corsa c taban tavan davlumbaz ve kapıların ses izalasyonu

zemine 1. kat bitüself 2. kat kauçuk sünger 3. kat araç için özel taban izalasyon süngeri ve 4. kat kendi halısı şeklinde uygulama yaptım yarın toparlayacağım içini komple aracımın ancak hoparlörlere güzel bir yalıtım yapmayı planlıyorum ön kapıların firex sünger ile... bu arada kapı ve bagaj fitil seti sipariş ettim gelince onlarıda takacağım sonucunu bende çok merak ediyorum :)

P_20200601_170423cbbd71450667b3d2.jpg
P_20200531_150033751b610ca080ec1e.jpg
P_20200531_1500409245b53c7d9bb7d5.jpg
P_20200531_15004569c96a6a3ede3e1c.jpg
P_20200601_123736b506eb07ba45be22.jpg
P_20200601_1237397159922297a0cdb1.jpg
P_20200601_1237441475fd94b0e38151.jpg
 
dostlar yalıtım işini hallettim aracın içini topladım ancak bally bittiği için kapı döşemesinin birini yapamadım sipariş verdim o gelince döşemeyi halledeceğim siparişi beklerken hoparlör yalıtımlarını yaptım ve eski tesisat kablolarını yeniledim... Orjinal hoparlör kasnağı epey yıprandığı için 2 adet yuvarlar kasnak sipariş geçtim bunların gelmesini beklerkende davlumbaz yalıtımlarını yapacağım yani haziranın 8 veya 9'u gibi bitmiş olacak umarım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Hasip
çamurluk içlerine arkalara 3 kat pütür önlere bitüself ve pütür uygulaması yaptım ancak yol sesi anlamında birşey değişmedi eski haliylede 70-72 desibel 90km/h süratte giderken şuanki halide 70-72 desibel 90km/h şeklinde ölçüm yaptım telefonla ancak ses sistemi baya güzel ses vermeye başladı ve bozuk yolda giderkenki sesi azaldı
 
  • Beğen
Tepkiler: omeroz
tüm uğraşlar ses yalıtımı yerine ısı yalıtımına yaradı :)
sese yaramayacağını bilseydim bu kadar emek vermezdim 15 gün boyunca hergün uğraştım araçla
bence araç yalıtımı yaparken paraya kıyıp araç için özel olan yalıtım malzemeleri kullanılmalı
benim kullandığım ise inşaat malzemelerinden ötürü bu durumda olduğu kanısındayım.
 
ben ön göğüsü komple söktürüp focal bam diye bi malzeme yaptım . tavana bitüself üstünede 12mm kauçuk yaptım tabana sadece 12mm kauçuk. kapı içleri bitüself üstü kauçuk. kapı kaplamasının iç yüzüne de kauçuk yaptım. çok fark etti.
SESİN ASIL KAYNAĞI
1 ÖN GÖĞÜSTEN GELEN MOTOR SESİ
2 ÇAMURLUKLARDAN GELEN LASTİK SESİ
 
ne olursa olsun, neye yararsa yarasın sizin şu yaptığınız ayakta alkışlanacak türden bir iş. inanın yaşadığınız yere heykelinizi dikseler yeridir. millet arabasının paspasını çırpmıyor, camına su sıkmıyor.

elinize sağlık. helal olsun diyorum.
 
@cenk artem arkadaşımız katılıyorum... Zırhlı araç gibi olmuş :)
 
ben ön göğüsü komple söktürüp focal bam diye bi malzeme yaptım . tavana bitüself üstünede 12mm kauçuk yaptım tabana sadece 12mm kauçuk. kapı içleri bitüself üstü kauçuk. kapı kaplamasının iç yüzüne de kauçuk yaptım. çok fark etti.
SESİN ASIL KAYNAĞI
1 ÖN GÖĞÜSTEN GELEN MOTOR SESİ
2 ÇAMURLUKLARDAN GELEN LASTİK SESİ

motor yalıtımı olarak pek birşey yapamadım ön göğsü sökmek istemiyorum ancak motor sesi olarak araç aşırı sessiz bir motoru var 4000 devir civarına çıkınca geliyor ses. şuan aracın içindeki tüm ses yol sesi ne yazıkki...
çamurluk içlerine bitüself ve pütür uygulaması uyguladım kışlık lastikten yazlığa geçtim ancak nafile :(
lastiklerim continental marka hem yazlık hem kışlık olarak
 
Geri
Üst