasında bunlardan alıp 5-6 depoda bir kullanabilirsin.
sadece petrollerde 5-6 liraya satılan ne olduğu pek belli olmayan ürünlerden uzak durun.


evette abi bizim bura iskenderun sınıra yakın kaçak işi çok oluyor bu taraflarda devamlı aynı petrolden shell den alıyorum mazotu uydu takip sistemi var die bir de oradaki würthün fiyatı 20 TL yani aslında zamanla 2 depoya çıkartabilirim her 3. depoda 1 kullanabilirim.
 
aracına borpower ve benzeri ürünler uygulayıp sesinden çekişinden memnun olan arkadaşlara söyleyebilecek birşey yok.
benim anlamadığım ve mantık yürüttüğüm konu şu:araç üreten firmalar oldukça karışık bir proses sonrası bir araç üretiyorlar.ciddi ar-ge çalışmaları yapıyorlar.ancak içine 100 liralık bir ürün koysalar araçları daha sessiz daha seri hatta daha güçlü olabilecekken bunu yapmıyorlar.
bu konuda ne dersiniz?
 
aracına borpower ve benzeri ürünler uygulayıp sesinden çekişinden memnun olan arkadaşlara söyleyebilecek birşey yok.
benim anlamadığım ve mantık yürüttüğüm konu şu:araç üreten firmalar oldukça karışık bir proses sonrası bir araç üretiyorlar.ciddi ar-ge çalışmaları yapıyorlar.ancak içine 100 liralık bir ürün koysalar araçları daha sessiz daha seri hatta daha güçlü olabilecekken bunu yapmıyorlar.
bu konuda ne dersiniz?

senin soruna gelinde yeni motor da metal parçalar birbirine alışıncaya kadar belli bir km yapması gerekir işte bu nedenle sıfır motora bunun konulması bence mantıklı değil.
bunu uygulayan firmalar olduğu konusunda bazı yazılar okuyorum ama ne derece doğru güvenilir kaynaklardan teyit etmek lazım. bir ay kadar önce burada bir arkadaşın opel özel serviste bor power satış sorumlusu ile karşılaştık ve bayağı sohbet ettik. konusuna hakim bilgili birisi.
şöyle bir bilgi de verdi. mercedes firması ürünün formülünü yani patentini almak istemiş, vermemişler. şu anda zaten mercedes ile çözüm ortaklığı yapıyorlarmış. mercedes kapalı motor üretti 500.000-600.000 km gibi kullanınılıp atılan ve yerine yenisi konan, bakımsız akü gibi yagı filtresi değişmeyen bir motor.
bu motorun içerisinde bor power konulduğunu söyledi. motorun tüm testleri olumlu sonuç vermiş, üretime geçmek için her şey hazır ancak uluslararası diger araba kartellerinin baskısı sonucu şu anda üretime geçemediler demişti.
nnt (bor powerin kendi sitesinde) bu konu ile ilgili bir bilgi varmı diye bir ara girdim, kapalı motor diye bir haber vardı ancak zamansızlıktan okuyamadım.
 
senin soruna gelinde yeni motor da metal parçalar birbirine alışıncaya kadar belli bir km yapması gerekir işte bu nedenle sıfır motora bunun konulması bence mantıklı değil.
bunu uygulayan firmalar olduğu konusunda bazı yazılar okuyorum ama ne derece doğru güvenilir kaynaklardan teyit etmek lazım. bir ay kadar önce burada bir arkadaşın opel özel serviste bor power satış sorumlusu ile karşılaştık ve bayağı sohbet ettik. konusuna hakim bilgili birisi.
şöyle bir bilgi de verdi. mercedes firması ürünün formülünü yani patentini almak istemiş, vermemişler. şu anda zaten mercedes ile çözüm ortaklığı yapıyorlarmış. mercedes kapalı motor üretti 500.000-600.000 km gibi kullanınılıp atılan ve yerine yenisi konan, bakımsız akü gibi yagı filtresi değişmeyen bir motor.
bu motorun içerisinde bor power konulduğunu söyledi. motorun tüm testleri olumlu sonuç vermiş, üretime geçmek için her şey hazır ancak uluslararası diger araba kartellerinin baskısı sonucu şu anda üretime geçemediler demişti.
nnt (bor powerin kendi sitesinde) bu konu ile ilgili bir bilgi varmı diye bir ara girdim, kapalı motor diye bir haber vardı ancak zamansızlıktan okuyamadım.
katılıyorum.
 
peki şöyle bir soruyla devam edelim.
mercedese kapalı motor isimli ürünü ürettirmeyen karteller diğer firmalara hybrid motorlu araçları nasıl ürettiriyorlar sizce? dünyanın en güçlü kartelleri motor üreticileri değil petrol üreticileridir.daha az yakıt harcayan motorları üretirken sorun yok fakat bor katkılı motorlar için karteller devrede.bu bana çok da anlamlı gelmiyor.
sıfır motora bor uygulanmaması dediğiniz gibi mantıklı olabilir teknik olarak.ancak 10 bin bakımı gibi uygulamalarda eminim prosedüre alınırdı bu uygulama.yağ filtre buji değişimi ve bor uygulaması olarak.
çok km yapmış motor iç kısmı aşınmış,artık kompresyonunu kaybetmiş motorlarda bor katkısı bence kesinlikle işe yarar.dolgu ve kaydırıcı görevi gören madde motorda hissedilir bir etki oluşturuyordur.
 
Geri
Üst