çok çok çok acil iyi anlayan arkadaşlar yazsın...

kurt.ibrahim

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
2,775
Tepki puanı
5
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
Benim yaşadıgım olay,ist.dan l.burgaza giderken 1985 doganın eksozu monofoltundan sonuna kadar yeni alınmış gibi beyazlamış ve kurum,pislik kalmamıştı.Ama hızımda 170 den aşagı düşmedim yaklaşık 1 saat o zaman otoban Kınalıdan itibaren kapalı idi ben o yolda yaptım bunu normal trafikde degil.
Bunu opelde görmek mümkündeğil .Herhalde sebebte EGR le ile:good: katölözör olsa gerek. Bu düzeneği taşıyan araçlarda genelde böyle
 

irfan_1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
635
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
61
Siteyi ziyaret et
Benim yaşadıgım olay,ist.dan l.burgaza giderken 1985 doganın eksozu monofoltundan sonuna kadar yeni alınmış gibi beyazlamış ve kurum,pislik kalmamıştı.Ama hızımda 170 den aşagı düşmedim yaklaşık 1 saat o zaman otoban Kınalıdan itibaren kapalı idi ben o yolda yaptım bunu normal trafikde degil.
Bunu opelde görmek mümkündeğil .Herhalde sebebte EGR le ile:good: katölözör olsa gerek. Bu düzeneği taşıyan araçlarda genelde böyle
sanırım benim için baya zor bu hızı yapmak trafige açık alan da zaten yapmam hele trafik yogunsa asla..+zaten opelle 160 nasıl yaptıgıma inanamıyorum araba stop ediyor giderken...Opelli olan kımseninde yapmasını tavsiye etmem EGR oldugu sürece....Ne zaman nerede ne yapacagı belli olmayan dünya üzerindeki tek araçlar sanırım OPEL ler.....
Şuda bir gerçek Opel kullanıcıları en sonunda iyi bir tamirci olurlar...:)
 

kurt.ibrahim

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
2,775
Tepki puanı
5
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
sanırım benim için baya zor bu hızı yapmak trafige açık alan da zaten yapmam hele trafik yogunsa asla..+zaten opelle 160 nasıl yaptıgıma inanamıyorum araba stop ediyor giderken...Opelli olan kımseninde yapmasını tavsiye etmem EGR oldugu sürece....Ne zaman nerede ne yapacagı belli olmayan dünya üzerindeki tek araçlar sanırım OPEL ler.....
Şuda bir gerçek Opel kullanıcıları en sonunda iyi bir tamirci olurlar...:)

Fazla karamsar olmamalı diye düşünüyorum. Çünkü yeni nesil araçların müşterek sorunları bunlar.Moderinize arttıkça herşey değişime uğradı. Kendini yenilemeyen ustaların işide bitik. Bize düşen bakımları zamanında yaptırmak böyle olunca sıkıntıda azalır. Dahada ilerisi EGR le ve kat iptaline gidilir.Arıza yüzdesi azalmışolur.;)
 

mayday

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
1,681
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşım egzozun kararması normal neticede bu araç bir yakıtla çalısıyor ve yakın yandığı zaman bir is cıkıyor egzozdan su gelmesi de normal bu da araç ilk çalışdığında motordan gelen sıçak hava soğuk egzozla çarpışınca terleme oluyor bu da normal gezeleme var diosun arabayı iyi bir rot balanscıya götür ama iyi olsun onlar sorunu anlarlar birde arkalastiklerin yemesi viraj denge çubuklarına bi baktır onlarda bir prblem olursa lastik döner ve içten veya dıştan yeme yapar eğer konuşmak istersen gokalp_akin@hotmail.com
 

gullu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
65
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
sorun aks bilyası veya z rot gibi gözüküyor ama aks bilyası olma olasılığı fazla..
 

Navaron

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
124
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar arabanın egzozdan siyah duman çıkıyor demiyorum,sadece egzozun giriş kısmı simsiyah diyorum..aynı model araçlara bakıyorum onlarda normal yani bu kadar siyahlık yok.,ayrıca araç lpg li düz lpg...gaz verincede siyah duman gelmiyor..birde şehir içinde 250 ytl yakıyor km de acaba bu çokmu (normal lpg takılı 2.0i araç)ayrıca diğer sorduğum soru için şunu söyleyim..aracı bugün çevre ilçede bir rotbalansçıya götürdüm..aracın gezmesi kesildi fakat dönüşlerde ses yapmaya ve düz yolda hafif bir çukura düşünce lok lok şeklinde ses yapmaya devam ediyor...dönüşlerdeki sesin sebebi ne olabilir o ses le diğer lok lok sesi tamamen farklı,dönüşlerdeki ses sanki ön teker dönerken bir yere takılıyor gibi yada lastiğin üstüne bir şey yapıştırıp lastik dönüp o yapışık şeye gelince ses gelir ya ,aynı o şekilde anlatamıyorum ama bişeye takılıyor gibi,biryerde düzensizlik var araya gelince o ses geliyor şunuda söyleyim bu ses kesik kesik geliyor,bütün dönüşlerde geliyor ama kesik kesik geliyor,ses dönerken dırrrrrrrrrrrrrrrrr diye değil dır,dır ,dır,dır,dır şeklinde geliyor..ya burda anlatmasıda çok zor ama burdaki ustalar bakıyo bişey yok diyorlar...

bu dönüşlerdeki sesten bende de vardı dreksiyon belli bi açıdan sonra takılıyormuş gibi ses yapıyodu z rotları değiştirdim sorun ortadan kayboldu..
 

vectra9

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Haz 2007
Mesajlar
155
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
sende egsozun son kısmını değiştir yada temizle çünkü siyah duman yoksa neden siyahlaşsınki yağ yakıyosa mavi benzini yakmıyosa siyah gelir belkide piston gömlek çizmiştir ama bi servise götür derim
 

rimednac

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
150
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
ne kadar dogru bilmiyorum ama benim aracın eksozundan da cok cok az su goruyordum. İyi bildigim bi usta yakıtı iyi yaktıgından dolayı geldigini soylemisti??
 

rahmi33

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Haz 2007
Mesajlar
17
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
muratcan abicim bende de 95 gls var bundan 15-20 gün önce aynı ses yani sağa ve sola dönüşlerde direksiyonu çevirdikçe ses geliyordu eskişehirde özel bir opel servisine götürdüm salıncakların üzerinde bulunan ve şaseye bağlantı yapılan takoz lastiklerin içinde kısa burçlar var onları değiştirdiler sağlı sollu ve ses kesildi daha sonrada balansa soktum ve ne ses kaldı ne titreme ne de sağa sola çekme burçların tanesini 2,50 ytl ye değiştirdim yanlış hatırlamıyorsam 4 yada 8 burç var öyle fazla pahalıya maal olmadı bana birde onlara baktır derim geçmiş olsun.
 

kazanova11

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Eki 2006
Mesajlar
33
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Dostum su olayını bilmiyorm ama şayet sert bi şekilde düşmüş ise tablanın bağlandığı, yani şase kısmıda yukarı doğru eğilmiş olabilir zaten düşme anından sonra yere değen kısımlar bellidir bu noktalarda yoğunlaşılırsa ve aynı araçtan bu alt kısmdaki tabla bağlantı yerlerini karşılaştırısan bişeyler bulabilirsin sanırım. 2.si betona oturduğunu yazmıssın.. bununla birlikte amortisör kep kısımları büyük ihitmalle açısı değişmiş ve yukarı doğru esnemiştir çok büyük bir ihtimalle...
 
Üst