Corsa D hakkında...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan okican
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bence fren balataları erken biten balatalar iyi tutuyor demektir bu bir şikayet olamaz diye düşünüyorun
 
bence fren balataları erken biten balatalar iyi tutuyor demektir bu bir şikayet olamaz diye düşünüyorun

fren balataları kullanımla ilgili, ben her 50-100 mt.de bir kırmızı ışık olduğu için durmak zorunda olduğum bir ilçede yaşıyorum. araba 43.000 km.de ve balatalar daha yarım.
unutmayın arkadaşlar, usta ağır vasıta şöförleri arasında bir söz vardır," en iyi şöför en az fren kullanan şöfördür."
 
Merhaba benimde ufak bir skntim var ama gecici sanirsam .Bazi anlarda vites baya sert 1e atmam gereken yerlerde gecmiyor mecbur 2yle devam etmek zorunda kaliyorum. Araba yeni olduu icin olsa gerek dicem baska bir arkadsimin tanidigindada ayni sorun var 1.5 yillik aracta
 
Araç durmadan normalde 1 e geçmez zaten.Sorun değil yani bu durum.
 
aldııgm gunden berı fren balatası sesı gelıyor suan 18 bınde artık bıttı bıtıcek balatalar onun harıcınde tıkır tıkır masalhh bıde yuksek dıye sıkıntı yasıyordum yay taktık ondnda kurtulduk :)
 
55.000 km. oldu nazar değmesin hiç bir sorun yaşamadım. evladım gibi bakıyorum inşaallah böyle gider.
 
Araç durmadan normalde 1 e geçmez zaten.Sorun değil yani bu durum.

ben hareket halinde tam durmadan düşük devirlerde rahatlıkla 2 den 1. vitese geçebiliyorum. 40.000 km.de kitapçıkta yazdığı gibi şanzuman yağını değiştrip Mobil SAE EP-80 Cl-4 şanzuman yağı koydum. motora ve şanzumana bor power ekledim.
şimdi çok rahatım, hem vites geçişlerinde bir sıkıntı yok hem de araç daha çabuk hızlanıyor, daha iyi akıyor.
 
12000 km. oldu, şimdilik kronik sorun yok (1.2 eastronic) , sadece arka camların otomatik olmayışı ve yetersiz iç ve bagaj aydınlatması eksiklik olarak kabul edilebilir....
 
arka taraftan yağmurlu ve soğuk günlerde gıcırtı gelmeye başladı.viraj demiri lastiklerinden şüpheleniyoruz.ilk fırsatta lifte çıkarıp inceleyeceğim.çok sinir bozucu bir ses:)
 
Corsa D 1.2 Easytronic 2009 model kullanıyorum.

Araba şu anda 28300km'de. Yaşadığım sorunların aşağıda sıralıyorum.

1. Önce kapılar gıcırdamaya başladı, yağlayınca geçti.

2. Vites geçişleri biraz fazla sertti, (güç bela) kalibrasyon yaptırdım; düzeldi. Yoğun trafikte biraz ısınma nedeniyle konforu azalıyor hala. Artık alıştım.

3. Şu anda hafiften rot hatası var arabada - Fiat Tofaşları hariç tutarak söylemek istiyorum - 30bin'e gelmeden rot ayarı bozulan bir bu araca rastladım, fakat bunu da daha önce yaptığım ve parça değiştirmeden tamir edilen bir kazaya bağlıyorum. Kazada lastik tam sola dönükken lastiğe çarpmışlardı ve doğal olarak rot ayarı bozulmuştu. Sadece ayarı düzeltmişlerdi bence ufaktan da bir hasar oluşmuş ki ayar bozukluğu tekerrür etti.

4. Klima ile ilgili bir sorun yaşadım, onu da daha önceki postlarımdan görebilirsin, uzun hikaye.

5. Dikiz ayna gevşedi.

6. Son olarak beklediğimden biraz fazla yakıyor, onun nedeni de motorun biraz güçsüz kalması.

Eksiklik olarak gördüklerimi sıralıyorum;

1. Yol bilgisayarı (yakıt tüketimi vs.'yi gösteren).

2. Yan aynalar ısıtmalı olmadığı için yağmurda yoğun trafikte seyir güçleşiyor.

3. Sürücü tarafı makyaj aynası ve kapı üstündeki tutacak.

4. Torpido gözü ışığı.

5. Kol dayama (bu seviyede hiçbir araçta yok).

Peki hiç mi iyi yönü yok, hemen sayayım

1. Yol tutuş ve rüzgar tepkisi çok iyi.

2. Özellikle (S) butonuna basınca elde ettiğin sürüş keyfi.

3. Sağdan soldan ses gelmiyor.

4. Malzeme kaliteli.

5. Özellikle sürücü için oturma pozisyonları çok iyi. 184 cm uzunluğum nedeniyle bir çok arabada koltuk kafalığı en fazla enseme kadar yükselebiliyor, bunda ise koltuklar omuzlarımı aşıyor.

6. Elektronik destek sistemleri konusunda bir çok markanın Full donanımından çok özelliği var - misal refakatçi aydınlatma - .

EDIT: Palio ile mukayese edilemez. 1000 gömlek yukarıda.
 
Geri
Üst