corsa opc & clio RS hangisi?buyrun izleyin

corsa OPC & clioRS mi?

  • corsa OPC

    Oy: 36 67.9%
  • clio RS

    Oy: 17 32.1%

  • Kullanılan toplam oy
    53
  • Anket kapatılmış .
Kıyaslıyorsunuz ama Clio RS 0-100 de Corsa dan bir miktar iyi son hızda ise zayıf bu zaten ortada, muhtemelen rolling değerlerinin 3/2 si de beygir güçleri ve ağırlık yakın olduğu için turbonun tork farkıyla corsa lehine olacaktır. Clio peformanslı OPC performanssız denmiş iyide değerler ortadayken OPC nin performanssızlığı ne alaka ? Birisi kaldırdık OPC boy boy geride kaldı demiş iyide 0-100 de yarım saniye önde olan Clio nun son hızı OPC den düşükken OPC nin boy boy geride kaldığını iddia eden arkadaş hayalmi görüyor onuda anlamadım. Birisi corsa güvenlikten sınıfta kalıyor rs daha güvenlikli demiş onada bravo ama henüz renaultun güvenlikten geçip opelin çaktığı günler gelmedi biraz daha veya belki de çok daha fazla beklemeleri gerekecek, İsterse dünyanın en büyük basın kuruluşu olsun en büyük gaf OPC takoz gibi Clio yumuşak denmesinde olmuş çünkü devamında Clionun virajı daha iyi denmiş Clionun virajı daha iyi olabilir ama virajı iyiyse süspansiyonu daha yumuşak değildir yada corsanın ki onun yanında takoz olamaz çünkü sonuçta opelde ikinci dünya savaşından kalma teknolojiyi kullanmıyor hem clioya göre kütük hemde daha kötü yol tutuyor olamaz bunlardan sadece biri doğru olabilir, Ayrıca basın kuruluşlarına çok inanıyorsunuz o işler çoğunlukla ödemeyi çok yapanın istediği yönde gelişir diğer firmanında itiraz edemeyeceği esneklikte yapılır örneğin virajda denedik Clio iyiydi denir genel anlamda kullanımı daha keyifli denir ve bunlar göreceli şeylerdir çünkü ölçemezsin ölçemeyeceğin içinde karşı taraf olarak hayır OPC daha iyi yol tutuyor veya daha keyifli diye itirazda edemezsin bu yüzden en önemli veriler sadece fabrika verileridir çünkü onlar ölçülebilir ve en doğru fikir çıkarılabilir verilerdir ve o verilere göre bu iki araç için zaten herşey ortada 0-100 de yarım saniye ile Clio önde ama daha sonra yakalanıyor ve son hızda da geride kalıyor işte bu kadar basit rollinglerde de öyle aman aman bir fark yok ama dibini zorlayana eğer viraja Clio daha iyi giriyorsa bu ona viraj girişi yavaşlamalarının az olması nedeniyle ralli de avantaj getirecektir ama hiçbir zaman cadde de veya düz pistte avantaj getirmeyecektir.

Sonuçta hangisi performanslı diyorsunuz o halde son hızda performanstır rollingte performanstır 0-100 de öyledir viraj tutuşuda öyledir bunları mix edince ben ikisi arasında biri kurt biri kuzu anlamında fazla bir fark göremiyorum. Büyük fark var diyende zaten hiçbirşey göremiyor demektir. Ama kişisel olarak sorarsanız bana göre büyük hacim her zaman avantajdır bu yüzden clioyu alırım ama Clio ile OPC yi ezerim diyene de sadece hayal görüyorsun derim.


Tesekkurler.
 
Kıyaslıyorsunuz ama Clio RS 0-100 de Corsa dan bir miktar iyi son hızda ise zayıf bu zaten ortada, muhtemelen rolling değerlerinin 3/2 si de beygir güçleri ve ağırlık yakın olduğu için turbonun tork farkıyla corsa lehine olacaktır. Clio peformanslı OPC performanssız denmiş iyide değerler ortadayken OPC nin performanssızlığı ne alaka ? Birisi kaldırdık OPC boy boy geride kaldı demiş iyide 0-100 de yarım saniye önde olan Clio nun son hızı OPC den düşükken OPC nin boy boy geride kaldığını iddia eden arkadaş hayalmi görüyor onuda anlamadım. Birisi corsa güvenlikten sınıfta kalıyor rs daha güvenlikli demiş onada bravo ama henüz renaultun güvenlikten geçip opelin çaktığı günler gelmedi biraz daha veya belki de çok daha fazla beklemeleri gerekecek, İsterse dünyanın en büyük basın kuruluşu olsun en büyük gaf OPC takoz gibi Clio yumuşak denmesinde olmuş çünkü devamında Clionun virajı daha iyi denmiş Clionun virajı daha iyi olabilir ama virajı iyiyse süspansiyonu daha yumuşak değildir yada corsanın ki onun yanında takoz olamaz çünkü sonuçta opelde ikinci dünya savaşından kalma teknolojiyi kullanmıyor hem clioya göre kütük hemde daha kötü yol tutuyor olamaz bunlardan sadece biri doğru olabilir, Ayrıca basın kuruluşlarına çok inanıyorsunuz o işler çoğunlukla ödemeyi çok yapanın istediği yönde gelişir diğer firmanında itiraz edemeyeceği esneklikte yapılır örneğin virajda denedik Clio iyiydi denir genel anlamda kullanımı daha keyifli denir ve bunlar göreceli şeylerdir çünkü ölçemezsin ölçemeyeceğin içinde karşı taraf olarak hayır OPC daha iyi yol tutuyor veya daha keyifli diye itirazda edemezsin bu yüzden en önemli veriler sadece fabrika verileridir çünkü onlar ölçülebilir ve en doğru fikir çıkarılabilir verilerdir ve o verilere göre bu iki araç için zaten herşey ortada 0-100 de yarım saniye ile Clio önde ama daha sonra yakalanıyor ve son hızda da geride kalıyor işte bu kadar basit rollinglerde de öyle aman aman bir fark yok ama dibini zorlayana eğer viraja Clio daha iyi giriyorsa bu ona viraj girişi yavaşlamalarının az olması nedeniyle ralli de avantaj getirecektir ama hiçbir zaman cadde de veya düz pistte avantaj getirmeyecektir.

Sonuçta hangisi performanslı diyorsunuz o halde son hızda performanstır rollingte performanstır 0-100 de öyledir viraj tutuşuda öyledir bunları mix edince ben ikisi arasında biri kurt biri kuzu anlamında fazla bir fark göremiyorum. Büyük fark var diyende zaten hiçbirşey göremiyor demektir. Ama kişisel olarak sorarsanız bana göre büyük hacim her zaman avantajdır bu yüzden clioyu alırım ama Clio ile OPC yi ezerim diyene de sadece hayal görüyorsun derim.

:alkis::alkis::alkis::alkis::alkis:
 
Geri
Üst