calibranın kötü yanları nelerdir

Birde Motoru herkes ellemese :) Her bilen yapariz motoru demesede 204 bg lik makinayi sifir bile toplasa 170 hplerde cikartip al sifir motor iste demese :)

Ahhhhh ahhhhh az araba kaldi azzzzz
serdarin var
kadirin var
ozgurun
tahsinin eski araba
erdemin
korkutun
eeee bukadar iste
 
Katılıyorum ama o sırada elin ne cama gidiyo ne baska bıyere hele hızlı gıderken dıreksıyonu bırakmak amanınnnn
ama evet cam kontrolu yanlarda olacaktı

Katılmıyorum çünkü,

Calibra kullananlar bilirki eliniz o düğmelere bir süre sonra alışır ve cam düğmesini otomatik olarak tıpkı vites topuzunda olduğu gibi bakmadan anında bulursunuz... Aynı zamanda araba kullanırken direksiyonu zaten sol el ile tutarsınız çünkü sağ el aynı zamanda vites atmak zorundadır dolayısıyla sol el direksiyonu tuttuğu için boşa çıkmaz sonuçta sol el ile camı açmak için sağ eli direksiyona götürme zorunluluğu bana düğmelerine alıştığım bir calibradaki kumandalardan her zaman zor gelmiştir ;)
 
sadece arkası atıyo diyolar ne kadar doru bilemem kullanmadım
 
calibranın arkasında oturanın kafası tavana değer çocuk bile olsa :D
inip binerken cam açıksa 2 parça olan ön camın küçük parçasının köşesi gözünüze girer kör bile olabilirsiniz.
camdan sigara çırpma gibi bi imkanınız yoktur ya arkaya gider ya aracı kül bulutu kaplar yada kolunuzu arkaya bükerken kramp girer.
iç mekanı vectra gibi kalasa benzer vectradan daha basık olduğundan o göğüs iyice yukarda ve kütük gibi gözükür
bagajının yükleme eşiği en üsttedir ağır büyük cisimler taşımanız imkansızdır
arkaya inip binme astra gsidaki gibi sorunsuz ve pratik diildir işkencelidir ön emniyet kemerleri takmak çıkartmak cam butonlarının yeri genel olarak can sıkıcı bi araçtır calibra.

kasası güzel diye arabanın bütününe katlanılmaz.

edit : arkası atıyo diyenler yalan söylemiş özellikle tam bağımsız arka süspansiyonluları vectra astra kadett gibi ortak platform kardeşlerinden çok daha iyi yol tutar
 
calibranın arkasında oturanın kafası tavana değer çocuk bile olsa :D
inip binerken cam açıksa 2 parça olan ön camın küçük parçasının köşesi gözünüze girer kör bile olabilirsiniz.
camdan sigara çırpma gibi bi imkanınız yoktur ya arkaya gider ya aracı kül bulutu kaplar yada kolunuzu arkaya bükerken kramp girer.
iç mekanı vectra gibi kalasa benzer vectradan daha basık olduğundan o göğüs iyice yukarda ve kütük gibi gözükür
bagajının yükleme eşiği en üsttedir ağır büyük cisimler taşımanız imkansızdır
arkaya inip binme astra gsidaki gibi sorunsuz ve pratik diildir işkencelidir ön emniyet kemerleri takmak çıkartmak cam butonlarının yeri genel olarak can sıkıcı bi araçtır calibra.

kasası güzel diye arabanın bütününe katlanılmaz.

edit : arkası atıyo diyenler yalan söylemiş özellikle tam bağımsız arka süspansiyonluları vectra astra kadett gibi ortak platform kardeşlerinden çok daha iyi yol tutar


katılıyorum, ayrıca eklemek istediklerim

aracın 2 teker arası mesafesi oldukça uzak olduğundan dolayı yol tutuşu hiçte mükemmel değildir. Yüksek yol tümseklerinde herzaman için eksozu sürtme şansınız vardır (bu yüzden aracı düşürmek 2 defa handikap). Aracın ön çamurluklarının ET si okadar boktandırki asla istediğiniz güzel ofsetli bir jantı takamassınız ya gider amortisöre değer, ya kalipere. Tüm karoser parçaları altın değerindedir, aracın kendi piyasası yoktur am parçları kara borsa gider.
 
calibranın iyi yanları kötü yanlarından bayaa az bence :D
 
Katılmıyorum çünkü,

Calibra kullananlar bilirki eliniz o düğmelere bir süre sonra alışır ve cam düğmesini otomatik olarak tıpkı vites topuzunda olduğu gibi bakmadan anında bulursunuz... Aynı zamanda araba kullanırken direksiyonu zaten sol el ile tutarsınız çünkü sağ el aynı zamanda vites atmak zorundadır dolayısıyla sol el direksiyonu tuttuğu için boşa çıkmaz sonuçta sol el ile camı açmak için sağ eli direksiyona götürme zorunluluğu bana düğmelerine alıştığım bir calibradaki kumandalardan her zaman zor gelmiştir ;)

Vallaha biz alisamadik siz alismissiniz Tebrik ediyorum :)
 
katılıyorum, ayrıca eklemek istediklerim

aracın 2 teker arası mesafesi oldukça uzak olduğundan dolayı yol tutuşu hiçte mükemmel değildir. Yüksek yol tümseklerinde herzaman için eksozu sürtme şansınız vardır (bu yüzden aracı düşürmek 2 defa handikap). Aracın ön çamurluklarının ET si okadar boktandırki asla istediğiniz güzel ofsetli bir jantı takamassınız ya gider amortisöre değer, ya kalipere. Tüm karoser parçaları altın değerindedir, aracın kendi piyasası yoktur am parçları kara borsa gider.

Vallaha inan bizler neler neler taktik Hic biyere bisey degmedi .
308 lik diskte takildi onlarda degmedi .

Arti Bahsedilen calibra Turu ne ?
Yolu TUTMAYAN ?
4X4 MU ?
:))))))))))))))))))))))))))))))))
EREN SAKAMI YAPIYOSUN ?
 
Abi; ben resimleride atayım sizlere. 9x17 RH gerçek alman jantları aldım. Hiçbir şekilde olmuyor. Sonra araştırdımki; calibranın önüne zaten ofsetli jant oturtman çok zor. Ön arka aynı ofset çok çok zor. Yurt dışında bile önlere en fazla 8.5 ofsete geçebiliyorlar, çamurluk içi zaten müsait değil. 19 inç jantta takarsın ama ofsetsiz olduktan sonra bir görselliği yok...
 
Geri
Üst