C'mon da yeni birsey daha kesfettim

Bunun corsa d nin bi artısı olduğunu sanmıyorum. Zaten genelde arabalarda fan kapalı olduğu zaman bile ızgaralardan bir miktar hava girişi olur. Yolda giderken cam açınca bu hava girişinin artmasının nedeni, cam açıldığında aracın içindeki basıncın düşmesi (Cam açınca içerdeki hava dışarı çıkar) havanın da bu basıncı dengelemek için ızgaralardan içeri girmesi. Yani herhangi bir elektriksel - mekanik durum yok. Tabi bu benim fikrim.

aynen katılıyorum
 
hehe c'mon hava ne bu yaw basınç olayı var arkadaşımın dediği gibi ne c'monu gel astraya lnd sen orda belki olabilir
 
Bunun corsa d nin bi artısı olduğunu sanmıyorum. Zaten genelde arabalarda fan kapalı olduğu zaman bile ızgaralardan bir miktar hava girişi olur. Yolda giderken cam açınca bu hava girişinin artmasının nedeni, cam açıldığında aracın içindeki basıncın düşmesi (Cam açınca içerdeki hava dışarı çıkar) havanın da bu basıncı dengelemek için ızgaralardan içeri girmesi. Yani herhangi bir elektriksel - mekanik durum yok. Tabi bu benim fikrim.


evet katılıyorum ve ben bunu bulmuştum özür dilerim ama bu bir fiziksel olaydır.
 
Bunun corsa d nin bi artısı olduğunu sanmıyorum. Zaten genelde arabalarda fan kapalı olduğu zaman bile ızgaralardan bir miktar hava girişi olur. Yolda giderken cam açınca bu hava girişinin artmasının nedeni, cam açıldığında aracın içindeki basıncın düşmesi (Cam açınca içerdeki hava dışarı çıkar) havanın da bu basıncı dengelemek için ızgaralardan içeri girmesi. Yani herhangi bir elektriksel - mekanik durum yok. Tabi bu benim fikrim.
olay budur...:good:
 
camları acınca havalandırmadan hava geliyor ufluyor kapatınca camları hava gelmeside kesiliyor cok guzel bişey camı az aralasan bile ufluyor kapanınca kesiyor :good:


Otokar Magirus'larda da aynı özellik var galiba...
Bu arada yeni bulacağın diğer özellikleri de bu başlık altına yazarak sürekli tek bir başlığı güncellersen,bilgi açısından hem ulaşım daha kolay olur,hem de biz takip etmekte zorlanmayız...
 
Geri
Üst